Hledáte ten nejlepší program pro evidenci hodin?

Právě jste ho našli. Výkonný, rychlý a přesný program pro evidenci hodin a kalkulaci pracovních výkazů na cloudu.

Vyzkoušejte zdarma!

Vaše podnikání, vaše virtuální evidence hodin. Bez instalace.

Automatizujte své podnikání na cloudu s nejchytřejším programem pro evidenci hodin. Umožněte svým zaměstnancům pracovat v době, kdy jsou nejvíce produktivní. Přejděte na sledování času pomocí naší mobilní aplikace. Více svobody pro ně. Více možností pro vás!

Modely pružné pracovní doby Pravidla poledních pauz Pravidla docházky Pracovní plány Volné dny Státní svátky Pravidla krátkých pauz Správa dovolené Správa volna Záznamy pracovní doby Evidence hodin Kalkulačka mzdy

Online kalkulačka pracovní doby zaměstnanců

Sledování času, které se přizpůsobí potřebám zaměstnanců

Vaši zaměstnanci si zaslouží ten nejlepší a nejpřesnější program pro sledování času online. Umožněte jim zaznamenávat zahájení i ukončení práce tak, jak se jim to nejlépe hodí, a přitom mějte pořád přehled o jejich pracovním rozvrhu.

  • Okamžitě dostupné záznamy času
  • Nastavení geozón pro zaměstnance
  • Profesionální reporty odpracované doby
  • Automatické pracovní výkazy i zpětná úprava záznamů o čase

Pokud jsou zrovna na meetingu, či pracovním veletrhu, mohou snadno zaznamenávat čas z jakéhokoliv zařízení a jakékoliv lokace, na které se dohodnete.

Online kalkulačka pracovních výkazů – už se nemusíte bát chybných výpočtů

Proč zůstávat u zastaralých karet se záznamy času? Automatizujte ve své společnosti správu času s našimi nejnovějšími nástroji:

  • Profesionální aplikace pro evidenci hodin
  • Snadná integrace mzdových reportů
  • Intuitivní barevné značení
  • Chytré rozvrhy volných dnů
  • Upozornění na schválení dovolených

Šetřete čas a peníze a přitom se zbavte se strachu z chybných výpočtů. Méně manuální práce s daty. Větší digitalizace.

Týdenní docházka
Zrychlete výpočet mezd

Aplikace pro evidenci hodin, kterou si můžete vzít kamkoliv

Vy i vaši zaměstnanci si můžete užít neomezených možností cestování, prohlížet časové reporty, odhady, kontrolovat svátky a volné dny či schvalovat dovolenou z jakéhokoliv zařízení.

  • Zaznamenávání zahájení i ukončení práce odkudkoliv
  • Podání žádosti o schválení dovolené či přesčasu jedním kliknutím
  • Kontrola výkazů zaměstnanců vaším vlastním tempem
  • Upozornění na změny a možnost kontrolovat odpracovaný čas kdykoliv a kdekoliv

Navrženo pro podniky i týmy všech velikostí. Dokonalé pro různé modely pružné pracovní doby.

Kalkulačka pracovní doby s polední pauzou

Vytvořte si pravidla pro polední pauzu během několika vteřin a ujistěte se, že všichni tato pravidla dodržují. Vyhnete se tak zbytečným nákladům na přesčasy.

  • Nastavte si základní dobu polední pauzy
  • Dostupná možnost „zahrnout či nezahrnout dobu mimo provoz kanceláře“
  • Sledujte, jak si obvykle vaši zaměstnanci vybírají polední pauzu a předejděte problémům
  • Pravidla nastavitelná podle potřeb – v závislosti na denní pracovní době

Všechny informace budou bez námahy zahrnuty do reportu kalkulace pracovní doby a následně vám usnadní i práci se mzdami.

Kalkulačka pracovní doby

Systém evidence hodin FAQ

Jaká aplikace pro evidenci pracovní doby je nejlepší pro Apple, Android, iPad a iPhone?

Nejlepší aplikace pro evidenci hodin je kompatibilní s jakýmkoliv iPhonem, telefonem se systémem Android či tabletem. Musí mít intuitivní a přehledný design, který povzbuzuje zaměstnance k tomu, aby ji co nejvíc využívali. Pracovní výkazy by měla tvořit automaticky, ale přitom by měli mít uživatelé možnost zadávat záznamy času také manuálně. Pro zaměstnance by mělo být snadné spouštět záznamy času z jakéhokoliv místa, na kterém se dohodne se svým nadřízeným. Záznamy času musí být synchronizovány živě, aby tak byly uživatelům okamžitě dostupné na jakémkoliv zařízení, ať už pevném či mobilním. Ta nejlepší aplikace pro evidenci pracovní doby by měla navíc nejen zjednodušovat zaznamenávání docházky zaměstnanců, ale také usnadnit zpracovávání mezd.

Proč by měli zaměstnavatelé začít používat aplikaci pro evidenci hodin, která pracuje s více zaměstnanci?

Používání aplikace pro evidenci hodin je výhodné pro jakkoliv velkou společnost, která se snaží o co nejpřesnější zaznamenávání pracovní doby. V dnešním pracovním prostředí, které je „neustále online“, jsou zaměstnanci více pracovně vytížení, než kdy dříve. Žádat je, aby si přitom zapisovali svou pracovní dobu je proto značně neproduktivní. Ruční záznamy času jsou navíc zastaralé a snadno se v nich chybuje. V dnešní době mohou být snadno automatizovány chytrou aplikací pro evidenci hodin, která zaznamenává odpracovaný čas, polední pauzy, volné dny, přesčasy i vše ostatní, co ovlivňuje pracovní dobu. Všechna data zaměstnanců jsou ukládána, aktualizována a jsou vám k dispozici online. Jen několika kliknutími dokáže uživatel vytvořit a exportovat přehledné časové reporty, nebo dokonce vypočítat mzdu.

