Týmové sledování času

Týmové sledování času 4.0: Jednoduše, chytře a bezpečně

Jednoduché týmové měření času – Mít přehled o odpracovaných hodinách, přiřazovat je k jednotlivým projektům, klientům či úkolům a přeměňovat ve faktury během několika málo vteřin. Zní to příliš dobře, než aby to mohla být pravda? Zkuste to! Spusťte si své plně funkční zkušební období zdarma. Nebo pokračujte ve čtení a dozvíte se víc.

Na internetu existuje spousta různých aplikací a nástrojů pro sledování času. Ale opravdu vám stojí za ty peníze, a hlavně za všechen vynaložený čas? Většina aplikací pro měření času je navržena buď pro freelancery, nebo pro menší podniky. A většina z nich se také opírá o jednu hlavní funkci – změřit váš čas. A možná ještě vytvořit jednoduchý časový přehled. Všechna práce s rozpočítáváním hodin strávených na různých projektech, vytvářením faktur, nebo cenových nabídek zůstává na uživateli – na vás.

Týmová práce na cloudu

Ať už pracujete online, mezinárodně, nebo stavíte dům, jakmile jednou začnete pracovat s cloudem, nebudete chtít přestat. Protože týmová práce na cloudu přenese organizaci týmu na úplně novou úroveň. Celý váš tým pracuje na síti a jeden člen potřebuje řešit naléhavý problém zcela jiného projektu? Žádný problém – jediným kliknutím v telefonu se jeho sledovaný čas přeřadí k jinému úkolu, projektu a klientovi. Pokud používáte chytrý časovač, opravdu je to tak jednoduché.

Víc než jen počítání hodin

Mnozí to slibují, ale zistemo je opravdu ta nejlepší aplikace pro sledování času týmu, která je na trhu. Ne, nijak se nesnažím vytahovat. Jen jsem k vám upřímná. Proč? Tak pro začátek proto, že zistemo zdaleka nekončí u měření hodin. zistemo je kompletní software pro chytré podnikání – časovač pro týmy je jen jedna z jeho mnoha částí. Stejně jako v opravdovém podnikatelském světě, kde si kvalitní práce žádá víc než jen pár odpracovaných hodin – zistemo časovač není dobrý jen ke sledování hodin, tedy vlastně, vteřin. Poskytuje vám detailní reporty každé využité vteřiny vašeho času, připojené ke konkrétním úkolům, projektům a klientům. O každém zaměstnanci zvlášť, nebo o celém týmu dohromady. Z cest, nebo z kanceláře. V běžném pracovním čase, nebo třeba o půlnoci.

Přeměňujte čas na peníze – ve vteřině!

zistemo aplikace pro sledování času je velmi snadno ovladatelná a přehledná. Raz, dva…tři můžete sledovat každou odpracovanou vteřinu. Potřebujete doslova pouze tři kliknutí na obrazovce telefonu: první pro otevření časovače, druhé, abyste si mohli vybrat příslušný projekt a úkol, na kterém zrovna pracujete, a třetí pro spuštění měření. Jednoduše a rychle. A navíc, vzhledem k tomu, že všichni členové vašeho týmu používají stejný systém, můžete sledovat čas tak, jako nikdy před tím. Můžete klidně zapomenout na excelové tabulky a komplikované výpočty – prostě se pusťte do práce a my za vás uděláme zbytek. Neplýtvejte zbytečně čas jeho sledováním, ale raději vydělávejte peníze nerušenou prací. A jakmile budete mít hotovo, můžete vytvořit fakturu přímo ze všech odpracovaných vteřin na určitém úkolu, projektu či pro konkrétního klienta. Přeměňujte čas na peníze – hned teď!

Aktuální přehled o týmu – větší výkonnost!

Chytré sledování času vám pomůže pozvednout vaše plánování projektu na vyšší úroveň. Pokud totiž vy – a zbytek členů vašeho týmu – vidíte, kdo co dělá, kdy a kde každou vteřinu, bude vaše práce organizovaná tak jako nikdy předtím. Jsme velice hrdí na náš aktuální přehled týmu, zcela nový nástroj, často žádaný našimi uživateli. Elegantní portlet, který umožní vlastníkovi účtu sledovat v reálném čase, kdo a na čem zrovna pracuje. Call centra, tesaři či designéři – všem pomůže zvýšit výkonnost do netušených výšin. Je to tak jednoduché! Stále nás ještě zaráží, že na to doteď nikdo nepomyslel.

