Týmové sledování času

Týmové sledování času 4.0: Jednoduše, chytře a bezpečně

Jednoduché týmové měření času – Mít přehled o odpracovaných hodinách, přiřazovat je k jednotlivým projektům, klientům či úkolům a přeměňovat ve faktury během několika málo vteřin. Zní to příliš dobře, než aby to mohla být pravda? Zkuste to! Spusťte si své plně funkční zkušební období zdarma. Nebo pokračujte ve čtení a dozvíte se víc.

Na internetu existuje spousta různých aplikací a nástrojů pro sledování času. Ale opravdu vám stojí za ty peníze, a hlavně za všechen vynaložený čas? Většina aplikací pro měření času je navržena buď pro freelancery, nebo pro menší podniky. A většina z nich se také opírá o jednu hlavní funkci – změřit váš čas. A možná ještě vytvořit jednoduchý časový přehled. Všechna práce s rozpočítáváním hodin strávených na různých projektech, vytvářením faktur, nebo cenových nabídek zůstává na uživateli – na vás.

Týmová práce na cloudu

Ať už pracujete online, mezinárodně, nebo stavíte dům, jakmile jednou začnete pracovat s cloudem, nebudete chtít přestat. Protože týmová práce na cloudu přenese organizaci týmu na úplně novou úroveň. Celý váš tým pracuje na síti a jeden člen potřebuje řešit naléhavý problém zcela jiného projektu? Žádný problém – jediným kliknutím v telefonu se jeho sledovaný čas přeřadí k jinému úkolu, projektu a klientovi. Pokud používáte chytrý časovač, opravdu je to tak jednoduché.

Víc než jen počítání hodin

Mnozí to slibují, ale zistemo je opravdu ta nejlepší aplikace pro sledování času týmu, která je na trhu. Ne, nijak se nesnažím vytahovat. Jen jsem k vám upřímná. Proč? Tak pro začátek proto, že zistemo zdaleka nekončí u měření hodin. zistemo je kompletní software pro chytré podnikání – časovač pro týmy je jen jedna z jeho mnoha částí. Stejně jako v opravdovém podnikatelském světě, kde si kvalitní práce žádá víc než jen pár odpracovaných hodin – zistemo časovač není dobrý jen ke sledování hodin, tedy vlastně, vteřin. Poskytuje vám detailní reporty každé využité vteřiny vašeho času, připojené ke konkrétním úkolům, projektům a klientům. O každém zaměstnanci zvlášť, nebo o celém týmu dohromady. Z cest, nebo z kanceláře. V běžném pracovním čase, nebo třeba o půlnoci.

Přeměňujte čas na peníze – ve vteřině!

zistemo aplikace pro sledování času je velmi snadno ovladatelná a přehledná. Raz, dva…tři můžete sledovat každou odpracovanou vteřinu. Potřebujete doslova pouze tři kliknutí na obrazovce telefonu: první pro otevření časovače, druhé, abyste si mohli vybrat příslušný projekt a úkol, na kterém zrovna pracujete, a třetí pro spuštění měření. Jednoduše a rychle. A navíc, vzhledem k tomu, že všichni členové vašeho týmu používají stejný systém, můžete sledovat čas tak, jako nikdy před tím. Můžete klidně zapomenout na excelové tabulky a komplikované výpočty – prostě se pusťte do práce a my za vás uděláme zbytek. Neplýtvejte zbytečně čas jeho sledováním, ale raději vydělávejte peníze nerušenou prací. A jakmile budete mít hotovo, můžete vytvořit fakturu přímo ze všech odpracovaných vteřin na určitém úkolu, projektu či pro konkrétního klienta. Přeměňujte čas na peníze – hned teď!

Aktuální přehled o týmu – větší výkonnost!

Chytré sledování času vám pomůže pozvednout vaše plánování projektu na vyšší úroveň. Pokud totiž vy – a zbytek členů vašeho týmu – vidíte, kdo co dělá, kdy a kde každou vteřinu, bude vaše práce organizovaná tak jako nikdy předtím. Jsme velice hrdí na náš aktuální přehled týmu, zcela nový nástroj, často žádaný našimi uživateli. Elegantní portlet, který umožní vlastníkovi účtu sledovat v reálném čase, kdo a na čem zrovna pracuje. Call centra, tesaři či designéři – všem pomůže zvýšit výkonnost do netušených výšin. Je to tak jednoduché! Stále nás ještě zaráží, že na to doteď nikdo nepomyslel.

