Výdaje pod kontrolou

Výdaje pod kontrolou

Máte pořádek ve svých výdajích? Hádám, že se k tomu chcete dostat… až bude čas. A prozatím ukládáte všechny účtenky do krabice od bot, nebo do šuplíku. Anebo vám jen zabírají místo v peněžence?

Ať už máte jakýkoli systém ukládání účtů, zapomeňte na něj. S zistemo ho už nebudete potřebovat. Odteď stačí účet vyfotit, nahrát a je hotovo – Vítejte v novém světě online ukládání výdajů.

Jste na obědě s klientem? Nakupujete věci do práce jen tak při nějaké pochůzce? A co se pak stane s účtem? Buďme k sobě upřímní. Jsem si jistá, že se snažíte ho neztratit. Ale já bych vám ráda pomohla, protože, jak oba víme, snaha a realita nemusí být vždycky to samé.

Už žádné hromady papírů

A proč vlastně? Protože v podnikání se neustále otáčíte v jednom kole, aby vše běželo, jak má. Máme to tak všichni a někdy se stane, že zapomeneme na některé důležité věci jako je například pořádek ve výdajích. Právě proto můj skvělý tým vytvořil ten nejjednodušší možný systém pro sledování výdajů. Stačí vám tak vše jen vyfotit, nahrát a máte hotovo. Můžete i přiřadit účty a faktury k odpovídajícímu klientovi, projektu, nebo úkolu. Bez jakékoli námahy, a hlavně, bez jakéhokoli papírování.

Ušetříte čas i peníze

Čas jsou peníze a se sledováním výdajů v zistemo šetříte obojím. Stačí vám několik vteřin na archivaci jakéhokoli výdaje, přesně tam, kde je potřebujete mít. Můžete si udržovat pořádek ve výdajích kdykoli a odkudkoli. A když je čas účty zaplatit, máte vše připraveno – můžete například připojit účty k faktuře klientovi a ušetřit tak spoustu čas dohadování se o penězích.

Šetřete na daních

Až přijde čas daní, ušetříte víc peněz než kdykoli předtím. Správné odpisy z daní můžou znamenat pro váš rozpočet značný rozdíl, což samozřejmě víme i bez daňového poradce. Ten bude mimochodem určitě ohromen vašimi uspořádanými výdaji a určitě bude i rád, že může zamávat na rozloučenou všem těm bývalým krabicím od bot. Dokonce můžete svého daňového poradce (nebo poradkyni, samozřejmě) jednoduše pozvat na svůj účet a on bude mít okamžitě přístup k vašim datům. A víme přece všichni, že když jsou v pořádku daně, je o krůček dál i vaše podnikání.

Ukládání účtů z cest

Když už mluvíme o krůčcích – váš tým bude určitě vděčný, že se nemusí plnit na cestách kapsy účty. Cestuje váš IT správce na kongres na druhé straně Atlantiku? Marketingový tým zrovna pracuje na reklamní kampani? A to všechno se ještě děje zatímco vy jste někde v zahraničí? Žádný strach, s zistemo máte v rukou dokonalého osobního asistenta. Kdykoli.

Každý člen týmu může ukládat své vlastní výdaje online, přiřazovat je ke kategoriím nebo klientů – kdykoli a kdekoli. Ve výsledku dostanou všichni zaplaceno rychleji.

Spočítejte si výdaje

A to nejlepší? Máte naprostou kontrolu nad veškerými náklady. Kdykoli, kdekoli zrovna jste. Nemusíte čekat na konec měsíce, až budou „hotová čísla“. Můžete se podívat na náklady a výdaje ve chvíli, kdy to zrovna potřebujete. Okamžitě můžete sledovat, jak výnosné které projekty vlastně jsou. A když je to třeba, můžete rovnou přikročit ke škrtům ve výdajích – přesně tam, kde potřebujete. Je sice jisté, že snižování rozpočtu není nikdy zrovna zábava, ale někdy je důležité, aby se zabránilo nejhoršímu. A v podnikání v podstatě není nic horšího, než překročené rozpočty.