Je bezpečné přejít na aplikaci pro evidenci pracovní doby i pro malé podniky?

Přestože jakákoliv kalkulačka pracovní doby je dnes na cloudu, ochrana osobních údajů a jejich zabezpečení jsou nejlepší v historii. Uživatelé tak mají přístup k přesným, vždy aktuálním datům online. Nepotřebujete už žádné papírové pracovní výkazy a zredukováním zapisování časových záznamů se také výrazně sníží pravděpodobnost lidské chyby. A navíc pokud i tak dáváte přednost papírovým výkazům, můžete je snadno exportovat a vytisknout, zabere to jen pár vteřin.

Jaké výhody má používání aplikace pro zaměstnance?

Tím, že přejdete od papírových tabulek k online evidenci hodin, může ušetřit vaše podnikání až 10 hodin práce s papírováním měsíčně. Výzkumy ukazují, že s aplikací pro evidenci pracovní doby pracují zaměstnanci precizněji a jsou produktivnější, a to díky přesnému zaznamenávání docházky a okamžitým upozorněním na start/konec práce. Zaměstnavatelé se už nemusí bát podvodných záznamů ani nevyužité placené pracovní doby, protože si kdykoliv mohou ověřit přesné místo a čas každého záznamu času, přímo ze svého telefonu.

Kdo chodí vždycky pozdě? Kdo včera odešel dřív a kdomá zrovna polední pauzu?

Naše aplikace pro evidenci pracovní doby pro Android a iPhone má pro vás všechny odpovědi.

Track your business performance live | zistemo

Online aplikace a nástroje pro správu času a docházky vždy po ruce

Kompatibilní se všemi internetovými prohlížeči i všemi velikostmi obrazovek. Zahájení i ukončení záznamů času, správa pracovní doby a docházky z jakéhokoliv iPhonu, telefonu s Androidem, iPadu/tabletu, počítači či notebooku.

Eva Timurová

Zistemo is the best thing that could happened to us.
Saving timeand energy at the same time.


Eva Timurová

Team Lead at ProUP

Slovak Republic

Andreas Pfister

One single tool for time tracking, invoicing, expenses and most importantly… profitability. Zistemo has turned out to be the only enterprise management tool required in order to optimize processes, finance, team and client management. It is the most complete tool on the market for agencies like us. The Zistemo team has shown extraordinary flexibility and speed with implementing new enhancements.


Andreas Pfister

Founder & CEO of All Around Digital

Spain

Ruben Maier-Gerber

Speed, complete cloud solution, fast response times in support and implementation of new features. Proximity to the user and always an open ear for improvements. European safety standards.


Ruben Maier-Gerber

Managing Director at FFI Agentur GmbH

Germany

Enrico Aramini

We used zistemo for streamlining and monitoring daily workflows, sales and production.Before zistemo we had many days of endless invoicing, and we were never 100% sure we caught everything. Now it’s all done almost automatically on the 1th of every month.Zistemo’s flexibility, parametric customization and user’s access control won us from day 1.Oh, and their Customer service -always online and very helpful.We thoroughly recommend zistemo for all professional teams.


Enrico Aramini

President of HTC High Tech Consultant Corp

Italy

André Kälin

We are using zistemo for all our business processes. Creating estimates, manage projects, track time and send invoices.
With the attendance time module we even can give our staff members freedom to use the flex time model and manage their leaves and vacations efficiently. Also, customer service is outstanding!


André Kälin

CEO of Perspectix

Switzerland

Priska Stamm

Before zistemo, our invoice process was time-consuming and error-prone; and we had no clarity regarding the cash flow.
Zistemo, allows access to invoices at any time, and with automatic invoicing, we dropped the workload by 80%. We bill clients in different currencies, and we can get an overview of the cash flow at any given time and the zistemo team is always there to help. We really couldn’t ask for a better invoicing solution!


Priska Stamm

Key Account Manager at Softsolution International

Finland

Georg Holz

You won't find more value for your money. As a professional service provider we need a detailed insight into our project times. We're now able to get full transparency on our project times. Any requests for timesheets or reports can be answered in minutes instead of hours as a self-service. Budgets and billing-methods are documented in a single place and applied automatically.
We are very happy with the responsiveness of the team behind Zistemo. Our questions and ideas were always answered within a day.


Georg Holz

Head of Expert Services at Mansystems

Germany

Fabian Bergner

With Zistemo, we optimized our business workflows by combining a lot of processes into one enterprise management tool - notably time and expense tracking, project controlling, and invoicing. Gone are the days where we had to spend hours doing manual paperwork.
Zistemo helps us grow, and to better understand our projects in terms of resources and performance. This is both good for us AND our clients. With better business intelligence, we can offer better and more efficient services.


Fabian Bergner

CEO of LUX FUX Media

Austria

Hendrik Huerkamp

Before zistemo we struggled with terrible ERP UI. We needed an intuitive, time-saving service for all business processes. Zistemo is easy to use yet up for advanced configuration. Multi-Tool integration was easy possible using the Zistemo API.
Our special feature requests were solved asap. Now workflows, tracking time, creating invoices are much better and transparent. I thoroughly recommend zistemo for the people behind it and the clever features.


Hendrik Huerkamp

IT Manager at slashwhy GmbH & Co. KG

Germany

Zjednodušte si správu pracovní doby a docházky již dnes!

Více možností pro vás a větší svoboda pro vaše zaměstnance.

Vytěžte maximum z vašich údajů o pracovní době a docházce. Online správa času – jednoduše.

Vyzkoušejte zdarma!