10 důvodů proč vyzkoušet sledování pracovní doby v cloudu

10 důvodů proč vyzkoušet sledování pracovní doby v cloudu

Se sledováním odpracovaného času zaměstnanců se to má tak: Měli bychom to dělat, ale většina z nás ti buď nedělá, nebo dělá špatně – ať už z rozpačitosti nebo jiných důvodů. Ale to je špatně. Protože chytré sledování pracovní doby zaměstnanců (a slovem „chytré“ myslím vlastně „v cloudu“) nemá nic společného s kancelářskými horory na způsob „Velký bratr tě vidí“, ani s píchačkami ve fabrice. Chytré sledování času vede jen k férové, transparentní a efektivní práci – pro zaměstnance i zaměstnavatele. A jak tedy správně sledovat pracovní dobu? Čtěte dál a uvidíte.

Odpracovaný čas v cloudu

Co vlastně je sledování času zaměstnanců fungující v cloudu? A jak se liší od jiných, starších programů pro měření času? „V cloudu“ jednoduše znamená, že všechna data jsou uložena na stejném místě – ve virtuálním úložišti (cloud), tedy na serverech z jiného místa, než kde je vaše podnikání. V našem případě je cloud vlastně zabezpečené úložiště ve Švýcarsku – ale o tom si můžete přečíst více zde. Výhod ukládání časových dat na cloud je mnoho.

10 důvodů proč vyzkoušet sledování pracovní doby v cloudu

10 důvodů proč vyzkoušet sledování pracovní doby v cloudu

A tady je hlavních deset:

1. Dostupnost

Cloud je přístupný kdykoliv a odkudkoliv z jakéhokoliv zařízení. Což je samozřejmě mnohem výhodnější než program instalovaný na vašem pracovním počítači, který vám bude při řešení e-mailů z domova k ničemu (pokud tedy pořád ještě používáte e-mail – o tom více zde). S měřením času v cloudu mají vaši zaměstnanci možnost přihlásit se a zaznamenávat svůj čas kdykoliv, kdekoliv právě jsou.

2. Přesnost

Systém sledování času v cloudu je přesnější než jakýkoli jiný program. Vaši zaměstnanci mohou počítat nejen odpracované hodiny a minuty, ale klidně každou vteřinu cenného pracovního času. Protože mohou začít s měřením tam, kde právě jsou, bude čas práce přesněji odpovídat realitě. Někteří z vás by se mohli bát náhlého přílivu naměřených časů, výdajů a přesčasů. Ale můžete zůstat klidní: přesnost je užitečná. Pro udržitelné podnikání potřebujete pevně znát svá čísla – a také kolik toho vaši zaměstnanci opravdu dělají.

3. Efektivita

S chytrým měřením času mají zaměstnanci možnost sledovat dobu, kterou opravdu pracují (oproti době strávené na Facebooku od devíti do pěti). Sledování času na cloudu znamená větší efektivitu měření, motivuje a vede k lepším pracovním výkonům.

4. Transparentnost

Všechna data na jednom místě, ve stejném systému, jsou navíc přehlednější. Proč? Protože si můžete zobrazit, co potřebujete, kdykoliv jedním kliknutím – alespoň pokud používáte chytrý časovač, jako je ten v zistemo. Coby zaměstnavatel už nebudete muset čekat na měsíční časové výkazy, abyste věděli, kdo na čem pracoval kolik hodin. Místo toho si můžete zobrazit kdo na čem pracuje zrovna teď.

5. Chytrá data

Další výhodou ukládání obchodních dat do jednoho systému je sdílení dat. Chytré sledování času na cloudu vám umožňuje propojit měřený čas s projekty, úkoly nebo klienty. S aplikací zistemo můžete například sobě nebo zaměstnanci přiřadit čas strávený na úkolu. Ten se pak automaticky propojí i s konkrétním projektem a/nebo klientem. Takže kromě toho, kdo kdy pracuje, víte bezpečně i na čem pracuje. A kdo za to bude platit.

6. Sledování týmu online

Sledování týmu online je vůbec jeden z nejlepších důvodů, proč používat cloudový program. Sledování týmu je totiž přímým důsledkem chytré správy dat a jejich přístupnosti – umožňuje vám a vašim zaměstnancům užší spolupráci, i když jsou na jiných kontinentech. Díky online přehledu může každý člen týmu sledovat, co zrovna dělají ostatní. A to vede k větší přehlednosti, lepší komunikaci a v neposlední řadě i k férovějšímu pracovnímu prostředí.

