10 důvodů proč vyzkoušet sledování pracovní doby v cloudu

10 důvodů proč vyzkoušet sledování pracovní doby v cloudu

Se sledováním odpracovaného času zaměstnanců se to má tak: Měli bychom to dělat, ale většina z nás ti buď nedělá, nebo dělá špatně – ať už z rozpačitosti nebo jiných důvodů. Ale to je špatně. Protože chytré sledování pracovní doby zaměstnanců (a slovem „chytré“ myslím vlastně „v cloudu“) nemá nic společného s kancelářskými horory na způsob „Velký bratr tě vidí“, ani s píchačkami ve fabrice. Chytré sledování času vede jen k férové, transparentní a efektivní práci – pro zaměstnance i zaměstnavatele. A jak tedy správně sledovat pracovní dobu? Čtěte dál a uvidíte.

Odpracovaný čas v cloudu

Co vlastně je sledování času zaměstnanců fungující v cloudu? A jak se liší od jiných, starších programů pro měření času? „V cloudu“ jednoduše znamená, že všechna data jsou uložena na stejném místě – ve virtuálním úložišti (cloud), tedy na serverech z jiného místa, než kde je vaše podnikání. V našem případě je cloud vlastně zabezpečené úložiště ve Švýcarsku – ale o tom si můžete přečíst více zde. Výhod ukládání časových dat na cloud je mnoho.

10 důvodů proč vyzkoušet sledování pracovní doby v cloudu

10 důvodů proč vyzkoušet sledování pracovní doby v cloudu

A tady je hlavních deset:

1. Dostupnost

Cloud je přístupný kdykoliv a odkudkoliv z jakéhokoliv zařízení. Což je samozřejmě mnohem výhodnější než program instalovaný na vašem pracovním počítači, který vám bude při řešení e-mailů z domova k ničemu (pokud tedy pořád ještě používáte e-mail – o tom více zde). S měřením času v cloudu mají vaši zaměstnanci možnost přihlásit se a zaznamenávat svůj čas kdykoliv, kdekoliv právě jsou.

2. Přesnost

Systém sledování času v cloudu je přesnější než jakýkoli jiný program. Vaši zaměstnanci mohou počítat nejen odpracované hodiny a minuty, ale klidně každou vteřinu cenného pracovního času. Protože mohou začít s měřením tam, kde právě jsou, bude čas práce přesněji odpovídat realitě. Někteří z vás by se mohli bát náhlého přílivu naměřených časů, výdajů a přesčasů. Ale můžete zůstat klidní: přesnost je užitečná. Pro udržitelné podnikání potřebujete pevně znát svá čísla – a také kolik toho vaši zaměstnanci opravdu dělají.

3. Efektivita

S chytrým měřením času mají zaměstnanci možnost sledovat dobu, kterou opravdu pracují (oproti době strávené na Facebooku od devíti do pěti). Sledování času na cloudu znamená větší efektivitu měření, motivuje a vede k lepším pracovním výkonům.

4. Transparentnost

Všechna data na jednom místě, ve stejném systému, jsou navíc přehlednější. Proč? Protože si můžete zobrazit, co potřebujete, kdykoliv jedním kliknutím – alespoň pokud používáte chytrý časovač, jako je ten v zistemo. Coby zaměstnavatel už nebudete muset čekat na měsíční časové výkazy, abyste věděli, kdo na čem pracoval kolik hodin. Místo toho si můžete zobrazit kdo na čem pracuje zrovna teď.

5. Chytrá data

Další výhodou ukládání obchodních dat do jednoho systému je sdílení dat. Chytré sledování času na cloudu vám umožňuje propojit měřený čas s projekty, úkoly nebo klienty. S aplikací zistemo můžete například sobě nebo zaměstnanci přiřadit čas strávený na úkolu. Ten se pak automaticky propojí i s konkrétním projektem a/nebo klientem. Takže kromě toho, kdo kdy pracuje, víte bezpečně i na čem pracuje. A kdo za to bude platit.

6. Sledování týmu online

Sledování týmu online je vůbec jeden z nejlepších důvodů, proč používat cloudový program. Sledování týmu je totiž přímým důsledkem chytré správy dat a jejich přístupnosti – umožňuje vám a vašim zaměstnancům užší spolupráci, i když jsou na jiných kontinentech. Díky online přehledu může každý člen týmu sledovat, co zrovna dělají ostatní. A to vede k větší přehlednosti, lepší komunikaci a v neposlední řadě i k férovějšímu pracovnímu prostředí.

