Přejděte na pružnou pracovní dobu!

Přehoďte své podnikání na autopilota s našimi modely pracovní doby. Rychleji. Snadno. Na cloudu.

Vyzkoušejte pružnou pracovní dobu. Na 30 dní zdarma!

Posuňte vaše podnikání o krok dál s tou nejlepší strategií pružné pracovní doby

Učiňte krok do budoucnosti podnikání – s našimi interaktivními a snadno ovladatelnými nástroji pro správu času a docházky. Spravujte tolik pracovních plánů, kolik jen budete chtít. Zkoušejte je a vylepšujte, dokud nebudou sedět přímo na míru vašim zaměstnancům. Vše je uloženo na cloudu, synchronizováno a optimalizováno pro elektronická zařízení všech velikostí a tvarů.

Online kalkulačka pracovní doby zaměstnanců

Funkční a přehledný systém varování při překročení pravidel

Náš semafor pro pružnou pracovní dobu je přehledný a snadno se používá. Například přílišné nahromadění přesčasů uvidíte na první pohled – bude totiž označeno červeně.

  • Přizpůsobte si pravidla pracovní doby během několika vteřin
  • Nastavte si, kdo bude dostávat upozornění při porušení pravidel
  • Spravujte snadno změny ve směnách
  • Sledujte průběh práce a předcházejte nevýhodným či nákladným postupům

Intuitivní a automaticky propojené se souborem výkonných nástrojů, správou docházky a záznamy času – tak vypadá Podnikání 4.0.

Sledování odpracované doby zaměstnanců odkudkoliv

Zapomeňte na papírové pracovní výkazy. Umožněte svým zaměstnancům zaznamenávat odpracovanou dobu z jejich telefonů. Naše aplikace pro evidenci hodin zaznamenává odpracovanou dobu odkudkoliv a umožňuje nadřízeným:

  • Okamžitě zpozorovat příliš pomalu či příliš rychle odvedenou práci
  • Dostávat upozornění o přílišných přesčasech či nepřítomnosti zaměstnanců
  • Přizpůsobovat základní i volitelnou pracovní dobu kdykoliv a odkudkoliv.

Kdokoliv – od ranních ptáčat až po noční sovy může odvádět kvalitní práci v době, kdy se jim nejlépe pracuje a na místě, které jim k tomu nejlépe vyhovuje.

Týdenní docházka
Rozvrh docházky

Snadno ovladatelné rozvrhy času a docházky

Spravujte pracovní dobu, nemocenské, dovolené, polední pauzy i absence všech vašich zaměstnanců ve vašem nejoblíbenějším prohlížeči.

  • Přehled ve všech pravidlech pružné pracovní doby
  • Příjemný design tabulek a grafů
  • Dostupná upozornění na nedostatek odpracovaných hodin i přesčasy
  • Pokročilé možnosti nastavení poledních i krátkých pauz

Užívejte si výhody pružné pracovní doby bez nadbytečných výdajů i snahy. Jakmile jednou vše nastavíte, jednoduše to pracuje za vás.


Jak funguje pružná pracovní doba FAQ

Co je pružná pracovní doba?

Systém pružné pracovní doby používají firmy pro organizaci práce – umožňují různé časy začátku a konce pracovní doby. Pružná pracovní doba většinou zahrnuje tzv. „základní pracovní dobu“, tj. dobu, kdy musí být všichni zaměstnanci přítomní v kanceláři, např. od 10 do 4.

Jak mohou společnosti efektivně využívat pružné pracovní doby?

Používají ten nejlepší program pro správu času a docházky: s evidencí hodin a digitálními kalkulačkami odpracovaného času se mohou společnosti snadno přizpůsobit a zvládat tolik různých dohod o pracovní době, kolik chtějí. Od zaznamenávání práce na dálku až po rozvrhování směn na výrobu produktů či spolupráci se zaměstnanci na poloviční úvazek – manažeři mohou snadno spravovat a prohlížet momentální data z jakéhokoliv zařízení, během několika vteřin.

Jak stopovat pružnou pracovní dobu?

Nejchytřejší způsob, jak zaznamenávat pružnou pracovní dobu, je použití toho správného programu pro správu času a docházky – systému, který ukládá, monitoruje a automaticky převádí záznamy času zaměstnanců online, na cloudu. Uživatelé (včetně nadřízených) mohou prohlížet záznamy v jakémkoliv prohlížeči na svém iPhonu, telefonu či tabletu se systémem Android, počítači nebo notebooku.

Proč je pružná pracovní doba pro zaměstnance důležitá?

Pružná pracovní doba umožňuje zaměstnancům pracovat v době, kdy jsou nejvíce produktivní. Namísto povinné pracovní doby od 9 do 5, který nikdy nemůže vyhovovat všem, jim můžete nabídnout možnost vyvážení jejich pracovního a osobního života. Mohou vyzvednout děti ze školy, nebo odejít dříve či později, aby se vyhnuli špičce – v rámci určitých pravidel, která si můžete sami nastavit, je možné všechno.

