Správa času a docházky na cloudu

Přejděte na pružnou pracovní dobu. Spravujte různé pracovní modely a stanovujte si svá vlastní pravidla. Online. Kdykoliv, kdekoliv. Řiďte si své podnikání podle svého.

Spustit 30denní trial verzi zdarma

Chytrý program pro správu docházky a pružné pracovní doby

Získejte online přehled o pracovní době vašich zaměstnanců i o jejich docházce. S našimi výkonnými a přitom snadno ovladatelnými nástroji budete mít kdykoliv dostatek informací o odpracované době vaší pracovní síly, o jejich přesčasech, nemocenských i dovolených. Přejděte na digitální správu pracovní doby a docházky s programem, který si oblíbíte vy i vaši zaměstnanci. Je chytrý, rychlý a neuvěřitelně snadno se používá.

Modely pružné pracovní doby Pravidla poledních pauz Pravidla docházky Pracovní plány Volné dny Státní svátky Pravidla krátkých pauz Správa dovolené Správa volna Záznamy pracovní doby Evidence hodin Kalkulačka mzdy

Online kalkulačka pracovní doby zaměstnanců

Online kalkulačka pracovní doby zaměstnanců

Digitalizujte správu vaší pracovní doby a docházky. S naší aplikací pro evidenci hodin mohou zaměstnanci snadno spouštět i vypínat záznamy času z jejich telefonu, notebooku, počítače či jiného zařízení.

  • Profesionální přehled aktivních karet se záznamy
  • Přesné individuální či skupinové plánovaní času
  • Pracovní kalendář s denním/týdenním/měsíčním/ročním přehledem
  • Snadno přístupné záznamy o odpracovaném čase

Všechny informace, které potřebujete o odpracované době a docházce živě na jednom místě, kdekoliv po ruce, 24/7 a synchronizované s jakýmikoliv zařízeními, která používají vaši pracovníci.

Přejděte na digitální správu zaměstnaneckých údajů

Proč plýtvat časem na papírování? Záznamy pracovní doby na papíře se mohou snadno ztratit, nebo je někdo někam špatně založí. Skončete s papírováním a zbavíte se zároveň zbytečného plýtvání času na špatné kalkulaci či hledání záznamů.

  • Přesné a spolehlivé elektronické záznamy času
  • Přizpůsobivá pravidla schválení a systém upozornění
  • Geozóny pro snazší záznamy času zaměstnanců
  • Maximální ochrana dat a bezpečí pro všechny uživatele

Zaměstnanci mohou spouštět i ukončovat záznamy času odkudkoliv, aniž by museli ztrácet kontakt se svými nadřízenými. Naše nástroje pro správu času a docházky jsou navrženy tak, aby vám pomáhali šetřit čas i peníze již od prvního dne.

Týdenní docházka
Zrychlete výpočet mezd

Je na čase zrychlit výpočty mezd

Když se dnes najde aplikaci v podstatě na cokoliv, proč trávit nekonečné hodiny výpočty mezd, které navíc nemusí správně vyjít? Naše chytré nástroje pro správu času a docházky vám zautomatizují i práci se mzdami.

  • Žádné chyby v zadávání dat. Jen výkonná a funkčí automatizace
  • Okamžitý převod, import, export a správa záznamů času
  • Zredukuje náklady na výpočet mezd
  • Generuje přesné zprávy o mzdách za zlomek času

Vaše podnikání, vaše pravidla pružné pracovní doby

Zbavte se klasické pracovní doby od 9 do 5. Posuňte vaše podnikání dál s nejnovějšími digitalizovanými pracovními modely, které spojují pevnou a pružnou pracovní dobu. Motivujte všechny své zaměstnance. Umožněte jim udržovat si osobní život a zároveň jít za jejich kariérními cíli.

  • Vytvářejte šablony pracovní doby pro společnosti/oddělení/jednotlivce
  • Udržujte pod kontrolou nedostatečnou práci i přesčasy
  • Automatické obnovení pružné pracovní doby na nulu. Dvě kliknutí a je hotovo!
  • Snižte docházku, polední pauzy i nepřítomnost na tu správnou úroveň.

Vyberte si z našich modelů pružné pracovní doby, navržených pro podniky všech velikostí i zaměření, od kreativních firem až po maloobchody, od rukodělných prodejů až po velké společnosti.

Pravidla pružné pracovní doby
Časovač projektů

Vše v jednom: program pro správu času na cloudu

Proč zůstávat u papírových záznamů o odpracovaném čase či vybrané dovolené? Naše řešení pomůže vašemu podnikání učinit velký krok vpřed – na cloud. Online správa času a docházky je budoucností podnikání.

  • Není potřeba žádná údržba ani instalace. Dokonce ani žádné školení
  • Nemusíte složitě počítat volné dny, nemocenskou, státní svátky ani přesčasy
  • Uživatelský přístup i přehlednost programu na jakémkoliv zařízení
  • Přesná pravidla překročení pracovní doby i upozornění, která pomáhají předcházet problémům.

