Mezinárodní podnikání

Mezinárodní podnikání v 6 jednoduchých krocích

Vydat se s podnikáním za hranice nikdy nebylo jednodušší – Internet postupně rozmazává geografické hranice, počet mezinárodních pracovních týmů stoupá. Přesto se mnoho podnikatelů takového kroku bojí. Proč? Čtěte dál, a dozvíte se o 6 největších překážkách na cestě za mezinárodním podnikáním. A také jak je překonat.

1. Jazyková bariéra? Adieu!

Jazyk je v mezinárodním podnikání klíčový. A jazyková bariéra je bohužel pevná – obzvlášť ve světě byznysu, kde nedorozumění může způsobit velké problémy. Globálním jazykem podnikání je sice angličtina, ale ne všichni mluvíme stejnou angličtinou. Velké množství idiomů nelze přeložit „slovo od slova“, protože pak mění význam. A právě se zistemo naučila více jazyků. Umí odesílat cenové nabídky ve španělštině, faktury v němčině, upomínky plateb ve francouzštině… a to vše podle expertů na mezinárodní komunikaci. A jazyková bariéra najednou nestojí tak pevně v základech.

2. Spoléhejte na mezinárodní měny

Váš obchodní partner by vám rád zaplatil v kanadských dolarech nebo švýcarských francích? Až do dneška by to bylo poměrně komplikované. Převody měn, poplatky za transakci, číselné chyby v reportech. Ale s zistemo? Náš chytrý software zná všechny aktuální měny, od albánského leku po jihoafrický rand. Fakturu tak můžete vystavit v jakékoli měně a podle potřeby nastavovat kurzy. V reportech je pak částka převedena do vaší měny. Kouzla? Ne, jen chytrá technologie.

3. Mezinárodní daně

Jiný kraj, jiná daň. DPH, VAT, MwST a kdovíco ještě – není jednoduché vyznat se v zahraničních daních. Navíc jakákoli drobná chyba může mít fatální důsledky – a může se poměrně prodražit. A má rada? Řekněte si o radu. Od profesionálního daňového poradce, který se vyzná ve vašem účetnictví a vašich zahraničních obchodech. Abychom vám to co nejvíce zjednodušili, vytvořili jsme speciální možnost přístupu do zistemo právě pro daňového poradce. Stačí ho pozvat do zistemo a během pár vteřin bude mít všechny informace, které potřebuje. To vám ušetří spoustu času – a nemusím vám přece připomínat, jak cenný čas je, že ne?

4. Sledujte odpracované hodiny odkudkoliv

Cestovaní – naštěstí! – není zbytečné ani v čase moderní technologie. Máte například meeting s obchodním partnerem v Budapešti? Nebo pracujete na projektu mezi dvěma potápěči na Maledivách? Takový čas rozhodně není ztracený – díky zistemo Časovači můžete měřit každou vteřinu svého času, ať už jste kdekoliv. Stačí se přihlásit, zapnout časovač, a můžete se pustit do práce. Potřebujete jen připojení k internetu. A ano, přiřaďte, prosím, naměřený čas také k projektu, na kterém jste zrovna pracovali. Budete tak mít pořádek v údajích a zůstane vám více času na reálnou práci. Nebo na potápění.

5. Cestujete? Ukládejte výdaje přímo na cestě

Není nic horšího než udržovat si při cestování pořádek ve výdajích. Teď se ale můžete nadobro rozloučit se zmuchlanými účtenkami a zmatky v účetnictví. Stačí nahrát fotku do systému a máte hotovo – ano, s zistemo je to opravdu tak jednoduché. Chytré integrované nástroje pro skenování účtenek navíc automaticky určí všechna čísla a měny, takže můžete vydechnout a v klidu si užívat cestu. zistemo odpracuje zbytek za vás.

6. Mezinárodní týmy

Grafický designér v Madridu, copywriter v Mnichově a obchodní expert v Londýně – pokud váš tým vypadá podobně, nejspíš víte, jak těžké je udržet si přehled v mezinárodním týmu. S zistemo už jsou však takové obavy pouhou minulostí. Každý člen týmu má vlastní účet, kam zaznamenává odpracované hody a výdaje. Díky našemu chytrému nástroji pro plánování projektů navíc každý člen týmu ví, co se zrovna děje. A když jsou hotovi, všechny hodiny a výdaje vložené do projektu se mohou snadno proměnit ve fakturu. Opravdu je to takhle jednoduché.

Tak co vám ještě brání? Překročte hranice a dobývejte nové oblasti – budoucnost je globální. S zistemo máte po ruce překladatele, kalkulačku na měny i manažera mezinárodního týmu. Vítejte ve světě neomezených možností cloudového účetnictví!

Na shledanou, adieu a auf Wiedersehen!

Vaše zistemo

podnikání a management freelancer


Také zajímavé

Žádné e-maily, stoprocentní výkonnost: 5 důvodů, proč se zbavit e-mailu

Kolik e-mailů se vám každý den objeví v doručené poště? Řekla bych, že až moc. Podle nedávné americké studie strávíme každý den 3,1 hodiny pracovními e-maily a dalších 3,2 hodiny soukromými.

podnikání a management

Bludiště výdajů: aplikace, které vám pomohou neztratit se

Aplikace pro ukládání účtenek, jako např. Xpenditure, Shoeboxed nebo Expensify, vám hodně zjednoduší život, a dokonce vám i pomohou ušetřit. Během chvilky máte vyfoceno a uloženo vše, co potřebujete – mít výdaje pod kontrolou nikdy nebylo snazší.

podnikání a management účetnictví

Představujeme: Faktury budoucnosti

Hledáte šablony pro své faktury? Vítejte v naší show! Oceňujeme, že jste si našli čas ve vašem nabitém rozvrhu podnikatele a/nebo věnovat nějaký čas sociálním sítím. Vážně. Protože dnes vám odhalíme budoucnost fakturace.

fakturace menší podniky podnikání a management účetnictví

Co je Cloud? A můžete mu věřit se svým podnikáním?

Cloudová alba, cloudové účetnictví, cloudová úložiště – cloud se stal domovem pro téměř všechna naše data. Ale co přesně vlastně cloud je? A nakolik je vhodný pro freelancery a menší podniky?

budoucnost podnikání cloud podnikání a management účetnictví

Dokonalá faktura

Jednou z věcí, které pomůžou vaší společnosti vyčnívat mezi ostatními, jsou dokonalé faktury. Profesionální podnikatelské vystupování závisí nejen na pečlivé správě vaší společnosti, ale hlavně na tom, jak společnost vnímá okolí.

účetnictví podnikání a management

Jak jednoduše na daně

Chcete se raději někam schovat, už jen když slyšíte samotné slovo „daně“? To už nebude potřeba. Tenhle rok to bude jiné – žádné bolesti hlavy, žádné potíže. Budete zcela v klidu.

účetnictví

Pracujte chytře a nechte si zaplatit rychleji!

Kreditní karta není potřeba, zrušit to můžete kdykoli.