Chytré fakturování online

zistemo je fakturační software, který ušetří váš čas, zjednoduší účetnictví, přemění cenové nabídky do faktur a automatizuje platby. Přihlašte se k 30 denní zkušební verzi zdarma už dnes. Vezměte vaše podnikáni pod plnou finanční kontrolu DNES!

Vyzkoušejte zdarma

Ušetřete čas. Zvyšte produktivitu

Fakturace nebo papírování může být časově náročné a stává se zátěži. Navrhli jsme zistemo s ohledem na tuto skutečnost. Funkce našeho softwaru, které jsou zjednodušeny a autonomní, Vám pomohou ušetřit čas a zvýšit produktivitu.

Cenové nabídky a odhady

Vytvořte značkové, profesionálně vypadající cenové nabídky a odhady pomocí šablon. Měňte platební podmínky, jednotky, produkty a služby, kdykoli budete chtít.

Faktury

Vytvořte stylové faktury pro všechny své klienty pomoci našich šablon. Můžete je snadno upravit, očíslovat, aktualizovat, sledovat a odesílat pomocí zistemo.

Platby

Jsme kompatibilní s PayPal a kreditními kartami. To děla zpracování a přijímání plateb jednoduché, rychlé a spolehlivé.

Šablony Faktur

Značkově a na míru

Posilte základní hodnoty vaší značky pomocí vizuálního sjednocení. Udělějte dojem na vaše klienty a zákazníky díky nabídkám a fakturám ve firemních barvách s vašim logem a libovolnými poznámkami.

Ušetřěte čas

zistemo šetří váš čas tím, že umožňuje

  • přizpůsobit všechny automatické upomínky a upozornění,
  • automaticky vyúčtovat náklady a pracovní výkazy,
  • převést nabídky do faktur jedním kliknutím,
  • nastavit pravidelné faktury s jakoukoliv periodou.

Přizpůsobitelné automatické upomínky

Zapomeňte na dny vymahání zaplacení faktur a plateb. Stačí si vybrat zprávu, čas a frekvenci automatických připomenutí. Nechte zistemo ať rozpošle vše za vás.

Čas stanovit vlastní podmínky

Zvolte platební jednotky, měnu, datum splatnosti a frekvenci a nahrajte je do zistemo pro všechny své zákazníky. Pokud se zvyšuje pracovní zátěž, jednoduše rozdělte a změňte časové jednotky ručně, nebo použijte náš uživatelsky přívětivý Časovač.

Připomenutí zaplacení
Integrated team management

Integrované řízení týmu

Povolte všem členům týmu ručně upravovat hodiny, jednotky a úkoly, a dohlížejte na to prostřednictvím našeho intuitivního projektového panelu. Spravujte a upravujte hodiny a výdaje, zatím co automatická fakturace spočítá ostatné za vás.

  • Spravujte tým dodavatelů a spravujte/upravujte jejich pracovní doby a úkoly.
  • Nastavujte neomezený počet faktur a vyplňte formuláře o výdajích týmu.
  • Sledujte stav fakturace a nastavujte automatické připomenutí.
  • Ušetřete čas, který byste ztratili řízením a účetnictvím.

Kompletní obchodní integrace

Panel zistemo zobrazuje všechny informace, které potřebujete 247. Vaše projekty, jak aktivní, tak i neaktivní, jsou chytře propojeny a k dispozici pro snadnější přístup.

Vaše výnosy a náklady v cloudu

Začněte používat nové technologie v podnikání a získejte pohled z ptačí perspektivy na vaše příjmy a výdaje s našimi šablonami pro Hlavní panel. Vy a váš tým můžete vše přizpůsobit tak, jak si přejete.

zistemo displej panelu
Accelerate Payroll

Efektivní time management

Naše integrované nástroje pro time management jsou snadno použitelné. Váš tým se může přihlásit a sledovat čas, zatímco vy se zaměříte na rozšiřování své firmy.