7. Férová práce

Přehlednost se rovná férové práci. Pokud každý vidí, kolik času tráví ostatní na svých úkolech, bude ke svým spolupracovníkům přistupovat s větším respektem – a celkový pracovní atmosféra tak může být přátelštější, vstřícnější a plodnější.

8. Rozvržení práce a soukromí

Dobrý zaměstnavatel ví, jak správně vyvážit práci a osobní život tak, aby to vyhovovalo každému. A chytrý časovač vám právě toho může pomoci dosáhnout. Dejte svým zaměstnancům volný čas, který opravdu potřebují a snažte se vyhnat ze svého podnikatelského plánu neplacené přesčasy. A nezapomínejte ani na vlastní osobní život.

9. Výkonnost

Sledování času je také důležité v rámci výkonnosti podnikání. Protože pak víte, že vaše čísla sice mohou končit penězi, ale začínají časem. Časem, který musíte dát (a zaplatit) vašim zaměstnancům, aby mohli dělat svou práci, časem, který potřebujete k řízení vašeho podnikání – a časem, který můžete získat, pokud používáte chytré sledování času namísto nekonečných tabulek a různých programů.

10. Sledování času zaměstnanců v cloudu = business inteligence

Přesnost, stoprocentní přehlednost a sdílení dat – cloudové sledování času je vaší jízdenkou k nejvyššímu stupni business inteligence. Nejenže tak můžete sledovat každou odpracovanou vteřinu, která je v systému zaznamenaná, ale můžete ji také hned vyúčtovat. Chcete vědět víc? Přečtěte si, co je KPI a business inteligence a jak vám s nimi může pomoci zistemo.

Neplýtvejte už svým časem! Začněte ho měřit hned teď – a zdarma!

S pozdravem, zistemo

podnikání a management sledování času


Také zajímavé

Buďte chytří a měřte svůj čas

Přemýšleli jste někdy nad tím, jak byste vlastně jako podnikatel na volné noze mohli měřit svůj čas? Podívejte se na několik tipů, jak mít svůj čas pod kontrolou a jaké nástroje k tomu použít.

sledování času freelancer

E-mailovému newsletteru už odzvonilo… Nebo ne? 7 faktů o e-mailovém marketingu a jeden jako bonus

Mnoho markentingových odborníků už v minulosti vyhlásilo smrt e-mailového newsletteru – a stejně tak jich mnoho tvrdí, že je stále naživu. Tak kdo má pravdu? Podívejme se na fakta. E-mailovému newsletteru už odzvonilo.

budoucnost podnikání novinky podnikání a management podnikatel

Určete si priority v 5 jednoduchých krocích

Jako podnikatel občas musíte dělat velmi rychlá rozhodnutí – a často se vám může zdát, že takové naléhavé případy se hromadí jeden za druhým. No a od koho se nejlépe naučit, jak se v takových případech chovat?

podnikání a management

Zabezpečení informací, ukládání dat na webu a tzv. “Přístav bezpečí”

Jak moc bezpečný je náš systém? Na kolik je soukromé naše ukládání dat? Určitě se občas strachujete o svá virtuální data a jejich zabezpečení před hackery a různými slídily… Můžete zůstat klidní.

účetnictví ochrana údajů

Oživte svůj projekt! Umění řídít projekt a vyprávět příběhy

Bylo nebylo, lidé se vyvíjeli – a s nimi také umění vyprávění. Příběhy mají zvláštní moc: Uchvacují nás, vychovávají, děsí nás a zároveň nám dodávají odvahu. Dobrý příběh dokáže rozesmát a zároveň rozplakat.

podnikání a management

Blog zistemo

Dobrý den, vítejte zistemo! Kdyby mi tak byl někdo před pár lety, nebo vlastně i před pár dny řekl, že volný čas budu trávit blogováním… Se vší úctou, vysmála bych se mu.

freelancer účetnictví budoucnost podnikání

Pracujte chytře a nechte si zaplatit rychleji!

Kreditní karta není potřeba, zrušit to můžete kdykoli.