Sledování času

Sledování času: Vítejte v budoucnosti podnikání

Podnikáte? Skvělé! A máte také zaměstnance, řídíte tým, nebo spolupracujete s freelancery? Výborně! A teď mi řekněte – víte kdo na čem pracuje v konkrétní moment? Třeba…zrovna teď? A hlavně, víte na které zakázce pracují? Nejspíš ne, a proto vám chci představit zistemo sledování času.

Naměřený čas = výkonnost

Pokud nesledujete svůj tým okem Velkého bratra, pravděpodobně nevíte, kam běží každá jednotlivá vteřina vašeho podnikání. A pokud nejste šílení, pak ani pro svůj tým Velkým bratrem být nechcete. Dusilo by to veškerou kreativitu, morálku a dobrou atmosféru, kterou váš tým pro práci potřebuje. Ale jen tak mezi námi – Nebylo by dobré mít vždycky přehled nad časem vloženým do vašeho podnikání?

A právě proto je tu jeden z našich nejdůležitějších nástrojů – zistemo časovač. Možná si říkáte „Hm, průběžné měření času, co je na tom tak revolučního. Není to snad jako všechny ostatní stopky a online sledování odpracovaného času?“ Právě že není. Kromě toho, že zistemo časovač nabízí členům týmu možnost přiřadit každou odpracovanou vteřinu k odpovídajícímu úkolu, jsou díky němu i všechny takové informace jednoduše dostupné v přehledu práce týmu. Snadno vidíte, kdo pracuje na čem (nebo naopak nepracuje vůbec), jak dlouho už na úkolu pracuje a jak rychle postupuje. A to vše online na cloudu – dostupné kdykoliv, odkudkoliv, z jakéhokoliv zařízení.

Nová úroveň týmové práce

Takový systém práce už je opravdu revoluční. A zdaleka to u něho nekončí! Díky integrovaným komunikačním nástrojům, jako např. Slack, mohou být členové týmu kdykoli v kontaktu. A vy s nimi. Připomeňte jim, ať si udělají tvůrčí pauzu, pozvěte je na šálek kávy, nebo jen pošlete pozdrav.

„To je sice všechno hezké,“ můžete si říkat „ale já svému týmu naprosto věřím, že zvládnou zakázky dokončit včas – za svých vlastních podmínek, ve vlastním časovém rozvrhu.“

To přesně jsem si také myslela – věřila jsem svým zaměstnancům, jejich zodpovědnosti; jako správný šéf týmu jsem věřila ve schopnosti lidí, se kterými pracuji. A takový přístup mě nikdy nezklamal, tak proč bych měla chtít sledovat práci svých zaměstnanců pomocí online nástroje?

Odpověď je jednoduchá: pomáhá to vám i vašemu týmu pracovat efektivněji. Jestliže Rita, grafický designer, vidí, že Jiří, programátor, pracuje ve stejnou chvíli na tomtéž projektu, mohou se spojit a úžeji spolupracovat. Pokud Petr z IT oddělení ví, že Jana z helpdesku má zrovna pauzu, může rovnou řešit naléhavé telefonáty sám.

Monitor týmu vznikl hlavně proto, aby umožnil vašemu týmu užší spolupráci. Aby semkl váš tým nejen v kanceláři, ale klidně přes několik států.

Sledujte své podnikatelské výsledky online

„To zní sice fajn,“ říkáte si „ale už teď jsme dobrý, motivovaný, pevně semknutý tým. Máme to pod kontrolou.“ Tím lépe! Ale přece čtěte dál – protože sledování odpracovaného času online nekončí jen u počítání vteřin a rozdělování úkolů. Navrhli jsme zistemo jako ucelený soubor nástrojů, kde každý dílek zapadá přesně na své místo. Pracovní hodina není jen čas – je to součást projektu, je to posun vpřed, jsou to peníze a může to být faktura. Tohle je v každém podnikání stejné, čas je peníze a musí za něj někdo zaplatit. A díky zistemo víte kdo.