  • zistemo nabízí kompletní správu a zabezpečení dat.
  • Jsme váš digitální účetní.
  • Celkové finanční řízení pro všechny vaše klienty.

Pracujeme pro startupy, malé podniky a freelancery, jako jste vy

V sektoru ekonomiky freelancerů se očekává dvojnásobný nárůst do roku 2020. Mezinárodní spolupráce, obchodní outsourcing a vzdálená práce definuji dnešní globální pracovní trh.

Víme, že freelanceři mají spoustu starostí a čas je jejich nejcennější majetek. V ramcích současného trhu, účinnost a profesionalita jsou rozhodujícími klíčem k obchodnímu úspěchu.

Vaše cash flow, daňové a finanční zabezpečení jsou důvodem proč zistemo bylo navržené. Podívejte se, jak jsme zařídili přehlednost finančních úkolů, ted’ je vše jasné a stručné. Proč nezkusit náš systém na dobu 30 dnů? Je to zdarma!


Pracujeme pro startupy, malé podniky a freelancery, jako jste vy
Projektové řízení budoucnosti

Projektové řízení budoucnosti

Správa globálních projektů s přístupem pro všechny členy týmu, bez ohledu na to, kde se nacházejí. Vyberte si zistemo, abyste mohli používat jakýkoli jazyk a snadno převádět částky do jakékoli měny.

Delegujte úkoly mezinárodním týmům. Kontrolujte náklady, nabídky a faktury z jakéhokoli místa na světě.

Bez kreditní karty.

Šablony Faktur | zistemo

Proč používat šablony faktur?

  • Fakturování se stáva více organizovaným.
  • Je to jednodušší než vytváření, editaci a sledování hromady tabulek.
  • Získejte profesionální design, plně přizpůsobitelný vaší značce.
  • Nastavujte připomenutí k opožděným platbám.
  • Získejte okamžité upozornění, když klient otevře fakturu.
  • Přidávejte interní záznamy nebo dodací listy jediným kliknutím.
  • Začněte vést agendu bezpapírově a nebojte se o zálohování! Faktury jsou bezpečně uložené v cloudu.
  • Získejte jedinečné a přizpůsobivé faktury.

Hlavní funkce zistemo

Time management

Přidávejte neomezený počet pracovníků a projektů. Zadávejte počet odpracovaných hodin ručně nebo je sledujte pomocí automatického softwaru na sledování času. Upravujte jednotky, měny, délku projektu a KPI.

Fakturace a pracovní odhady

Správujte více značkových faktur. Vyberte si čas odesílání a nastavte automatické připomenutí pro neplatící klienty. Proměňte nabídky ve faktury jedním kliknutím; spravujte všechno z našeho přehledného panelu.

Efektivnější podnikání

Mějte všechny své finanční soubory a projekty na jednom místě. Vytvořte a studujte podrobné zprávy o zlepšení řízení zaměstnanců a zvyšte tím efektivitu vašeho podnikání.

Podpora jazyků a měn

Pracujte přes více časových pásem v měnách svých klientů. Použíjte libovolný jazyk a převádějte měny, aby byl outsourcing jednoduchý a účinný. Globální spolupráci máte na dosah ruky.

Zabezpečení na úrovni banky s podporou 24/7

Povolte naši virtuální asistentce provést vás funkcemi zistemo. Potřebujete extra pomoc? Přátelský tým zákaznického servisu je tady!

Prácujte na všech zařízeních /ze všech lokalit / ve všech jazycích a časových pásmech!

Nedovolte hranicím aby vás zastavili. Mezinárodní spolupráce nikdy nebyla jednodušší.

Track your business performance live | zistemo

Vytvářejte vlastní faktury online

Kompatibilní se všemi internetovými prohlížeči i všemi velikostmi obrazovek. Zahájení i ukončení záznamů času, správa pracovní doby a docházky z jakéhokoliv iPhonu, telefonu s Androidem, iPadu/tabletu, počítači či notebooku.

