Správa času a docházky na cloudu
Přejděte na pružnou pracovní dobu. Spravujte různé pracovní modely a stanovujte si svá vlastní pravidla. Online. Kdykoliv, kdekoliv. Řiďte si své podnikání podle svého.
Spustit 14denní trial verzi zdarmaChytrý program pro správu docházky a pružné pracovní doby
Získejte online přehled o pracovní době vašich zaměstnanců i o jejich docházce. S našimi výkonnými a přitom snadno ovladatelnými nástroji budete mít kdykoliv dostatek informací o odpracované době vaší pracovní síly, o jejich přesčasech, nemocenských i dovolených. Přejděte na digitální správu pracovní doby a docházky s programem, který si oblíbíte vy i vaši zaměstnanci. Je chytrý, rychlý a neuvěřitelně snadno se používá.
Online kalkulačka pracovní doby zaměstnanců
Digitalizujte správu vaší pracovní doby a docházky. S naší aplikací pro evidenci hodin mohou zaměstnanci snadno spouštět i vypínat záznamy času z jejich telefonu, notebooku, počítače či jiného zařízení.
- Profesionální přehled aktivních karet se záznamy
- Přesné individuální či skupinové plánovaní času
- Pracovní kalendář s denním/týdenním/měsíčním/ročním přehledem
- Snadno přístupné záznamy o odpracovaném čase
Všechny informace, které potřebujete o odpracované době a docházce živě na jednom místě, kdekoliv po ruce, 24/7 a synchronizované s jakýmikoliv zařízeními, která používají vaši pracovníci.
Přejděte na digitální správu zaměstnaneckých údajů
Proč plýtvat časem na papírování? Záznamy pracovní doby na papíře se mohou snadno ztratit, nebo je někdo někam špatně založí. Skončete s papírováním a zbavíte se zároveň zbytečného plýtvání času na špatné kalkulaci či hledání záznamů.
- Přesné a spolehlivé elektronické záznamy času
- Přizpůsobivá pravidla schválení a systém upozornění
- Geozóny pro snazší záznamy času zaměstnanců
- Maximální ochrana dat a bezpečí pro všechny uživatele
Zaměstnanci mohou spouštět i ukončovat záznamy času odkudkoliv, aniž by museli ztrácet kontakt se svými nadřízenými. Naše nástroje pro správu času a docházky jsou navrženy tak, aby vám pomáhali šetřit čas i peníze již od prvního dne.
Je na čase zrychlit výpočty mezd
Když se dnes najde aplikaci v podstatě na cokoliv, proč trávit nekonečné hodiny výpočty mezd, které navíc nemusí správně vyjít? Naše chytré nástroje pro správu času a docházky vám zautomatizují i práci se mzdami.
- Žádné chyby v zadávání dat. Jen výkonná a funkčí automatizace
- Okamžitý převod, import, export a správa záznamů času
- Zredukuje náklady na výpočet mezd
- Generuje přesné zprávy o mzdách za zlomek času
Vaše podnikání, vaše pravidla pružné pracovní doby
Zbavte se klasické pracovní doby od 9 do 5. Posuňte vaše podnikání dál s nejnovějšími digitalizovanými pracovními modely, které spojují pevnou a pružnou pracovní dobu. Motivujte všechny své zaměstnance. Umožněte jim udržovat si osobní život a zároveň jít za jejich kariérními cíli.
- Vytvářejte šablony pracovní doby pro společnosti/oddělení/jednotlivce
- Udržujte pod kontrolou nedostatečnou práci i přesčasy
- Automatické obnovení pružné pracovní doby na nulu. Dvě kliknutí a je hotovo!
- Snižte docházku, polední pauzy i nepřítomnost na tu správnou úroveň.
Vyberte si z našich modelů pružné pracovní doby, navržených pro podniky všech velikostí i zaměření, od kreativních firem až po maloobchody, od rukodělných prodejů až po velké společnosti.
Vše v jednom: program pro správu času na cloudu
Proč zůstávat u papírových záznamů o odpracovaném čase či vybrané dovolené? Naše řešení pomůže vašemu podnikání učinit velký krok vpřed – na cloud. Online správa času a docházky je budoucností podnikání.
- Není potřeba žádná údržba ani instalace. Dokonce ani žádné školení
- Nemusíte složitě počítat volné dny, nemocenskou, státní svátky ani přesčasy
- Uživatelský přístup i přehlednost programu na jakémkoliv zařízení
- Přesná pravidla překročení pracovní doby i upozornění, která pomáhají předcházet problémům.
Mějte výdaje na práci pod kontrolou. Rozhodujte se správně. Dejte svým zaměstnancům svobodu pracovat v dobu, kdy se cítí nejvíc produktivní a přitom neztrácejte přehled o jejich práci, ať už jsou zrovna kdekoliv.
Hlavní funkce a výhody programu pro správu času a docházky
Online schvalování žádostí o volné dny
Plynulá integrace v reálném čase
Pokročilé plánování dovolených
Snadná správa volna a svátků
Automatické a bezchybné výpočty mezd
Evidence hodin a kalkulačka pracovní doby
Týdenní/měsíční/roční kalendář zaměstanců
Přehledné reporty pracovní doby a docházky
Okamžitá upozornění pro rychlé řešení problémů
Gilles Poncin
MAQIT SA
The best about zistemo is the fast and efficient cooperation with the support team
Daniel Deutscher
DeKa Gastronomie-Treuhand
We chose zistemo because the system is so easy to use and all processes are transparent
Angelika Fite
Infrastructure Consulting & Engineering
We recommend zistemo because of the support team — quick to respond and provide quick resolution
Martin Domenig
Kohl & Partner
Since we started using zistemo, we have much less effort for time and expense tracking
Marcus König
targenio
We love to use the zistemo features and our employees don’t see time tracking as punishment
Dennis Stogl
Stogl Robotics
Zistemo works very coherently and is very easy to use even with complex projects
Andreas Pfister
All Around Digital
It is the most complete tool on the market for agencies like us
Georg Holz
Mansystems
You won't find more value for your money
Eva Timurová
ProUP
Zistemo is the best thing that could happened to us
Ruben Maier-Gerber
FFI Agentur GmbH
Proximity to the user and always an open ear for improvements
Enrico Aramini
HTC High Tech Consultant Corp
Zistemo’s flexibility, parametric customization and user’s access control won us from day 1
André Kälin
Perspectix
The very fact not wasting a single minute unbilled is worth its price
Priska Stamm
Softsolution International
We really couldn’t ask for a better invoicing solution!
Fabian Bergner
LUX FUX Media
With better business intelligence, we can offer better and more efficient services
Hendrik Huerkamp
slashwhy GmbH & Co. KG
I thoroughly recommend zistemo for the people behind it and the clever features
Terence Hänni
Megasol Energie AG
Zistemo gives structure to the company and is transparent for all users
Online správa času – jednoduše
Více možností pro vás a větší svoboda pro vaše zaměstnance.
Vytěžte maximum z vašich údajů o pracovní době a docházce.
Spustit 14denní trial verzi zdarma