Přehled týmu online – zistemo

Vytvořili jsme jednoduchou barevnou paletu, aby bylo na první pohled patrné, kdo zaplatí za odpracovaný čas členů týmu: zelená odpovídá projektům pro zákazníky, žlutá je přiřazena interním úkolům, za které platí majitel podnikání a červená znamená pauzu (tedy pauzu od měření času v podobě zasloužené kávy, nebo nějakého nenadálého vyrušení), kterou ve výsledku platí také majitel. Tedy vy.

A právě tohle je chytrá a jednoduchá business inteligence v nejlepší formě.

Celek je víc než jen jeho části

Samozřejmě můžete přidat jakékoliv množství odpracovaných vteřin přímo do faktury – to je výhoda zistemo. Naší snahou je maximalizovat využití vašich obchodních dat. Každá naměřená vteřina je součástí podnikatelského úspěchu zcela stejně, jako je každý splněný úkol krokem k dokončení projektu. Díky našemu systému online sledování času můžete pochytat každou vteřinu a každý haléř. Kdekoliv, kdykoliv, na cloudu, s přehledem pracovních výsledků. Tomu si skromně dovoluji říkat revoluce. Celek je víc než jen jeho části. A to platí i pro čas, který je víc než jen součet vteřin, nebo pro tým, ve kterém každý člen přispívá ke společné práci.

Hodně štěstí v další práci,

s pozdravem, zistemo

podnikání a management


Také zajímavé

Co je faktura a na co všechno je třeba dát si pozor?

Zakládáte si nové podnikání? Dostali jste zrovna první objednávku a musíte vystavit svou první fakturu? A víte opravdu, co to taková faktura je a co by měla všechno obsahovat? Jelikož by někteří z vás mohli váhat, co na fakturu napsat a co ne, dali jsme dohromady základní informace, které potřebuje majitel podniku nebo freelancer znát.

faktura účetnictví

Chytře na startup: 4 nejlepší strategie pro začínající podnikatele

Opravdu potřebujete podnikatelský plán? Ne, nepotřebujete. Alespoň podle Erica Ries, který přišel s chytrou metodou, jak na startup. Ale dejte si pozor, to je totiž jen poloviční pravda. Zjistěte víc o produktech s minimální funkcionalitou (minimum viable products – MVP), rychlém rozvoji podnikání a rozvoji zaměřeném na zákazníka, naučte se v rámci svého vlastního podniku pracovat podle metod chytrého startupu – i pokud už podnikáte delší dobu.

budoucnost podnikání podnikatel podnikání a management

Proč je pro freelancery a menší podniky důležitý design

Proč se vůbec starat o firemní design? Mnoho majitelů podniků I freelancerů se klade tu samou otázku. Logo, design značky, promo – opravdu je to všechno nezbytné? Krátce řečeno: Ano, je.

podnikání a management

Dokonalá cenová strategie pro malé podniky a freelancery

Napřed tu špatnou zprávu: na vytvoření dokonalé cenové strategie neexistuje žádné jednoduché kouzlo – vaše podnikání je jedinečné a taková musí být i vaše strategie. Ale dobrá zpráva je, že existují určité časté chyby, kterým se můžete vyhnout.

menší podniky marketing podnikání a management

Potřebujete si měřit odpracovaný čas? Vyzkoušejte náš kvíz

Je rok 2018. Klasický den v kanceláři od 9 do 5 už je minulostí. Lidé pracují dálkově, s flexibilním rozvrhem, týmy jsou roztroušené po celém světě. Celé společnosti jsou řízeny z cloudu.

budoucnost podnikání freelancer podnikání sledování času

Pay-What-You-Want: Risk, nebo záruka férové ceny?

Správná cenová strategie je základem každého podnikání – obzvlášť pak těch menších, které bojují s většími konkurenty. Ale co kdyby existovala cesta ven z cenových nesnází? Představujeme model Pay-what-you-want (PWYW), tedy “Platťe-kolik-chcete”.

podnikání a management účetnictví

Pracujte chytře a nechte si zaplatit rychleji!

Kreditní karta není potřeba, zrušit to můžete kdykoli.