Týmové sledování času

Týmové sledování času 4.0: Jednoduše, chytře a bezpečně

Jednoduché týmové měření času – Mít přehled o odpracovaných hodinách, přiřazovat je k jednotlivým projektům, klientům či úkolům a přeměňovat ve faktury během několika málo vteřin. Zní to příliš dobře, než aby to mohla být pravda? Zkuste to! Spusťte si své plně funkční zkušební období zdarma. Nebo pokračujte ve čtení a dozvíte se víc.

Na internetu existuje spousta různých aplikací a nástrojů pro sledování času. Ale opravdu vám stojí za ty peníze, a hlavně za všechen vynaložený čas? Většina aplikací pro měření času je navržena buď pro freelancery, nebo pro menší podniky. A většina z nich se také opírá o jednu hlavní funkci – změřit váš čas. A možná ještě vytvořit jednoduchý časový přehled. Všechna práce s rozpočítáváním hodin strávených na různých projektech, vytvářením faktur, nebo cenových nabídek zůstává na uživateli – na vás.

Týmová práce na cloudu

Ať už pracujete online, mezinárodně, nebo stavíte dům, jakmile jednou začnete pracovat s cloudem, nebudete chtít přestat. Protože týmová práce na cloudu přenese organizaci týmu na úplně novou úroveň. Celý váš tým pracuje na síti a jeden člen potřebuje řešit naléhavý problém zcela jiného projektu? Žádný problém – jediným kliknutím v telefonu se jeho sledovaný čas přeřadí k jinému úkolu, projektu a klientovi. Pokud používáte chytrý časovač, opravdu je to tak jednoduché.

Víc než jen počítání hodin

Mnozí to slibují, ale zistemo je opravdu ta nejlepší aplikace pro sledování času týmu, která je na trhu. Ne, nijak se nesnažím vytahovat. Jen jsem k vám upřímná. Proč? Tak pro začátek proto, že zistemo zdaleka nekončí u měření hodin. zistemo je kompletní software pro chytré podnikání – časovač pro týmy je jen jedna z jeho mnoha částí. Stejně jako v opravdovém podnikatelském světě, kde si kvalitní práce žádá víc než jen pár odpracovaných hodin – zistemo časovač není dobrý jen ke sledování hodin, tedy vlastně, vteřin. Poskytuje vám detailní reporty každé využité vteřiny vašeho času, připojené ke konkrétním úkolům, projektům a klientům. O každém zaměstnanci zvlášť, nebo o celém týmu dohromady. Z cest, nebo z kanceláře. V běžném pracovním čase, nebo třeba o půlnoci.

Přeměňujte čas na peníze – ve vteřině!

zistemo aplikace pro sledování času je velmi snadno ovladatelná a přehledná. Raz, dva…tři můžete sledovat každou odpracovanou vteřinu. Potřebujete doslova pouze tři kliknutí na obrazovce telefonu: první pro otevření časovače, druhé, abyste si mohli vybrat příslušný projekt a úkol, na kterém zrovna pracujete, a třetí pro spuštění měření. Jednoduše a rychle. A navíc, vzhledem k tomu, že všichni členové vašeho týmu používají stejný systém, můžete sledovat čas tak, jako nikdy před tím. Můžete klidně zapomenout na excelové tabulky a komplikované výpočty – prostě se pusťte do práce a my za vás uděláme zbytek. Neplýtvejte zbytečně čas jeho sledováním, ale raději vydělávejte peníze nerušenou prací. A jakmile budete mít hotovo, můžete vytvořit fakturu přímo ze všech odpracovaných vteřin na určitém úkolu, projektu či pro konkrétního klienta. Přeměňujte čas na peníze – hned teď!

Aktuální přehled o týmu – větší výkonnost!

Chytré sledování času vám pomůže pozvednout vaše plánování projektu na vyšší úroveň. Pokud totiž vy – a zbytek členů vašeho týmu – vidíte, kdo co dělá, kdy a kde každou vteřinu, bude vaše práce organizovaná tak jako nikdy předtím. Jsme velice hrdí na náš aktuální přehled týmu, zcela nový nástroj, často žádaný našimi uživateli. Elegantní portlet, který umožní vlastníkovi účtu sledovat v reálném čase, kdo a na čem zrovna pracuje. Call centra, tesaři či designéři – všem pomůže zvýšit výkonnost do netušených výšin. Je to tak jednoduché! Stále nás ještě zaráží, že na to doteď nikdo nepomyslel.