Plánování projektu jednoduše

Úspěšně spravovat projekt je tak trochu jako stavět dům (pokud tedy vaším projektem není přímo stavba domu): všechno do sebe musí perfektně zapadnout. Tesaři, topenáři, pokrývači, elektrikáři – všichni spolu musí spolupracovat. Informace a organizace jsou nejdůležitějšími základy úspěšné práce a chytré sledování času poskytuje týmům bezpečný podklad pro projekty, klidně velké jako mrakodrapy. Získejte okamžitě přehled o odpracovaných hodinách vašeho týmu – odkudkoliv a z jakéhokoliv zařízení.

Týmové sledování času se švýcarskou přesností

Jelikož je zistemo cloudový systém, jsou všechna vaše data uložena na stejném místě a dostupná kdykoliv – ale jen pro vás a pro ty, které pustíte do svého zistemo prostoru. Naše servery jsou ve Švýcarsku, nejbezpečnější zemi celé planety, a jsou chráněny zabezpečením na úrovni švýcarského bankovnictví. Chcete vědět víc? Pak si můžete o bezpečí dat přečíst v tomto článku.

Můžete zůstat klidní – náš online časovač je stejně bezpečný a přesný jako švýcarské hodinky – jen je levnější. Stejně jako vy se snažíme přiblížit k dokonalosti. Společně můžeme vytvořit perfektní cloudová software pro podnikání. Dejte nám vědět, co od takového systému očekáváte. Nejenže vás vyslechneme, ale bereme vaše náměty vážně, to vám můžeme slíbit.

Začněte měřit čas, začněte pracovat – spustit kompletně funkční zkušební období zdarma!

S pozdravem, zistemo

sledování času


Také zajímavé

Buďte chytří a měřte svůj čas

Přemýšleli jste někdy nad tím, jak byste vlastně jako podnikatel na volné noze mohli měřit svůj čas? Podívejte se na několik tipů, jak mít svůj čas pod kontrolou a jaké nástroje k tomu použít.

sledování času freelancer

Chytře na startup: 4 nejlepší strategie pro začínající podnikatele

Opravdu potřebujete podnikatelský plán? Ne, nepotřebujete. Alespoň podle Erica Ries, který přišel s chytrou metodou, jak na startup. Ale dejte si pozor, to je totiž jen poloviční pravda. Zjistěte víc o produktech s minimální funkcionalitou (minimum viable products – MVP), rychlém rozvoji podnikání a rozvoji zaměřeném na zákazníka, naučte se v rámci svého vlastního podniku pracovat podle metod chytrého startupu – i pokud už podnikáte delší dobu.

budoucnost podnikání podnikatel podnikání a management

6 vlastností nezbytných pro každou chytrou aplikaci s pracovními výkazy. Má je ta vaše?

Chytrá aplikace pro pracovní výkazy není jen na sledování odpracovaných hodin. Měla by pomáhat vám i vašemu týmu pracovat efektivněji. Měla by umožnit, abychom toho v pracovní době zvládli co nejvíc, a lépe vyvážit poměr práce a volného času.

podnikání a management sledování času účetnictví faktura

Cenová nabídka, cenový odhad a spol.: Jak napsat vítězný cenový odhad od A do Z

Jak závazný je váš cenový odhad? Jaký je rozdíl mezi cenovou nabídkou a cenovým odhadem? A co je výhrada vlastnictví? Naučte se, jak správně napsat neporazitelný odhad či nabídku od A do Z.

freelancer podnikání a management podnikatel sledování času účetnictví

Řemeslná práce a cloudové účetnictví? Jde to dohromady!

Řemeslníci, mechanici – i těm, kteří běžně pracují spíš rukama než na síti, může být digitální fakturace a aplikace pro sledování času více než užitečná. Pojďme si společně projít zistemo, uvidíte sami.

účetnictví

Co je faktura a na co všechno je třeba dát si pozor?

Zakládáte si nové podnikání? Dostali jste zrovna první objednávku a musíte vystavit svou první fakturu? A víte opravdu, co to taková faktura je a co by měla všechno obsahovat? Jelikož by někteří z vás mohli váhat, co na fakturu napsat a co ne, dali jsme dohromady základní informace, které potřebuje majitel podniku nebo freelancer znát.

faktura účetnictví

Pracujte chytře a nechte si zaplatit rychleji!

Kreditní karta není potřeba, zrušit to můžete kdykoli.