Jak je možné, že pružná pracovní doba funguje?

Systémy pružné pracovní doby fungují, protože mají vhodný pracovní plán pro každého zaměstnance. Od kreativních marketingových týmů až po jednotlivce se speciálními potřebami či dodavatele a pracovníky v továrnách. Perfektně vystavěný pracovní plán existuje pro každé oddělení i každého pracovníka. Zaměstnavatelům pak pružná pracovní doba umožňuje redukovat zbytečný čas v práci, zvýšit produktivitu. Jejich zaměstnanci jsou navíc šťastnější.

Track your business performance live | zistemo

Online aplikace a nástroje pro správu času a docházky vždy po ruce

Kompatibilní se všemi internetovými prohlížeči i všemi velikostmi obrazovek. Zahájení i ukončení záznamů času, správa pracovní doby a docházky z jakéhokoliv iPhonu, telefonu s Androidem, iPadu/tabletu, počítači či notebooku.

Eva Timurová

Zistemo is the best thing that could happened to us.
Saving timeand energy at the same time.


Eva Timurová

Team Lead at ProUP

Slovak Republic

Andreas Pfister

One single tool for time tracking, invoicing, expenses and most importantly… profitability. Zistemo has turned out to be the only enterprise management tool required in order to optimize processes, finance, team and client management. It is the most complete tool on the market for agencies like us. The Zistemo team has shown extraordinary flexibility and speed with implementing new enhancements.


Andreas Pfister

Founder & CEO of All Around Digital

Spain

Ruben Maier-Gerber

Speed, complete cloud solution, fast response times in support and implementation of new features. Proximity to the user and always an open ear for improvements. European safety standards.


Ruben Maier-Gerber

Managing Director at FFI Agentur GmbH

Germany

Enrico Aramini

We used zistemo for streamlining and monitoring daily workflows, sales and production.Before zistemo we had many days of endless invoicing, and we were never 100% sure we caught everything. Now it’s all done almost automatically on the 1th of every month.Zistemo’s flexibility, parametric customization and user’s access control won us from day 1.Oh, and their Customer service -always online and very helpful.We thoroughly recommend zistemo for all professional teams.


Enrico Aramini

President of HTC High Tech Consultant Corp

Italy

André Kälin

We are using zistemo for all our business processes. Creating estimates, manage projects, track time and send invoices.
With the attendance time module we even can give our staff members freedom to use the flex time model and manage their leaves and vacations efficiently. Also, customer service is outstanding!


André Kälin

CEO of Perspectix

Switzerland

Priska Stamm

Before zistemo, our invoice process was time-consuming and error-prone; and we had no clarity regarding the cash flow.
Zistemo, allows access to invoices at any time, and with automatic invoicing, we dropped the workload by 80%. We bill clients in different currencies, and we can get an overview of the cash flow at any given time and the zistemo team is always there to help. We really couldn’t ask for a better invoicing solution!


Priska Stamm

Key Account Manager at Softsolution International

Finland

Georg Holz

You won't find more value for your money. As a professional service provider we need a detailed insight into our project times. We're now able to get full transparency on our project times. Any requests for timesheets or reports can be answered in minutes instead of hours as a self-service. Budgets and billing-methods are documented in a single place and applied automatically.
We are very happy with the responsiveness of the team behind Zistemo. Our questions and ideas were always answered within a day.


Georg Holz

Head of Expert Services at Mansystems

Germany

Fabian Bergner

With Zistemo, we optimized our business workflows by combining a lot of processes into one enterprise management tool - notably time and expense tracking, project controlling, and invoicing. Gone are the days where we had to spend hours doing manual paperwork.
Zistemo helps us grow, and to better understand our projects in terms of resources and performance. This is both good for us AND our clients. With better business intelligence, we can offer better and more efficient services.


Fabian Bergner

CEO of LUX FUX Media

Austria

Hendrik Huerkamp

Before zistemo we struggled with terrible ERP UI. We needed an intuitive, time-saving service for all business processes. Zistemo is easy to use yet up for advanced configuration. Multi-Tool integration was easy possible using the Zistemo API.
Our special feature requests were solved asap. Now workflows, tracking time, creating invoices are much better and transparent. I thoroughly recommend zistemo for the people behind it and the clever features.


Hendrik Huerkamp

IT Manager at slashwhy GmbH & Co. KG

Germany

Pracoviště s pružnou pracovní dobou vám leží v rukou

Zajistěte, aby byli vaši zaměstnanci spokojení, produktivní a věrní. Zbavte se zbytečných výdajů za odvedenou práci.

Práce už není místo. Práce je kdekoliv, kde se vaši zaměstnanci cítí produktivně a podávají ty nejlepší výkony.

Vyzkoušejte pružnou pracovní dobu. Na 30 dní zdarma!