Plánování projektu jednoduše

Úspěšně spravovat projekt je tak trochu jako stavět dům (pokud tedy vaším projektem není přímo stavba domu): všechno do sebe musí perfektně zapadnout. Tesaři, topenáři, pokrývači, elektrikáři – všichni spolu musí spolupracovat. Informace a organizace jsou nejdůležitějšími základy úspěšné práce a chytré sledování času poskytuje týmům bezpečný podklad pro projekty, klidně velké jako mrakodrapy. Získejte okamžitě přehled o odpracovaných hodinách vašeho týmu – odkudkoliv a z jakéhokoliv zařízení.

Týmové sledování času se švýcarskou přesností

Jelikož je zistemo cloudový systém, jsou všechna vaše data uložena na stejném místě a dostupná kdykoliv – ale jen pro vás a pro ty, které pustíte do svého zistemo prostoru. Naše servery jsou ve Švýcarsku, nejbezpečnější zemi celé planety, a jsou chráněny zabezpečením na úrovni švýcarského bankovnictví. Chcete vědět víc? Pak si můžete o bezpečí dat přečíst v tomto článku.

Můžete zůstat klidní – náš online časovač je stejně bezpečný a přesný jako švýcarské hodinky – jen je levnější. Stejně jako vy se snažíme přiblížit k dokonalosti. Společně můžeme vytvořit perfektní cloudová software pro podnikání. Dejte nám vědět, co od takového systému očekáváte. Nejenže vás vyslechneme, ale bereme vaše náměty vážně, to vám můžeme slíbit.

Začněte měřit čas, začněte pracovat – spustit kompletně funkční zkušební období zdarma!

S pozdravem, zistemo

sledování času


Také zajímavé

Představujeme: Faktury budoucnosti

Hledáte šablony pro své faktury? Vítejte v naší show! Oceňujeme, že jste si našli čas ve vašem nabitém rozvrhu podnikatele a/nebo věnovat nějaký čas sociálním sítím. Vážně. Protože dnes vám odhalíme budoucnost fakturace.

fakturace menší podniky podnikání a management účetnictví

Zálohová faktura: definice a příklady

Zálohová, nebo také pro forma či „proforma“ faktura – ať už se rozhodnete pro kterýkoli z názvů, otázka zůstává stejná: o co přesně jde? Kdy a proč ji mohu potřebovat? A jak by měla vypadat?

faktura

Majitelky podniků – Jsou ženy lepší v podnikání?

Je dost možné, že jste jednou z nich. Nebo to máte v plánu. Nebo máte jednu za manželku? Ženy-podnikatelky, matky-podnikatelky… Ženské podnikání je na vzestupu A podle statistiky jejich podniky prosperují.

budoucnost podnikání ženy v podnikání podnikání a management

Co je faktura a na co všechno je třeba dát si pozor?

Zakládáte si nové podnikání? Dostali jste zrovna první objednávku a musíte vystavit svou první fakturu? A víte opravdu, co to taková faktura je a co by měla všechno obsahovat? Jelikož by někteří z vás mohli váhat, co na fakturu napsat a co ne, dali jsme dohromady základní informace, které potřebuje majitel podniku nebo freelancer znát.

faktura účetnictví

Potřebujete si měřit odpracovaný čas? Vyzkoušejte náš kvíz

Je rok 2018. Klasický den v kanceláři od 9 do 5 už je minulostí. Lidé pracují dálkově, s flexibilním rozvrhem, týmy jsou roztroušené po celém světě. Celé společnosti jsou řízeny z cloudu.

budoucnost podnikání freelancer podnikání sledování času

Sám za sebe? 5 pro a proti

Jak úspěšně podnikat aniž byste se museli zapojovat do týmové práce? Pracujte sami na sebe! Elektrikáři, designéři…někteří lidé mnohem radši pracují sami a věřte tomu, nebo ne, daří se jim. Připravili jsme pro vás 5 největších výhod a nevýhod práce „sólo“.

podnikání a management freelancer

Pracujte chytře a nechte si zaplatit rychleji!

Kreditní karta není potřeba, zrušit to můžete kdykoli.