Nejchytřejší generátor faktur je tu!

Vytvářejte profesionální faktury bezbolestně v našem editoru. Vyberte si z široké kolekce přehledných šablon, nebo nahrajte vlastní. Tak či tak, nejlepší na našem generátoru faktur je, že si můžete přizpůsobit všechno podle svých potřeb. Proč se spokojit s něčím horším? Vylaďte své faktury během chvilky.

Vytvořte si vlastní faktury ZDARMA

Pozvedněte vaše podnikání na další úroveň se sadou těch nejlepších editačních nástrojů

Invoice template | zistemo

Veškerá pomoc, kterou potřebujete k vytvoření perfektních fakturových šablon na míru, na jednom místě — zistemo

  • Široký výběr písem, ze kterých můžete vybírat pro své šablony.
  • Přizpůsobitelná pole projektů a klientů.
  • Vaše vlastní místní datum a číselný formát.
  • Pomocné linie, pravítka a mřížky k dispozici.
  • Optimalizováno pro Windows, Mac, telefony a tablety.

Editační nástroje faktur, které nikde jinde nenajdete

  • Spravujte týmy, klienty a vaše podnikání na jedné obrazovce.
  • Bez problému rozšířitelné. Pokud se rozrostete, stačí aktualizovat balíček.
  • Naše aplikace jsou dostupné pro všechna zařízení a rozlišení vašich zaměstnaců.
  • Status aktivního člena: “Přítomný”, “Pauza”, “Nepřítomný”, “Dovolená”.
  • Jednoduché, interaktivní a praktické nástroje. Nepotřebujete žádné odborníky.
  • Přizpůsobitelné reporty o zaměstnancích, projektech a rozpočtu.
  • Splňujeme nejvyšší švýcarské protokoly datového zabezpečení.
Branded and bespoke invoice templates

JEDINÝ 100% přizpůsobivý generátor faktur

Existuje nespočet nástrojů, někdy si ale musíte stahovat editor (a ztrácet čas) a dalších několik aplikací, než se dostanete k profesionálně vypadajícím fakturám. S MonyPenny máte všechny ty nejlepší funkce pro tvorbu obchodních dokumentů na JEDNOM místě.

  • Elegantní šablony faktur. Extrémě jednoduše přizpůsobitelné. Žádné potřebné designerské schopnosti.
  • 100% svoboda upravování – jednoduše přetáhujte věci podle potřeby a měňte rozvržení.
  • Profesionální šablony, které odráží vaší osobnost, šetří čas a urychlují platby klientů.

100% interaktivní editor fakturových šablon

Šablony faktur jsou užitečnou, jednoduchou a zároveň rychlou cestou, jak získat pro vaše podnikání náskok před konkurencí. Ale které šablony vybrat? A když najdete pěkné rozvržení, kolik času zabere, než ho upravíte pro své podnikání? Proto pro vás máme jedinečný editor fakturových šablon. Je vhodný pro potřeby společnosti každé velikosti! Rychlé, přehledné a bezproblémové přizpůsobení šablon vašim potřebám. Profesionální nástroj pro výrobu faktur, navržený tak, aby vám pomohl co nejrychleji vystavovat faktury podle vašich představ.

zistemo invoice template editor
Invoice templates

Urychlete tvorbu faktur a vylepšete své podnikání!

Profesionální faktury jsou jeden malý krok. Co takhle skok? Posuňte vaše podnikání na další úroveň! zistemo generátor faktur je jen jeden příklad. Máme pro vás sadu nástrojů navrženou tak, aby pomáhala majitelům podniků, společnostem, týmům i freelancerům po celém světě. Náš obchodní software má funkce pro automatické slednování projektu, vyúčtování, reporty, pracovní výkazy týmu, rozpočty, sledování času a objednávky. Všechny jednoduše synchronizováno s cloudem. Dostupné 24 hodin, 7 dní v týdnu, z jakéhokoliv zařízení. Přihlašte se, a mějte pohromadě všechna vaše obchodní data, složky a procesy v jedné záložce: ve vašem účtu zistemo!


Často kladené dotazy o našem generátoru faktur

Co je zistemo generátor faktur?

zistemo generátor faktur je profesionální editor faktur navržený naším flexibilním fakturačním sofrwarem. V podstatě vám pomůže vytvářet 100% přizpůsobitelné faktury tou nejjednodušší možnou cestou. Rozhraní je snadno ovladatelné. Je to nejjednodušší způsob, jak vytvářet klidně i složité, přehledné faktury, aniž byste museli být designéři. Je uživatelsky přívětivý a neplýtvá vaším časem. I pokročité úpravy, jako například velikost strany, typ/barva/velikost písma, okraje či možnosti pozadí, jsou zcela intuitivní.

Proč si mám zvolit zrovna tenhle generátor faktur?

Trvalo nám několik let vyvinout zcela přizpůsobivý generátor fakturovách šablon. Na základě mnoha zákaznických průzkumů a rozsáhlé zpětné vazbě uživatelů vznikl tento nástroj, který má všechny výhody, které by měla aplikace/nástroj pro editaci faktur mít: 1. Funguje bez problémů. 2. Poskytuje dlouhou zkušební dobu, takže máte dostatek času rozhodnout se, zda vám vyhovuje, nebo ne. 3. Je postaven tak, aby urychlil vystavování faktur, ne ho zpomaloval. 4. Pokud se zaseknete, naše zákaznická podpora vám ráda pomůže. 5. Od základních jednostránkových prázdných faktur až po komplikované několikastránkové šablony, zvládáme všechno! 6. Můžete si klidně nahrát šablony v PDF a upravovat je. 7. Jakmile je vaše online faktura hotová, můžete ji rovnou odeslat e-mailem, nebo si uložit verzi k tisku do našeho úložiště.

