Spravujte nepřítomnost zaměstnanců na cloudu

Státní svátky, nemocenské, letní dovolená – vypořádejte se se všemi druhy nepřítomnosti zaměstnanců na jednom místě. Online. Odkudkoliv. Vaše podnikání, vaše pravidla. Bez zbytečných problémů.

Vyzkoušejte si program pro správu nepřítomnosti zdarma!

Nejchytřejší program pro správu nepřítomnosti zaměstnanců

Získejte celistvý pohled na údaje o pracovní době a docházce vašich zaměstnanců. Pracujte s žádostmi o volno, vyřizujte jejich schválení a zjednodušte si plánování dovolené. Dvě kliknutí a je hotovo! Užívejte si všestranné funkce, interaktivní nástroje, časovače i systém upozornění. Vše v jednom rychlém a snadno ovladatelném digitálním programu.

Modely pružné pracovní doby Pravidla poledních pauz Pravidla docházky Pracovní plány Volné dny Státní svátky Pravidla krátkých pauz Správa dovolené Správa volna Záznamy pracovní doby Evidence hodin Kalkulačka mzdy

Online kalkulačka pracovní doby zaměstnanců

Program pro správu nepřítomnosti zaměstnanců, který funguje vždy bez problémů

Je na čase digitalizovat váš systém zaznamenávání pracovní doby a docházky. Nastavte si svůj program pro správu nepřítomnosti na autopilota.

  • Spravujte údaje o nepřítomnosti z jakéhokoliv zařízení
  • Šetřete čas i peníze pomocí automatického schvalování
  • Dostávejte upozornění pokaždé, když někdo podá žádost o volno
  • Přesné a aktuální kalendáře pro jednotlivce i týmy

Získejte přístup ke všem svým údajům o volných dnech a nepřítomnosti zaměstnanců, 24/7, z jakéhokoliv zařízení.

Přejděte na celosvětový program pro správu nepřítomnosti, který pracuje online

Zapomeňte na složité formuláře. Zbavte se papírování. Přejděte na cloud. Ekologické způsob, jak se vyhnout chybám a nedorozuměním

  • Přísná a bezpečná ochrana soukromí pro všechny uživatele
  • Žádné zapisování časů, méně chyb, větší přehlednost
  • Zpozorujte a vyřešte problémy s nepřítomností zaměstnanců
  • 100% důsledné a přesné elektronické záznamy času

Zaměstnanci a kolegové získají lepší obrázek toho, kdo je kdy v kanceláři. Týmy z celého světa mohou snadno a rychle synchronizovat své údaje a následně plánovat své rozvrhy na dlouho dopředu během několika málo minut.

Týdenní docházka
Urychlete výpočet mezd

Zrychlete práci se mzdami

Bolí vás z výpočtů mezd hlava? Vyvinuli jsme nástroje, které vše dělají automaticky už od zaznamenání času.

  • Žádné chyby v zadávání časů
  • Snižte náklady na manuální výpočty mzdy
  • Vytvářejte rychle přehledné mzdové reporty
  • Okamžité převody, importy i exporty časových záznamů

Užívejte si rychlého a efektivního zpracovávání údajů online s Podnikáním 4.0 a zistemo programem pro správu dovolených a nepřítomnosti.

Udržujte své zaměstnance spokojené s pružnou pracovní dobou

Vyberte si ten nejlepší model pro vaše zaměstnance. Vždy můžete kombinovat základní a volitelnou pracovní dobu, a to na různých úrovních (společnost, oddělení, jednotlivec).

  • Přizpůsobte si šablony pracovní doby
  • Pokročilá práce s pravidly a upozorněními
  • Udržujte si přehled o časových záznamech, denních pauzách i pozdních obědech
  • Snižte množství pravidel absence, docházky i poledních pauz na vhodnou úroveň

Vyhněte se nechtěným výdajům za přesčasy. Mějte lepší přehled o pracovní době vašich pracovníků a udržujte je přitom motivované a šťastné.

Pravidla pružné pracovní doby

Správa nepřítomnosti zaměstnanců FAQ

Proč bych měl používat program pro správu volna a nepřítomnosti zaměstnanců?

Program pro správu nepřítomnosti zaměstnanců vám umožní automatizovat všechny procesy spojené s volnými dny a nepřítomností. Během několika málo minut si můžete nastavit neomezené množství pravidel, upozornění a vyžadovaných schválení tak, abyste pracovali s časem co nejefektivněji, a to z jakéhokoliv zařízení. Pak už na ně můžete jen zapomenout a ony budou pracovat samy. Chytré funkce vám umožní získat také profesionální časové reporty a pomůžou vám určit jakékoliv odchylky, zneužití či příliš nákladné postupy.

Jak spravovat nepřítomnost zaměstnanců rychleji a bez chyb?

Nejdříve musíte digitalizovat veškeré měření a zaznamenávání času. Práce bez papírování není jen ekologické, ale také velmi efektivní. Potom si vyberte program, který vám nabízí všechny nástroje a aplikace, které potřebujete pro zjednodušení sledování nepřítomnosti – a hlavně vám pomůže ho automatizovat. Vy i vaši zaměstnanci budete muset jen zaznamenávat čas, odesílat a schvalovat žádosti. Bude potřeba jen kliknutí – sem tam – a je to. Všechno ostatní bude přehledně organizováno a synchronizováno na cloud, takže na lidské chyby není žádný prostor. Mějte přehled o všech svých údajích kdykoliv a odkudkoliv.