Mějte výdaje na práci pod kontrolou. Rozhodujte se správně. Dejte svým zaměstnancům svobodu pracovat v dobu, kdy se cítí nejvíc produktivní a přitom neztrácejte přehled o jejich práci, ať už jsou zrovna kdekoliv.


Hlavní funkce a výhody programu pro správu času a docházky

Online schvalování žádostí o volné dny

Plynulá integrace v reálném čase

Pokročilé plánování dovolených

Snadná správa volna a svátků

Automatické a bezchybné výpočty mezd

Evidence hodin a kalkulačka pracovní doby

Týdenní/měsíční/roční kalendář zaměstanců

Přehledné reporty pracovní doby a docházky

Okamžitá upozornění pro rychlé řešení problémů

Track your business performance live | zistemo

Online aplikace a nástroje pro správu času a docházky vždy po ruce

Kompatibilní se všemi internetovými prohlížeči i všemi velikostmi obrazovek. Zahájení i ukončení záznamů času, správa pracovní doby a docházky z jakéhokoliv iPhonu, telefonu s Androidem, iPadu/tabletu, počítači či notebooku.

Eva Timurová

Zistemo is the best thing that could happened to us.
Saving timeand energy at the same time.


Eva Timurová

Team Lead at ProUP

Slovak Republic

Andreas Pfister

One single tool for time tracking, invoicing, expenses and most importantly… profitability. Zistemo has turned out to be the only enterprise management tool required in order to optimize processes, finance, team and client management. It is the most complete tool on the market for agencies like us. The Zistemo team has shown extraordinary flexibility and speed with implementing new enhancements.


Andreas Pfister

Founder & CEO of All Around Digital

Spain

Ruben Maier-Gerber

Speed, complete cloud solution, fast response times in support and implementation of new features. Proximity to the user and always an open ear for improvements. European safety standards.


Ruben Maier-Gerber

Managing Director at FFI Agentur GmbH

Germany

Enrico Aramini

We used zistemo for streamlining and monitoring daily workflows, sales and production.Before zistemo we had many days of endless invoicing, and we were never 100% sure we caught everything. Now it’s all done almost automatically on the 1th of every month.Zistemo’s flexibility, parametric customization and user’s access control won us from day 1.Oh, and their Customer service -always online and very helpful.We thoroughly recommend zistemo for all professional teams.


Enrico Aramini

President of HTC High Tech Consultant Corp

Italy

André Kälin

We are using zistemo for all our business processes. Creating estimates, manage projects, track time and send invoices.
With the attendance time module we even can give our staff members freedom to use the flex time model and manage their leaves and vacations efficiently. Also, customer service is outstanding!


André Kälin

CEO of Perspectix

Switzerland

Priska Stamm

Before zistemo, our invoice process was time-consuming and error-prone; and we had no clarity regarding the cash flow.
Zistemo, allows access to invoices at any time, and with automatic invoicing, we dropped the workload by 80%. We bill clients in different currencies, and we can get an overview of the cash flow at any given time and the zistemo team is always there to help. We really couldn’t ask for a better invoicing solution!


Priska Stamm

Key Account Manager at Softsolution International

Finland

Georg Holz

You won't find more value for your money. As a professional service provider we need a detailed insight into our project times. We're now able to get full transparency on our project times. Any requests for timesheets or reports can be answered in minutes instead of hours as a self-service. Budgets and billing-methods are documented in a single place and applied automatically.
We are very happy with the responsiveness of the team behind Zistemo. Our questions and ideas were always answered within a day.


Georg Holz

Head of Expert Services at Mansystems

Germany

Fabian Bergner

With Zistemo, we optimized our business workflows by combining a lot of processes into one enterprise management tool - notably time and expense tracking, project controlling, and invoicing. Gone are the days where we had to spend hours doing manual paperwork.
Zistemo helps us grow, and to better understand our projects in terms of resources and performance. This is both good for us AND our clients. With better business intelligence, we can offer better and more efficient services.


Fabian Bergner

CEO of LUX FUX Media

Austria

Hendrik Huerkamp

Before zistemo we struggled with terrible ERP UI. We needed an intuitive, time-saving service for all business processes. Zistemo is easy to use yet up for advanced configuration. Multi-Tool integration was easy possible using the Zistemo API.
Our special feature requests were solved asap. Now workflows, tracking time, creating invoices are much better and transparent. I thoroughly recommend zistemo for the people behind it and the clever features.


Hendrik Huerkamp

IT Manager at slashwhy GmbH & Co. KG

Germany

Online správa času – jednoduše

Více možností pro vás a větší svoboda pro vaše zaměstnance.

Vytěžte maximum z vašich údajů o pracovní době a docházce.

Spustit 30denní trial verzi zdarma