Plánování projektu jednoduše

Úspěšně spravovat projekt je tak trochu jako stavět dům (pokud tedy vaším projektem není přímo stavba domu): všechno do sebe musí perfektně zapadnout. Tesaři, topenáři, pokrývači, elektrikáři – všichni spolu musí spolupracovat. Informace a organizace jsou nejdůležitějšími základy úspěšné práce a chytré sledování času poskytuje týmům bezpečný podklad pro projekty, klidně velké jako mrakodrapy. Získejte okamžitě přehled o odpracovaných hodinách vašeho týmu – odkudkoliv a z jakéhokoliv zařízení.

Týmové sledování času se švýcarskou přesností

Jelikož je zistemo cloudový systém, jsou všechna vaše data uložena na stejném místě a dostupná kdykoliv – ale jen pro vás a pro ty, které pustíte do svého zistemo prostoru. Naše servery jsou ve Švýcarsku, nejbezpečnější zemi celé planety, a jsou chráněny zabezpečením na úrovni švýcarského bankovnictví. Chcete vědět víc? Pak si můžete o bezpečí dat přečíst v tomto článku.

Můžete zůstat klidní – náš online časovač je stejně bezpečný a přesný jako švýcarské hodinky – jen je levnější. Stejně jako vy se snažíme přiblížit k dokonalosti. Společně můžeme vytvořit perfektní cloudová software pro podnikání. Dejte nám vědět, co od takového systému očekáváte. Nejenže vás vyslechneme, ale bereme vaše náměty vážně, to vám můžeme slíbit.

Začněte měřit čas, začněte pracovat – spustit kompletně funkční zkušební období zdarma!

S pozdravem, zistemo

sledování času


Také zajímavé

Zpráva o zisku a ztrátě. Jak výdělečné je opravdu vaše podnikání?

Zpráva o zisku a ztrátě, přehledy příjmů, čistý zisk a provozní zisk – víte, kam tím mířím? Ano, správně. Je na čase postavit se čelem obávané otázce: Jak výdělečné je moje podnikání?

podnikání a management daně sledování času

Co je Cloud? A můžete mu věřit se svým podnikáním?

Cloudová alba, cloudové účetnictví, cloudová úložiště – cloud se stal domovem pro téměř všechna naše data. Ale co přesně vlastně cloud je? A nakolik je vhodný pro freelancery a menší podniky?

budoucnost podnikání cloud podnikání a management účetnictví

6 vlastností nezbytných pro každou chytrou aplikaci s pracovními výkazy. Má je ta vaše?

Chytrá aplikace pro pracovní výkazy není jen na sledování odpracovaných hodin. Měla by pomáhat vám i vašemu týmu pracovat efektivněji. Měla by umožnit, abychom toho v pracovní době zvládli co nejvíc, a lépe vyvážit poměr práce a volného času.

podnikání a management sledování času účetnictví faktura

Majitelky podniků – Jsou ženy lepší v podnikání?

Je dost možné, že jste jednou z nich. Nebo to máte v plánu. Nebo máte jednu za manželku? Ženy-podnikatelky, matky-podnikatelky… Ženské podnikání je na vzestupu A podle statistiky jejich podniky prosperují.

budoucnost podnikání ženy v podnikání podnikání a management

5 věcí, které byste měli vědět o účetnictví v cloudu

Už jste své účetnictví přesunuli do cloudu? Ještě ne? Ale víte, že už je na čase, že ano? Účetnictví v cloudu je víc než jen momentální trend. Je to budoucnost účetnictví pro malé podniky i větší společnosti.

budoucnost podnikání cloud podnikání a management účetnictví

Jak se vypořádat s přesčasem a hodinami navíc

Potřebujete stihnout deadline, váš šéf potřebuje mít zadaný úkol hotový dnes večer nebo musíte vzít dvojitou směnu, kvůli nemocnému kolegovi: někdy prostě musíte odpracovat něco navíc. To je v pořádku, dokud za to dostanete zaplaceno.

freelancer podnikání a management podnikatel sledování času

Pracujte chytře a nechte si zaplatit rychleji!

Kreditní karta není potřeba, zrušit to můžete kdykoli.