Mezinárodní podnikání

Mezinárodní podnikání v 6 jednoduchých krocích

Vydat se s podnikáním za hranice nikdy nebylo jednodušší – Internet postupně rozmazává geografické hranice, počet mezinárodních pracovních týmů stoupá. Přesto se mnoho podnikatelů takového kroku bojí. Proč? Čtěte dál, a dozvíte se o 6 největších překážkách na cestě za mezinárodním podnikáním. A také jak je překonat.

1. Jazyková bariéra? Adieu!

Jazyk je v mezinárodním podnikání klíčový. A jazyková bariéra je bohužel pevná – obzvlášť ve světě byznysu, kde nedorozumění může způsobit velké problémy. Globálním jazykem podnikání je sice angličtina, ale ne všichni mluvíme stejnou angličtinou. Velké množství idiomů nelze přeložit „slovo od slova“, protože pak mění význam. A právě se zistemo naučila více jazyků. Umí odesílat cenové nabídky ve španělštině, faktury v němčině, upomínky plateb ve francouzštině… a to vše podle expertů na mezinárodní komunikaci. A jazyková bariéra najednou nestojí tak pevně v základech.

2. Spoléhejte na mezinárodní měny

Váš obchodní partner by vám rád zaplatil v kanadských dolarech nebo švýcarských francích? Až do dneška by to bylo poměrně komplikované. Převody měn, poplatky za transakci, číselné chyby v reportech. Ale s zistemo? Náš chytrý software zná všechny aktuální měny, od albánského leku po jihoafrický rand. Fakturu tak můžete vystavit v jakékoli měně a podle potřeby nastavovat kurzy. V reportech je pak částka převedena do vaší měny. Kouzla? Ne, jen chytrá technologie.

3. Mezinárodní daně

Jiný kraj, jiná daň. DPH, VAT, MwST a kdovíco ještě – není jednoduché vyznat se v zahraničních daních. Navíc jakákoli drobná chyba může mít fatální důsledky – a může se poměrně prodražit. A má rada? Řekněte si o radu. Od profesionálního daňového poradce, který se vyzná ve vašem účetnictví a vašich zahraničních obchodech. Abychom vám to co nejvíce zjednodušili, vytvořili jsme speciální možnost přístupu do zistemo právě pro daňového poradce. Stačí ho pozvat do zistemo a během pár vteřin bude mít všechny informace, které potřebuje. To vám ušetří spoustu času – a nemusím vám přece připomínat, jak cenný čas je, že ne?

4. Sledujte odpracované hodiny odkudkoliv

Cestovaní – naštěstí! – není zbytečné ani v čase moderní technologie. Máte například meeting s obchodním partnerem v Budapešti? Nebo pracujete na projektu mezi dvěma potápěči na Maledivách? Takový čas rozhodně není ztracený – díky zistemo Časovači můžete měřit každou vteřinu svého času, ať už jste kdekoliv. Stačí se přihlásit, zapnout časovač, a můžete se pustit do práce. Potřebujete jen připojení k internetu. A ano, přiřaďte, prosím, naměřený čas také k projektu, na kterém jste zrovna pracovali. Budete tak mít pořádek v údajích a zůstane vám více času na reálnou práci. Nebo na potápění.

5. Cestujete? Ukládejte výdaje přímo na cestě

Není nic horšího než udržovat si při cestování pořádek ve výdajích. Teď se ale můžete nadobro rozloučit se zmuchlanými účtenkami a zmatky v účetnictví. Stačí nahrát fotku do systému a máte hotovo – ano, s zistemo je to opravdu tak jednoduché. Chytré integrované nástroje pro skenování účtenek navíc automaticky určí všechna čísla a měny, takže můžete vydechnout a v klidu si užívat cestu. zistemo odpracuje zbytek za vás.

6. Mezinárodní týmy

Grafický designér v Madridu, copywriter v Mnichově a obchodní expert v Londýně – pokud váš tým vypadá podobně, nejspíš víte, jak těžké je udržet si přehled v mezinárodním týmu. S zistemo už jsou však takové obavy pouhou minulostí. Každý člen týmu má vlastní účet, kam zaznamenává odpracované hody a výdaje. Díky našemu chytrému nástroji pro plánování projektů navíc každý člen týmu ví, co se zrovna děje. A když jsou hotovi, všechny hodiny a výdaje vložené do projektu se mohou snadno proměnit ve fakturu. Opravdu je to takhle jednoduché.

Tak co vám ještě brání? Překročte hranice a dobývejte nové oblasti – budoucnost je globální. S zistemo máte po ruce překladatele, kalkulačku na měny i manažera mezinárodního týmu. Vítejte ve světě neomezených možností cloudového účetnictví!

Na shledanou, adieu a auf Wiedersehen!

Vaše zistemo

podnikání a management freelancer


Také zajímavé

Cena pro zistemo v přehledu webu FinancesOnline

Odhodlání vyniknout Díky našemu odhodlání vynikat bylo zistemo nedávno oceněno prestižní cenou Uživatelské spokojenosti (Great User Experience) a Vycházející hvězdy (Rising Star) na webu FinancesOnline. Tato cena je předávána na základně několika faktorů, včetně prostředků spolupráce, uživatelské přístupnosti, možnosti vlastních úprav, integrace více možností.

podnikání a management novinky sledování času

Potřebuji na svém podnikatelském webu obchodní podmínky?

Už jste u cíle. Vytváříte webovou stránku, pracujete na marketingové strategii a vše jen čeká na spuštění. Až na jeden drobný detail – stránka s podmínkami užívání. Opravdu ji potřebujete? Ano i ne.

podnikání a management účetnictví

Nová mise: Dokonalý projekt

Dnes bych ráda řekla něco o zlepšení práce na projektech, chtěla bych vám dát nahlédnout, jak vypadá správné řízení projektu a jak můžete jeho strategie využít pro zdokonalení vlastních projektů.

podnikání a management sledování času

Proč je pro freelancery a menší podniky důležitý design

Proč se vůbec starat o firemní design? Mnoho majitelů podniků I freelancerů se klade tu samou otázku. Logo, design značky, promo – opravdu je to všechno nezbytné? Krátce řečeno: Ano, je.

podnikání a management

Chytře na startup: 4 nejlepší strategie pro začínající podnikatele

Opravdu potřebujete podnikatelský plán? Ne, nepotřebujete. Alespoň podle Erica Ries, který přišel s chytrou metodou, jak na startup. Ale dejte si pozor, to je totiž jen poloviční pravda. Zjistěte víc o produktech s minimální funkcionalitou (minimum viable products – MVP), rychlém rozvoji podnikání a rozvoji zaměřeném na zákazníka, naučte se v rámci svého vlastního podniku pracovat podle metod chytrého startupu – i pokud už podnikáte delší dobu.

budoucnost podnikání podnikatel podnikání a management

Žádné e-maily, stoprocentní výkonnost: 5 důvodů, proč se zbavit e-mailu

Kolik e-mailů se vám každý den objeví v doručené poště? Řekla bych, že až moc. Podle nedávné americké studie strávíme každý den 3,1 hodiny pracovními e-maily a dalších 3,2 hodiny soukromými.

podnikání a management

Pracujte chytře a nechte si zaplatit rychleji!

Kreditní karta není potřeba, zrušit to můžete kdykoli.