Zjednoduší mi program také řízení lidských zdrojů?

Jedním slovem: Rozhodně. Proč? Protože budete mít okamžitý přístup ke všem detailům zaměstnanců, k aktivitám i časovým záznamům přímo na obrazovce, v přehledných záložkách. Různá nastavení pracovní doby a docházky, časové záznamy i přizpůsobené modely pružné pracovní doby, žádosti o obchodní cesty, roční schvalování pracovních procesů, upozornění na schválení či zamítnutí dovolené – všechno, co potřebujete pro řízení svých zaměstnanců ještě rychleji máte na dosah rukou. A přitom můžete ještě šetřit svůj čas. Vaši zaměstnanci mohou navíc zapínat i vypínat záznam času z jakéhokoliv zařízení, zatímco jejich nadřízení mohou sledovat docházku i absence v době, kdy se jim to hodí. Vše přehledně na cloudu, bez zbytečného papírování a časově náročných postupů.

Track your business performance live | zistemo

Online aplikace a nástroje pro správu času a docházky vždy po ruce

Kompatibilní se všemi internetovými prohlížeči i všemi velikostmi obrazovek. Zahájení i ukončení záznamů času, správa pracovní doby a docházky z jakéhokoliv iPhonu, telefonu s Androidem, iPadu/tabletu, počítači či notebooku.

Eva Timurová

Zistemo is the best thing that could happened to us.
Saving timeand energy at the same time.


Eva Timurová

Team Lead at ProUP

Slovak Republic

Andreas Pfister

One single tool for time tracking, invoicing, expenses and most importantly… profitability. Zistemo has turned out to be the only enterprise management tool required in order to optimize processes, finance, team and client management. It is the most complete tool on the market for agencies like us. The Zistemo team has shown extraordinary flexibility and speed with implementing new enhancements.


Andreas Pfister

Founder & CEO of All Around Digital

Spain

Ruben Maier-Gerber

Speed, complete cloud solution, fast response times in support and implementation of new features. Proximity to the user and always an open ear for improvements. European safety standards.


Ruben Maier-Gerber

Managing Director at FFI Agentur GmbH

Germany

Enrico Aramini

We used zistemo for streamlining and monitoring daily workflows, sales and production.Before zistemo we had many days of endless invoicing, and we were never 100% sure we caught everything. Now it’s all done almost automatically on the 1th of every month.Zistemo’s flexibility, parametric customization and user’s access control won us from day 1.Oh, and their Customer service -always online and very helpful.We thoroughly recommend zistemo for all professional teams.


Enrico Aramini

President of HTC High Tech Consultant Corp

Italy

André Kälin

We are using zistemo for all our business processes. Creating estimates, manage projects, track time and send invoices.
With the attendance time module we even can give our staff members freedom to use the flex time model and manage their leaves and vacations efficiently. Also, customer service is outstanding!


André Kälin

CEO of Perspectix

Switzerland

Priska Stamm

Before zistemo, our invoice process was time-consuming and error-prone; and we had no clarity regarding the cash flow.
Zistemo, allows access to invoices at any time, and with automatic invoicing, we dropped the workload by 80%. We bill clients in different currencies, and we can get an overview of the cash flow at any given time and the zistemo team is always there to help. We really couldn’t ask for a better invoicing solution!


Priska Stamm

Key Account Manager at Softsolution International

Finland

Georg Holz

You won't find more value for your money. As a professional service provider we need a detailed insight into our project times. We're now able to get full transparency on our project times. Any requests for timesheets or reports can be answered in minutes instead of hours as a self-service. Budgets and billing-methods are documented in a single place and applied automatically.
We are very happy with the responsiveness of the team behind Zistemo. Our questions and ideas were always answered within a day.


Georg Holz

Head of Expert Services at Mansystems

Germany

Fabian Bergner

With Zistemo, we optimized our business workflows by combining a lot of processes into one enterprise management tool - notably time and expense tracking, project controlling, and invoicing. Gone are the days where we had to spend hours doing manual paperwork.
Zistemo helps us grow, and to better understand our projects in terms of resources and performance. This is both good for us AND our clients. With better business intelligence, we can offer better and more efficient services.


Fabian Bergner

CEO of LUX FUX Media

Austria

Hendrik Huerkamp

Before zistemo we struggled with terrible ERP UI. We needed an intuitive, time-saving service for all business processes. Zistemo is easy to use yet up for advanced configuration. Multi-Tool integration was easy possible using the Zistemo API.
Our special feature requests were solved asap. Now workflows, tracking time, creating invoices are much better and transparent. I thoroughly recommend zistemo for the people behind it and the clever features.


Hendrik Huerkamp

IT Manager at slashwhy GmbH & Co. KG

Germany

Celosvětový program pro správu nepřítomnosti zaměstnanců

Více možností pro vás. Větší svoboda pro vaše zaměstnance. Získejte ze svých záznamů o pracovní době a docházce maximum.

Zjednodušte si správu pracovní doby a docházky již dnes!

Vyzkoušejte si program pro správu nepřítomnosti zdarma!