7. Férová práce

Přehlednost se rovná férové práci. Pokud každý vidí, kolik času tráví ostatní na svých úkolech, bude ke svým spolupracovníkům přistupovat s větším respektem – a celkový pracovní atmosféra tak může být přátelštější, vstřícnější a plodnější.

8. Rozvržení práce a soukromí

Dobrý zaměstnavatel ví, jak správně vyvážit práci a osobní život tak, aby to vyhovovalo každému. A chytrý časovač vám právě toho může pomoci dosáhnout. Dejte svým zaměstnancům volný čas, který opravdu potřebují a snažte se vyhnat ze svého podnikatelského plánu neplacené přesčasy. A nezapomínejte ani na vlastní osobní život.

9. Výkonnost

Sledování času je také důležité v rámci výkonnosti podnikání. Protože pak víte, že vaše čísla sice mohou končit penězi, ale začínají časem. Časem, který musíte dát (a zaplatit) vašim zaměstnancům, aby mohli dělat svou práci, časem, který potřebujete k řízení vašeho podnikání – a časem, který můžete získat, pokud používáte chytré sledování času namísto nekonečných tabulek a různých programů.

10. Sledování času zaměstnanců v cloudu = business inteligence

Přesnost, stoprocentní přehlednost a sdílení dat – cloudové sledování času je vaší jízdenkou k nejvyššímu stupni business inteligence. Nejenže tak můžete sledovat každou odpracovanou vteřinu, která je v systému zaznamenaná, ale můžete ji také hned vyúčtovat. Chcete vědět víc? Přečtěte si, co je KPI a business inteligence a jak vám s nimi může pomoci zistemo.

Neplýtvejte už svým časem! Začněte ho měřit hned teď – a zdarma!

S pozdravem, zistemo

podnikání a management sledování času


Také zajímavé

Mezinárodní podnikání v 6 jednoduchých krocích

Vydat se s podnikáním za hranice nikdy nebylo jednodušší – Internet postupně rozmazává geografické hranice, počet mezinárodních pracovních týmů stoupá. Přesto se mnoho podnikatelů takového kroku bojí. Proč? Čtěte dál, a dozvíte se o 6 největších překážkách na cestě za mezinárodním podnikáním.

podnikání a management freelancer

Oživte svůj projekt! Umění řídít projekt a vyprávět příběhy

Bylo nebylo, lidé se vyvíjeli – a s nimi také umění vyprávění. Příběhy mají zvláštní moc: Uchvacují nás, vychovávají, děsí nás a zároveň nám dodávají odvahu. Dobrý příběh dokáže rozesmát a zároveň rozplakat.

podnikání a management

Je CRM právě pro vás? Vyzkoušejte náš dotazník

Uvažujete nad zavedením CRM, tedy tzv. řízení vztahu se zákazníky? Nebo se možná už jen rozhodujete, který si vybrat? Už nemusíte hledat nikde jinde, naše 4 jednoduché otázky vám pomohou se rozhodnout.

účetnictví

Přežití projektu 101: Jak se vyhnout 5 hlavním příčinám selhání projektu

Organizace po celém světě každoročně zahajují mnoho projektů, ale značná část z nich nedosáhne svých cílů nebo je zcela ukončena. Výsledkem těchto neúspěchů jsou promarněné zdroje, promarněné příležitosti a v některých případech i značné finanční ztráty.

podnikání a management marketing

Výdaje pod kontrolou

Máte pořádek ve svých výdajích? Hádám, že se k tomu chcete dostat… až bude čas. A prozatím ukládáte všechny účtenky do krabice od bot, nebo do šuplíku. Anebo vám jen zabírají místo v peněžence?

účetnictví

Sám za sebe? 5 pro a proti

Jak úspěšně podnikat aniž byste se museli zapojovat do týmové práce? Pracujte sami na sebe! Elektrikáři, designéři…někteří lidé mnohem radši pracují sami a věřte tomu, nebo ne, daří se jim. Připravili jsme pro vás 5 největších výhod a nevýhod práce „sólo“.

podnikání a management freelancer

Pracujte chytře a nechte si zaplatit rychleji!

Kreditní karta není potřeba, zrušit to můžete kdykoli.