Eva Timurová

Zistemo is the best thing that could happened to us.
Saving timeand energy at the same time.


Eva Timurová

Team Lead at ProUP

Slovak Republic

Andreas Pfister

One single tool for time tracking, invoicing, expenses and most importantly… profitability. Zistemo has turned out to be the only enterprise management tool required in order to optimize processes, finance, team and client management. It is the most complete tool on the market for agencies like us. The Zistemo team has shown extraordinary flexibility and speed with implementing new enhancements.


Andreas Pfister

Founder & CEO of All Around Digital

Spain

Ruben Maier-Gerber

Speed, complete cloud solution, fast response times in support and implementation of new features. Proximity to the user and always an open ear for improvements. European safety standards.


Ruben Maier-Gerber

Managing Director at FFI Agentur GmbH

Germany

Enrico Aramini

We used zistemo for streamlining and monitoring daily workflows, sales and production.Before zistemo we had many days of endless invoicing, and we were never 100% sure we caught everything. Now it’s all done almost automatically on the 1th of every month.Zistemo’s flexibility, parametric customization and user’s access control won us from day 1.Oh, and their Customer service -always online and very helpful.We thoroughly recommend zistemo for all professional teams.


Enrico Aramini

President of HTC High Tech Consultant Corp

Italy

André Kälin

We are using zistemo for all our business processes. Creating estimates, manage projects, track time and send invoices.
With the attendance time module we even can give our staff members freedom to use the flex time model and manage their leaves and vacations efficiently. Also, customer service is outstanding!


André Kälin

CEO of Perspectix

Switzerland

Priska Stamm

Before zistemo, our invoice process was time-consuming and error-prone; and we had no clarity regarding the cash flow.
Zistemo, allows access to invoices at any time, and with automatic invoicing, we dropped the workload by 80%. We bill clients in different currencies, and we can get an overview of the cash flow at any given time and the zistemo team is always there to help. We really couldn’t ask for a better invoicing solution!


Priska Stamm

Key Account Manager at Softsolution International

Finland

Georg Holz

You won't find more value for your money. As a professional service provider we need a detailed insight into our project times. We're now able to get full transparency on our project times. Any requests for timesheets or reports can be answered in minutes instead of hours as a self-service. Budgets and billing-methods are documented in a single place and applied automatically.
We are very happy with the responsiveness of the team behind Zistemo. Our questions and ideas were always answered within a day.


Georg Holz

Head of Expert Services at Mansystems

Germany

Fabian Bergner

With Zistemo, we optimized our business workflows by combining a lot of processes into one enterprise management tool - notably time and expense tracking, project controlling, and invoicing. Gone are the days where we had to spend hours doing manual paperwork.
Zistemo helps us grow, and to better understand our projects in terms of resources and performance. This is both good for us AND our clients. With better business intelligence, we can offer better and more efficient services.


Fabian Bergner

CEO of LUX FUX Media

Austria

Hendrik Huerkamp

Before zistemo we struggled with terrible ERP UI. We needed an intuitive, time-saving service for all business processes. Zistemo is easy to use yet up for advanced configuration. Multi-Tool integration was easy possible using the Zistemo API.
Our special feature requests were solved asap. Now workflows, tracking time, creating invoices are much better and transparent. I thoroughly recommend zistemo for the people behind it and the clever features.


Hendrik Huerkamp

IT Manager at slashwhy GmbH & Co. KG

Germany

Profesionální, efektivní a inteligentní šablony

Řekněte "Adios!" nudným šablonám faktur v Excelu nebo Wordu.

Vyberte si ze stovek stylových šablon zdarma. Vytvořte více šablon pro pracovní odhady a faktury pomocí několika kliknutí. zistemo Vám umožňuje přidat na faktury váš firemní styl a upravovat položky tak, aby odpovídali vaší situaci.

Přihlaste se zdarma