Je CRM právě pro vás? Vyzkoušejte náš dotazník

Je CRM právě pro vás? Vyzkoušejte náš dotazník

Uvažujete nad zavedením CRM, tedy tzv. řízení vztahu se zákazníky? Nebo se možná už jen rozhodujete, který si vybrat? Už nemusíte hledat nikde jinde, naše 4 jednoduché otázky vám pomohou se rozhodnout.

Je CRM právě pro vás? Vyzkoušejte náš dotazník

A pokud si nejste zcela jisti, co přesně CRM znamená, čtěte dál a dozvíte se, jak lépe zvládat řízení vztahů se zákazníky.

CRM dotazník:

Kam si ukládáte kontakty klientů?

  1. Do adresáře mého e-mailového účtu. Telefonní čísla mám navíc všechna uložena v mobilním telefonu.
  2. Vše je pečlivě uloženo, používám excelovou tabulku.
  3. Kontakty? K čemu? Se všemi mohu komunikovat po Skypu!

Co by se stalo, kdyby se vám rozbil počítač a/nebo ztratil mobilní telefon?

  1. Jen to ne! Myslíte, že jsou moji klienti třeba…na Facebooku?
  2. Žádný problém, pravidelně si kontakty zálohuji do excelového souboru. Ztratily by se mi možná tak dva, tři nejnovější…
  3. Prostě se mohu přihlásit ke svému účtu na Skypu z jiného zařízení, měl by to snad být nějaký problém?

Váš klient je nespokojený. Tvrdí, že chtěl design klauna s modrým nosem, zatímco vy tvrdíte, že podle původní dohody měl být nos červený. Co teď?

  1. Kde asi je ta původní debata? Domlouvali jsme se na Facebooku, Skypu…na WhatsApp? Nebo po telefonu? Už si to nepamatuju.
  2. Vše je v pořádku, pro každého klienta mám složku v e-mailovém účtu. Ale počkat, proč to v té složce není? To zadání vlastně projednával kolega, bude to tedy někde v jeho složkách. Musím tedy počkat, až se vrátí z dovolené.
  3. Přihlásím se ke svému účtu na Skypu – tam se přece konverzace automaticky archivují, nebo ne?

Právě byla zprovozněna vaše nová webová stránka. Co uděláte?

  1. Nasdílím ji na Facebook. A už mám lajky, super!
  2. Exportuji kontakty z excelového souboru, nahraju je do e-mailového účtu a pošlu všem informační e-mail. Moment, proč se mi objevuje tolik errorů?
  3. Změním si status na Skypu. Snad si někdo všimne.

Našli jste se v některých odpovědích? Pak už máte jasno. Kvalitní CRM vám ušetří velké množství času, energie a starostí s podnikáním. Jakto? Čtěte dál a případně si jeden CRM program pořiďte – tady a zdarma. No, ale, začněme pěkně od začátku:

Co je program CRM?

CRM programy vám pomáhají s tím nejdůležitějším vůbec – s vašimi klienty. Určitě znáte klasickou rovnici: žádní klienti=žádná práce. Přestože můžete tvrdit, že jste svým vlastním pánem, všichni víme, že to tak docela není. Poslední slovo má vždy – ano, správně – klient. Nebo spíše, klienti, protože obvykle máte více než jen jednoho. A právě proto by se vám mohl hodit program CRM.

Proč používat program CRM?

Chcete s ostatními sdílet radost z nové webové stránky? Samozřejmě není nic špatného na tom, že si ji nasdílíte na Facebook, ale pokud si chcete vybudovat s klientem pevnější vztah, je lepší je lepší kontaktovat ho osobně. A CRM vám s tím může pomoci. Umožní vám pěstovat si pevnější vztah s klienty – udržuje v pořádku všechny potřebné informace: jména, kontakty, preference, předchozí komunikaci. Už se vám nějakou dobu neozval klient XY? Zkuste se poptat, jestli je vše v pořádku. Klient Z byl před pěti lety váš vůbec první zákazník? Dejte mu vědět, že si vážíte vaší spolupráce!

Čím začít?

Důležité je začít si udržovat přehled v tom, jakými prostředky s klienty komunikujete. Uložte si telefonní čísla, adresy, webové stránky, skypová jména, případně ještě přidejte poznámku, jakým způsobem je nejlepší je kontaktovat. Odesílejte včas všechny vypracované cenové odhady a faktury a zároveň si zaznamenávejte, kdy a jakým způsobem byl zaplaceny. S CRM systémem, který pracuje na cloudu, jako např. zistemo, můžete dokonce kontaktovat klienty ještě jedním způsobem, navíc vám veškerá komunikace zůstane uložená přesně tam, kde ji potřebujete.

