Sledování času

Sledování času: Vítejte v budoucnosti podnikání

Podnikáte? Skvělé! A máte také zaměstnance, řídíte tým, nebo spolupracujete s freelancery? Výborně! A teď mi řekněte – víte kdo na čem pracuje v konkrétní moment? Třeba…zrovna teď? A hlavně, víte na které zakázce pracují? Nejspíš ne, a proto vám chci představit zistemo sledování času.

Naměřený čas = výkonnost

Pokud nesledujete svůj tým okem Velkého bratra, pravděpodobně nevíte, kam běží každá jednotlivá vteřina vašeho podnikání. A pokud nejste šílení, pak ani pro svůj tým Velkým bratrem být nechcete. Dusilo by to veškerou kreativitu, morálku a dobrou atmosféru, kterou váš tým pro práci potřebuje. Ale jen tak mezi námi – Nebylo by dobré mít vždycky přehled nad časem vloženým do vašeho podnikání?

A právě proto je tu jeden z našich nejdůležitějších nástrojů – zistemo časovač. Možná si říkáte „Hm, průběžné měření času, co je na tom tak revolučního. Není to snad jako všechny ostatní stopky a online sledování odpracovaného času?“ Právě že není. Kromě toho, že zistemo časovač nabízí členům týmu možnost přiřadit každou odpracovanou vteřinu k odpovídajícímu úkolu, jsou díky němu i všechny takové informace jednoduše dostupné v přehledu práce týmu. Snadno vidíte, kdo pracuje na čem (nebo naopak nepracuje vůbec), jak dlouho už na úkolu pracuje a jak rychle postupuje. A to vše online na cloudu – dostupné kdykoliv, odkudkoliv, z jakéhokoliv zařízení.

Nová úroveň týmové práce

Takový systém práce už je opravdu revoluční. A zdaleka to u něho nekončí! Díky integrovaným komunikačním nástrojům, jako např. Slack, mohou být členové týmu kdykoli v kontaktu. A vy s nimi. Připomeňte jim, ať si udělají tvůrčí pauzu, pozvěte je na šálek kávy, nebo jen pošlete pozdrav.

„To je sice všechno hezké,“ můžete si říkat „ale já svému týmu naprosto věřím, že zvládnou zakázky dokončit včas – za svých vlastních podmínek, ve vlastním časovém rozvrhu.“

To přesně jsem si také myslela – věřila jsem svým zaměstnancům, jejich zodpovědnosti; jako správný šéf týmu jsem věřila ve schopnosti lidí, se kterými pracuji. A takový přístup mě nikdy nezklamal, tak proč bych měla chtít sledovat práci svých zaměstnanců pomocí online nástroje?

Odpověď je jednoduchá: pomáhá to vám i vašemu týmu pracovat efektivněji. Jestliže Rita, grafický designer, vidí, že Jiří, programátor, pracuje ve stejnou chvíli na tomtéž projektu, mohou se spojit a úžeji spolupracovat. Pokud Petr z IT oddělení ví, že Jana z helpdesku má zrovna pauzu, může rovnou řešit naléhavé telefonáty sám.

Monitor týmu vznikl hlavně proto, aby umožnil vašemu týmu užší spolupráci. Aby semkl váš tým nejen v kanceláři, ale klidně přes několik států.

Sledujte své podnikatelské výsledky online

„To zní sice fajn,“ říkáte si „ale už teď jsme dobrý, motivovaný, pevně semknutý tým. Máme to pod kontrolou.“ Tím lépe! Ale přece čtěte dál – protože sledování odpracovaného času online nekončí jen u počítání vteřin a rozdělování úkolů. Navrhli jsme zistemo jako ucelený soubor nástrojů, kde každý dílek zapadá přesně na své místo. Pracovní hodina není jen čas – je to součást projektu, je to posun vpřed, jsou to peníze a může to být faktura. Tohle je v každém podnikání stejné, čas je peníze a musí za něj někdo zaplatit. A díky zistemo víte kdo.

