Freelance podnikání

5 věcí, které byste měli vědět o účetnictví v cloudu

Už jste své účetnictví přesunuli do cloudu? Ještě ne? Ale víte, že už je na čase, že ano? Účetnictví v cloudu je víc než jen momentální trend. Je to budoucnost účetnictví pro malé podniky i větší společnosti. A hned vám povím proč. Ale pozor – je pár věcí, které byste měli vědět, aby vaše dokumenty zůstaly v cloudu chráněny a v bezpečí.

1. Cloud je všude – Nepotřebujete žádnou otevírací dobu

Pryč jsou časy, kdy jste museli sedět v kanceláři, abyste měli přístup k potřebným číslům. Už nemusíte hledat na počítači nejnovější verzi excelového souboru. Cloudové účetnictví vám umožní přístup k datům ať už jste zrovna kdekoliv. Z Bahamských ostrovů, nebo z vlastní vany: kontrolujte je ve chvíli, kdy zrovna potřebujete.

Ať už je zrovna půlnoc v Honolulu, nebo poledne v Niagaře, máte ke svým souborům přístup – a navíc jsou vždy aktuální. Zkontrolujte si cestovní výdaje online, podívejte se, kdo pracoval přesčasy a dostávejte upozornění ve chvíli, kdy se věci začnou vymykat kontrole.

2. S cloudovým účetnictvím budete pracovat chytřeji

Účetnictví v cloudu nefunguje jen jako neustálý online přístup k číslům nebo ukládání excelových tabulek do cloudu. Cloudové účetnictví vám umožní přímo sledovat vývoj vašeho podnikání a získat lepší přehled o tom, co se děje ve vašich účetních knihách, kdykoliv, kdy potřebujete.

Zkontrolujte online výdaje týmu, a okamžitě je snižte, pokud neodpovídají rozpočtu. Podívejte se, jak výdělečný konkrétní projekt opravdu je, a podle toho upravte prostředky. Neplýtvejte časem na zpožděné platby – nechte systém, ať se o dodržování termínů stará systém za vás. Auto-magicky.

Kontrolujte výdaje týmu online

Kontrolujte výdaje týmu online a omezte je jediným kliknutím, pokud neodpovídají rozpočtu…(Foto od: Rido | stock.adobe.com)

3. Účetnictví na cloudu posouvá business intelligence na novou úroveň

S použitím integrovaného účetního programu budete mít VŠECHNA svá čísla k dispozici – ať už jste kdekoliv, kdykoliv je potřebujete. Úroveň business intelligence se navíc posune na nový level.

Od měření času až po minulé a budoucí cenové nabídky, od výdajů až po faktury, od správy projektu po práci s klienty: když si ukládáte všechna podnikatelská data na stejné místo, možnosti jsou téměř neomezené. Srovnávejte odpracované hodiny s ciframi na faktuře, sledujte projekty a výkonnost týmu nebo vytvářejte daňové výkazy během několika vteřin – vítejte v business intelligence na cloudu.

4. Cloud je reálné místo

Cloud může sice být všude, dostupný kdykoliv – ale má také domov někde v reálném světě. Když pošlete své účetní knihy na cloud, odeberete v podstatě data ze svého počítače, své obrazovky nebo svého vlastního serveru a svěříte je serverům umístěným někde jinde: opravdovým, fyzickým strojům, zabírajícím reálné místo někde na světě.

Zní to trochu děsivě, že ano? Vaše data jsou velmi důležitá, a měli byste se ujistit, že jsou v bezpečí. Například servery zistemo jsou umístěny na tajném místě ve Švýcarsku – v podstatě té nejbezpečnější zemi na světě.

5. Cloud je bezpečný. Ale jen pokud si vyberete ten správný.

Největší výhoda cloudového účetnictví je zároveň jeho největším nebezpečím. Na rozdíl od excelových souborů uložených ve vašem počítači, cloud umožňuje neustálý přístup k vašim datům, odkudkoliv na svtě – ale musíte se ujistit, že k nim máte přístup vy, pouze vy.

Největší výhoda cloudového účetnictví je zároveň jeho největším nebezpečím…

Největší výhoda cloudového účetnictví je zároveň jeho největším nebezpečím…

Použijte důvěryhodného zprostředkovatele s bohatými zkušenostmi a profesionálním systémem zabezpečení. Abychom ochránili data našich klientů, používáme momentálně stejné bezpečnostní standardy jako švýcarské banky. A ty by přece jen měli o ochraně čísel něco vědět, ne?

Jste připraveni poslat své účetní knihy na cloud? Vyzkoušejte si nás! Je to zdarma a bezpečné – a taky chytřejší než chytré.

S pozdravem, zistemo

budoucnost podnikání cloud podnikání a management účetnictví


Také zajímavé

Potřebujete lásku zákazníků! Řízení zákaznické zkušenosti ve 3 krocích

CEM (Customer Experience Management), neboli řízení zákaznické zkušenosti – na které závisí víc než kdy dřív. Ale co dělat, pokud jsou vaše finanční prostředky pro marketing omezené? A co když si nemůžete dovolit najmout odborníka?

podnikání a management freelancer podnikatel

Dokonalá cenová strategie pro malé podniky a freelancery

Napřed tu špatnou zprávu: na vytvoření dokonalé cenové strategie neexistuje žádné jednoduché kouzlo – vaše podnikání je jedinečné a taková musí být i vaše strategie. Ale dobrá zpráva je, že existují určité časté chyby, kterým se můžete vyhnout.

menší podniky marketing podnikání a management

Určete si priority v 5 jednoduchých krocích

Jako podnikatel občas musíte dělat velmi rychlá rozhodnutí – a často se vám může zdát, že takové naléhavé případy se hromadí jeden za druhým. No a od koho se nejlépe naučit, jak se v takových případech chovat?

podnikání a management

Žádné e-maily, stoprocentní výkonnost: 5 důvodů, proč se zbavit e-mailu

Kolik e-mailů se vám každý den objeví v doručené poště? Řekla bych, že až moc. Podle nedávné americké studie strávíme každý den 3,1 hodiny pracovními e-maily a dalších 3,2 hodiny soukromými.

podnikání a management

Small data jako základ pro velký úspěch

Zapomeňte na big data! Small data mohou být přesně to, co váš podnik potřebuje, aby se mohl zvětšovat. Alespoň pokud věříte marketingovému guru Martinu Lindstormovi. Ve svém bestselleru Small data. Drobné stopy, které vedou k velkým trendům (Small Data.

budoucnost podnikání novinky podnikání a management podnikatel

Blog zistemo

Dobrý den, vítejte zistemo! Kdyby mi tak byl někdo před pár lety, nebo vlastně i před pár dny řekl, že volný čas budu trávit blogováním… Se vší úctou, vysmála bych se mu.

freelancer účetnictví budoucnost podnikání

Pracujte chytře a nechte si zaplatit rychleji!

Kreditní karta není potřeba, zrušit to můžete kdykoli.