Zachraňte rozpočet sledováním výdajů

Co dělat, když zjistíte, že je určitý projekt prodělečný? Buď se rozhodnete i tak ho nějak zvládnout, třeba vám prospěje nějak jinak než vydělanými penězi. Pokud se tak opravdu stane, dobře pro vás, ale to se děje spíše zřídka. Obvykle spíše klesne kvalita odvedené práce, nebo rapidně narůstá faktura klientovi. Což je velmi nepříjemné pro obě strany. Nicméně díky sledování výdajů s zistemo pro vás existuje i určitá střední cesta – můžete včas kontaktovat klienta a domluvit se na vhodném řešení problému. Díky zistemo se takové domluvy ani nemusíte bát, protože máte při ruce všechna potřebná čísla a účty. A uvidíte, že taková dohoda během práce se vyplatí nakonec všem.

Výdaje pod kontrolou

Všeobecně je známo, že konverzace „z očí do očí“ bývají spolehlivější než jen samotné přeposílání čísel. Díky programu zistemo budete mít dostatek potřebného času i energie soustředit se na důležité věci. Jako je třeba oběd s významným klientem. Můžete si dovolit naprosto se uvolnit – protože máte výdaje pod kontrolou. Dobrou chuť!

S pozdravem, zistemo

účetnictví


Také zajímavé

Potřebuji na svém podnikatelském webu obchodní podmínky?

Už jste u cíle. Vytváříte webovou stránku, pracujete na marketingové strategii a vše jen čeká na spuštění. Až na jeden drobný detail – stránka s podmínkami užívání. Opravdu ji potřebujete? Ano i ne.

podnikání a management účetnictví

Dokonalá cenová strategie pro malé podniky a freelancery

Napřed tu špatnou zprávu: na vytvoření dokonalé cenové strategie neexistuje žádné jednoduché kouzlo – vaše podnikání je jedinečné a taková musí být i vaše strategie. Ale dobrá zpráva je, že existují určité časté chyby, kterým se můžete vyhnout.

menší podniky marketing podnikání a management

Vaše podnikání na sociálních sítích: Vytvořte poutavý obsah v 5 krocích a vyhněte se jednomu velkému pádu

Má váš podnik stránku na Facebooku? A účet na Twitteru? A co takhle Instagram nebo LinkedIn? Marketing na sociálních sítích může být matoucí pro mnohé podnikatele. Ale nebojte se! Naučte se jak na to a posuňte vaše podnikání na novou sociální úroveň.

budoucnost podnikání účetnictví podnikání a management

Žádné e-maily, stoprocentní výkonnost: 5 důvodů, proč se zbavit e-mailu

Kolik e-mailů se vám každý den objeví v doručené poště? Řekla bych, že až moc. Podle nedávné americké studie strávíme každý den 3,1 hodiny pracovními e-maily a dalších 3,2 hodiny soukromými.

podnikání a management

Potřebujete lásku zákazníků! Řízení zákaznické zkušenosti ve 3 krocích

CEM (Customer Experience Management), neboli řízení zákaznické zkušenosti – na které závisí víc než kdy dřív. Ale co dělat, pokud jsou vaše finanční prostředky pro marketing omezené? A co když si nemůžete dovolit najmout odborníka?

podnikání a management freelancer podnikatel

Co je faktura a na co všechno je třeba dát si pozor?

Zakládáte si nové podnikání? Dostali jste zrovna první objednávku a musíte vystavit svou první fakturu? A víte opravdu, co to taková faktura je a co by měla všechno obsahovat? Jelikož by někteří z vás mohli váhat, co na fakturu napsat a co ne, dali jsme dohromady základní informace, které potřebuje majitel podniku nebo freelancer znát.

faktura účetnictví

Pracujte chytře a nechte si zaplatit rychleji!

Kreditní karta není potřeba, zrušit to můžete kdykoli.