Chci vytvořit jednoduchou šablonu faktury. Jak mám začít?

Jakmile se zdarma přihlásíte, získáte přístup ke škále upravitelných rozvržení faktury. Rozdělili jsme šablony do 3 hlavních kategorií: soukromé, společnost a sdílené, takže by vám nemělo zabrat moc času najít něco, co vyhovuje vašim potřeboám. Jakmile si některou šablonu vyberete, můžete začít přidávat základní detaily, jako například název společnosti, adresu nebo možnosti platby (číslo účtu, Paypal a další). Pokud je vaše společnost plátcem DPH, přidejte vaše daňové identifikační číslo (DIČ). Uložte si šablonu a použijte ji jako výchozí pokaždé, když budete chtít odeslat klientovi fakturu.

Proč potřebuju profesionální program na faktury?

Profesionální generátor faktur vám pomáhá zautomatizovat fakturaci. Místo začínání s prázdnou stránkou pokaždé, když chcete něco vyfakturovat vašim klientům, máte po ruce připravené šablony. Můžete je už jen vyplnit, odeslat a počkat na platbu. Čím profesionálněji vaše faktury vypadají a působí, tím lépe. Můžete si přizpůsobit šablony, jednoduše přidávat podrobnosti, jako například vaše logo – malý detail, který zapůsobí ve velkém na vaše klienty. Přidání platebních metod do vaší šablony je další drobný krok, který posune vaše šablony o kus dál a zároveň povzbudí vaše klienty k rychlejší platbě.

Track your business performance live | zistemo

Vytvářejte a posílejte cenové nabídky za pár minut

Kompatibilní se všemi internetovými prohlížeči i různými velikostmi obrazovek. Přihlašujte se a odhlašujte, spravujte data o odpracované době a docházky z jakéhokoliv telefonu (iPhone, Android), iPadu/tabletu či počítače.

Eva Timurová

Zistemo is the best thing that could happened to us.
Saving timeand energy at the same time.


Eva Timurová

Team Lead at ProUP

Slovak Republic

Andreas Pfister

One single tool for time tracking, invoicing, expenses and most importantly… profitability. Zistemo has turned out to be the only enterprise management tool required in order to optimize processes, finance, team and client management. It is the most complete tool on the market for agencies like us. The Zistemo team has shown extraordinary flexibility and speed with implementing new enhancements.


Andreas Pfister

Founder & CEO of All Around Digital

Spain

Ruben Maier-Gerber

Speed, complete cloud solution, fast response times in support and implementation of new features. Proximity to the user and always an open ear for improvements. European safety standards.


Ruben Maier-Gerber

Managing Director at FFI Agentur GmbH

Germany

Enrico Aramini

We used zistemo for streamlining and monitoring daily workflows, sales and production.Before zistemo we had many days of endless invoicing, and we were never 100% sure we caught everything. Now it’s all done almost automatically on the 1th of every month.Zistemo’s flexibility, parametric customization and user’s access control won us from day 1.Oh, and their Customer service -always online and very helpful.We thoroughly recommend zistemo for all professional teams.


Enrico Aramini

President of HTC High Tech Consultant Corp

Italy

André Kälin

We are using zistemo for all our business processes. Creating estimates, manage projects, track time and send invoices.
With the attendance time module we even can give our staff members freedom to use the flex time model and manage their leaves and vacations efficiently. Also, customer service is outstanding!


André Kälin

CEO of Perspectix

Switzerland

Priska Stamm

Before zistemo, our invoice process was time-consuming and error-prone; and we had no clarity regarding the cash flow.
Zistemo, allows access to invoices at any time, and with automatic invoicing, we dropped the workload by 80%. We bill clients in different currencies, and we can get an overview of the cash flow at any given time and the zistemo team is always there to help. We really couldn’t ask for a better invoicing solution!


Priska Stamm

Key Account Manager at Softsolution International

Finland

Georg Holz

You won't find more value for your money. As a professional service provider we need a detailed insight into our project times. We're now able to get full transparency on our project times. Any requests for timesheets or reports can be answered in minutes instead of hours as a self-service. Budgets and billing-methods are documented in a single place and applied automatically.
We are very happy with the responsiveness of the team behind Zistemo. Our questions and ideas were always answered within a day.


Georg Holz

Head of Expert Services at Mansystems

Germany

Fabian Bergner

With Zistemo, we optimized our business workflows by combining a lot of processes into one enterprise management tool - notably time and expense tracking, project controlling, and invoicing. Gone are the days where we had to spend hours doing manual paperwork.
Zistemo helps us grow, and to better understand our projects in terms of resources and performance. This is both good for us AND our clients. With better business intelligence, we can offer better and more efficient services.


Fabian Bergner

CEO of LUX FUX Media

Austria

Hendrik Huerkamp

Before zistemo we struggled with terrible ERP UI. We needed an intuitive, time-saving service for all business processes. Zistemo is easy to use yet up for advanced configuration. Multi-Tool integration was easy possible using the Zistemo API.
Our special feature requests were solved asap. Now workflows, tracking time, creating invoices are much better and transparent. I thoroughly recommend zistemo for the people behind it and the clever features.


Hendrik Huerkamp

IT Manager at slashwhy GmbH & Co. KG

Germany

Profesionální, efektivní a inteligentní šablony

Řekněte "Adios!" nudným šablonám faktur v Excelu nebo Wordu.

Vyberte si ze stovek stylových šablon zdarma. Vytvořte více šablon pro pracovní odhady a faktury pomocí několika kliknutí. zistemo Vám umožňuje přidat na faktury váš firemní styl a upravovat položky tak, aby odpovídali vaší situaci.

Vytvořte si vlastní faktury ZDARMA