A proč zrovna CRM, který pracuje na cloudu?

Ukládání na cloud pro vás znamená, že můžete ke svým datům kdykoliv, odkudkoliv a z jakéhokoliv zařízení. Ztratil se vám telefon a rozbil počítač? Žádný problém, vše máte uloženo na cloudu! A navíc, díky tomu, že jsou všechna data online, na cloudu, mohou s nimi pracovat všichni členové týmu. Kdykoliv, kdekoliv, z jakéhokoliv zařízení. Takže příště až budete zjišťovat, jestli měl být klaunský nos modrý, nebo červený, nebude to žádný problém. A nezáleží na tom, kdo záležitost projednával.

Cloud samozřejmě není přístupný jen tak někomu. Informace můžete zobrazit vy a lidé, kterým povolíte přístup. Můžete být klidní – v zistemo si dáváme na zabezpečení dat záležet. Naše servery vychází ze Švýcarska a jsou chráněny těmi nejlepšími možnými prostředky. Vaše data jsou stejně v bezpečí, jako je zlato ve švýcarské bance.

Jaký CRM program je nejlepší pro malý podnik?

Startupy a menší podniky by měly používat program CRM pracující na cloudu. Proč? Data jsou tak snadno přístupná pro všechny členy týmu – z iPhonu, tabletu nebo notebooku – a k dispozici je široká paleta onine nástrojů. Pro menší podniky ale znamená online CRM program, jako je zistemo, mnohem více než jen řízení vztahu se zákazníky. Stará se totiž o odesílání cenových odhadů a faktur, dohlíží na provedené a čekající platby a platební metody a umožňuje vám přístup ke všem důležitým datům, přesně tam, kde je potřebujete. Navíc pracuje na základě business intelligence,, poskytuje možnost tvořit faktury přímo v programu a sleduje odpracovaný čas každého člena týmu.

Naším cílem je vytvořit vám v zistemo ideální CRM prostředí, abyste si nemuseli lámat hlavu drobnostmi, a mohli se plně soustředit na své podnikání. Hodně štěstí!

S pozdravem, zistemo

účetnictví


Také zajímavé

5 věcí, které byste měli vědět o účetnictví v cloudu

Už jste své účetnictví přesunuli do cloudu? Ještě ne? Ale víte, že už je na čase, že ano? Účetnictví v cloudu je víc než jen momentální trend. Je to budoucnost účetnictví pro malé podniky i větší společnosti.

budoucnost podnikání cloud podnikání a management účetnictví

Zálohová faktura: definice a příklady

Zálohová, nebo také pro forma či „proforma“ faktura – ať už se rozhodnete pro kterýkoli z názvů, otázka zůstává stejná: o co přesně jde? Kdy a proč ji mohu potřebovat? A jak by měla vypadat?

faktura

Vánoce, Vánoce přich… no však to znáte

Přichází doba Vánoc a s ní také doba hromadných e-mailů. Nestíháme ani kontrolovat schránky, které plní nejrůznější vánoční přání a zprávy od obchodních partnerů i přátel. zistemo vám pomůže získat zpět kontrolu nad vašimi e-maily s jednoduchou funkcí exportu adres.

podnikání a management

Dokonalá cenová strategie pro malé podniky a freelancery

Napřed tu špatnou zprávu: na vytvoření dokonalé cenové strategie neexistuje žádné jednoduché kouzlo – vaše podnikání je jedinečné a taková musí být i vaše strategie. Ale dobrá zpráva je, že existují určité časté chyby, kterým se můžete vyhnout.

menší podniky marketing podnikání a management

Proč je pro freelancery a menší podniky důležitý design

Proč se vůbec starat o firemní design? Mnoho majitelů podniků I freelancerů se klade tu samou otázku. Logo, design značky, promo – opravdu je to všechno nezbytné? Krátce řečeno: Ano, je.

podnikání a management

Bludiště výdajů: aplikace, které vám pomohou neztratit se

Aplikace pro ukládání účtenek, jako např. Xpenditure, Shoeboxed nebo Expensify, vám hodně zjednoduší život, a dokonce vám i pomohou ušetřit. Během chvilky máte vyfoceno a uloženo vše, co potřebujete – mít výdaje pod kontrolou nikdy nebylo snazší.

podnikání a management účetnictví

Pracujte chytře a nechte si zaplatit rychleji!

Kreditní karta není potřeba, zrušit to můžete kdykoli.