Mezinárodní podnikání

Mezinárodní podnikání v 6 jednoduchých krocích

Vydat se s podnikáním za hranice nikdy nebylo jednodušší – Internet postupně rozmazává geografické hranice, počet mezinárodních pracovních týmů stoupá. Přesto se mnoho podnikatelů takového kroku bojí. Proč? Čtěte dál, a dozvíte se o 6 největších překážkách na cestě za mezinárodním podnikáním. A také jak je překonat.

1. Jazyková bariéra? Adieu!

Jazyk je v mezinárodním podnikání klíčový. A jazyková bariéra je bohužel pevná – obzvlášť ve světě byznysu, kde nedorozumění může způsobit velké problémy. Globálním jazykem podnikání je sice angličtina, ale ne všichni mluvíme stejnou angličtinou. Velké množství idiomů nelze přeložit „slovo od slova“, protože pak mění význam. A právě se zistemo naučila více jazyků. Umí odesílat cenové nabídky ve španělštině, faktury v němčině, upomínky plateb ve francouzštině… a to vše podle expertů na mezinárodní komunikaci. A jazyková bariéra najednou nestojí tak pevně v základech.

2. Spoléhejte na mezinárodní měny

Váš obchodní partner by vám rád zaplatil v kanadských dolarech nebo švýcarských francích? Až do dneška by to bylo poměrně komplikované. Převody měn, poplatky za transakci, číselné chyby v reportech. Ale s zistemo? Náš chytrý software zná všechny aktuální měny, od albánského leku po jihoafrický rand. Fakturu tak můžete vystavit v jakékoli měně a podle potřeby nastavovat kurzy. V reportech je pak částka převedena do vaší měny. Kouzla? Ne, jen chytrá technologie.

3. Mezinárodní daně

Jiný kraj, jiná daň. DPH, VAT, MwST a kdovíco ještě – není jednoduché vyznat se v zahraničních daních. Navíc jakákoli drobná chyba může mít fatální důsledky – a může se poměrně prodražit. A má rada? Řekněte si o radu. Od profesionálního daňového poradce, který se vyzná ve vašem účetnictví a vašich zahraničních obchodech. Abychom vám to co nejvíce zjednodušili, vytvořili jsme speciální možnost přístupu do zistemo právě pro daňového poradce. Stačí ho pozvat do zistemo a během pár vteřin bude mít všechny informace, které potřebuje. To vám ušetří spoustu času – a nemusím vám přece připomínat, jak cenný čas je, že ne?

4. Sledujte odpracované hodiny odkudkoliv

Cestovaní – naštěstí! – není zbytečné ani v čase moderní technologie. Máte například meeting s obchodním partnerem v Budapešti? Nebo pracujete na projektu mezi dvěma potápěči na Maledivách? Takový čas rozhodně není ztracený – díky zistemo Časovači můžete měřit každou vteřinu svého času, ať už jste kdekoliv. Stačí se přihlásit, zapnout časovač, a můžete se pustit do práce. Potřebujete jen připojení k internetu. A ano, přiřaďte, prosím, naměřený čas také k projektu, na kterém jste zrovna pracovali. Budete tak mít pořádek v údajích a zůstane vám více času na reálnou práci. Nebo na potápění.

5. Cestujete? Ukládejte výdaje přímo na cestě

Není nic horšího než udržovat si při cestování pořádek ve výdajích. Teď se ale můžete nadobro rozloučit se zmuchlanými účtenkami a zmatky v účetnictví. Stačí nahrát fotku do systému a máte hotovo – ano, s zistemo je to opravdu tak jednoduché. Chytré integrované nástroje pro skenování účtenek navíc automaticky určí všechna čísla a měny, takže můžete vydechnout a v klidu si užívat cestu. zistemo odpracuje zbytek za vás.

6. Mezinárodní týmy

Grafický designér v Madridu, copywriter v Mnichově a obchodní expert v Londýně – pokud váš tým vypadá podobně, nejspíš víte, jak těžké je udržet si přehled v mezinárodním týmu. S zistemo už jsou však takové obavy pouhou minulostí. Každý člen týmu má vlastní účet, kam zaznamenává odpracované hody a výdaje. Díky našemu chytrému nástroji pro plánování projektů navíc každý člen týmu ví, co se zrovna děje. A když jsou hotovi, všechny hodiny a výdaje vložené do projektu se mohou snadno proměnit ve fakturu. Opravdu je to takhle jednoduché.

Tak co vám ještě brání? Překročte hranice a dobývejte nové oblasti – budoucnost je globální. S zistemo máte po ruce překladatele, kalkulačku na měny i manažera mezinárodního týmu. Vítejte ve světě neomezených možností cloudového účetnictví!

Na shledanou, adieu a auf Wiedersehen!

Vaše zistemo

podnikání a management freelancer


Také zajímavé

Freelance podnikání, freelance ekonomika – a co to pro vás znamená

Freelance podnikání je stále častější. Více a více lidí pracuje jako nezávislí podnikatelé – a množství malých podniků závisí právě na jejich práci. Jaká je vaše role v novém ekonomickém „ekosystému“ freelance ekonomiky?

podnikání a management účetnictví

Týmové sledování času 4.0: Jednoduše, chytře a bezpečně

Jednoduché týmové měření času – Mít přehled o odpracovaných hodinách, přiřazovat je k jednotlivým projektům, klientům či úkolům a přeměňovat ve faktury během několika málo vteřin. Zní to příliš dobře, než aby to mohla být pravda?

sledování času

Dokonalá faktura

Jednou z věcí, které pomůžou vaší společnosti vyčnívat mezi ostatními, jsou dokonalé faktury. Profesionální podnikatelské vystupování závisí nejen na pečlivé správě vaší společnosti, ale hlavně na tom, jak společnost vnímá okolí.

účetnictví podnikání a management

Vážení podnikatelé, zbavte se konečně papírových faktur!

Nebudete litovat. Pokud je váš podnik jako většina ostatních, stále plýtváte časem, energií a ekologickými zdroji na papírové faktury. Přestože výhod světa e-faktur je spoustu, možnosti, jak s nimi pracují, se stále rozrůstají – ale to vy víte!

budoucnost podnikání účetnictví podnikání a management faktura

Je CRM právě pro vás? Vyzkoušejte náš dotazník

Uvažujete nad zavedením CRM, tedy tzv. řízení vztahu se zákazníky? Nebo se možná už jen rozhodujete, který si vybrat? Už nemusíte hledat nikde jinde, naše 4 jednoduché otázky vám pomohou se rozhodnout.

účetnictví

Nová mise: Dokonalý projekt

Dnes bych ráda řekla něco o zlepšení práce na projektech, chtěla bych vám dát nahlédnout, jak vypadá správné řízení projektu a jak můžete jeho strategie využít pro zdokonalení vlastních projektů.

podnikání a management sledování času

Pracujte chytře a nechte si zaplatit rychleji!

Kreditní karta není potřeba, zrušit to můžete kdykoli.