Přehled týmu online – zistemo

Vytvořili jsme jednoduchou barevnou paletu, aby bylo na první pohled patrné, kdo zaplatí za odpracovaný čas členů týmu: zelená odpovídá projektům pro zákazníky, žlutá je přiřazena interním úkolům, za které platí majitel podnikání a červená znamená pauzu (tedy pauzu od měření času v podobě zasloužené kávy, nebo nějakého nenadálého vyrušení), kterou ve výsledku platí také majitel. Tedy vy.

A právě tohle je chytrá a jednoduchá business inteligence v nejlepší formě.

Celek je víc než jen jeho části

Samozřejmě můžete přidat jakékoliv množství odpracovaných vteřin přímo do faktury – to je výhoda zistemo. Naší snahou je maximalizovat využití vašich obchodních dat. Každá naměřená vteřina je součástí podnikatelského úspěchu zcela stejně, jako je každý splněný úkol krokem k dokončení projektu. Díky našemu systému online sledování času můžete pochytat každou vteřinu a každý haléř. Kdekoliv, kdykoliv, na cloudu, s přehledem pracovních výsledků. Tomu si skromně dovoluji říkat revoluce. Celek je víc než jen jeho části. A to platí i pro čas, který je víc než jen součet vteřin, nebo pro tým, ve kterém každý člen přispívá ke společné práci.

Hodně štěstí v další práci,

s pozdravem, zistemo

podnikání a management


Také zajímavé

Oživte svůj projekt! Umění řídít projekt a vyprávět příběhy

Bylo nebylo, lidé se vyvíjeli – a s nimi také umění vyprávění. Příběhy mají zvláštní moc: Uchvacují nás, vychovávají, děsí nás a zároveň nám dodávají odvahu. Dobrý příběh dokáže rozesmát a zároveň rozplakat.

podnikání a management

Podnikání – pomalu, ale jistě!

Rozbíhá se vám podnikání poněkud pomalu? Není se čeho bát, protože pomalu je nové rychle. Vážně. V dnešní šílené ekonomice, kdy obrovské společnosti mizí jako lusknutím prstu a nové, malé startupy se objevují na každém rohu, je pomalejší podnikání přesně to, co byste mohli potřebovat.

podnikání a management

Jak na platební podmínky, aby se vaše podnikání mohlo co nejlépe rozvíjet

Net 30, složenky a mnohé další…Dnes vám povím něco o platebních podmínkách, upomínkách platby a také o tom, jak důležité je vybrat si ty správné. Ale nejprve jeden příběh. O Stevovi, který nedostal zaplaceno Byl jednou jeden mladý, talentovaný chlapec, který se jmenoval Steve.

podnikání a management

Co je Cloud? A můžete mu věřit se svým podnikáním?

Cloudová alba, cloudové účetnictví, cloudová úložiště – cloud se stal domovem pro téměř všechna naše data. Ale co přesně vlastně cloud je? A nakolik je vhodný pro freelancery a menší podniky?

budoucnost podnikání cloud podnikání a management účetnictví

Potřebujete si měřit odpracovaný čas? Vyzkoušejte náš kvíz

Je rok 2018. Klasický den v kanceláři od 9 do 5 už je minulostí. Lidé pracují dálkově, s flexibilním rozvrhem, týmy jsou roztroušené po celém světě. Celé společnosti jsou řízeny z cloudu.

budoucnost podnikání freelancer podnikání sledování času

Vaše podnikání na sociálních sítích: Vytvořte poutavý obsah v 5 krocích a vyhněte se jednomu velkému pádu

Má váš podnik stránku na Facebooku? A účet na Twitteru? A co takhle Instagram nebo LinkedIn? Marketing na sociálních sítích může být matoucí pro mnohé podnikatele. Ale nebojte se! Naučte se jak na to a posuňte vaše podnikání na novou sociální úroveň.

budoucnost podnikání účetnictví podnikání a management

Pracujte chytře a nechte si zaplatit rychleji!

Kreditní karta není potřeba, zrušit to můžete kdykoli.