Buďte chytří a měřte svůj čas

Buďte chytří a měřte svůj čas

Přemýšleli jste někdy nad tím, jak byste vlastně jako podnikatel na volné noze mohli měřit svůj čas? Podívejte se na několik tipů, jak mít svůj čas pod kontrolou a jaké nástroje k tomu použít.

Čas jsou peníze. Ať už se nám to líbí, nebo ne, je to tak – jste placeni za čas, který odpracujete. Na tom je založený celý ekonomický systém a stejně tak i váš příjem. A proto jsem se spolu se svým zručným týmem rozhodla vytvořit kvalitní chytrý software, který vám pohlídá čas. Už vidím, jak se vám „ježí chlupy“ jen při té představě. Sledování času. Slova z administrativního pekla. Nesou v sobě představu šedých kanceláří, tikajících hodin, nudných lidí sledujících každou minutu, každou vteřinu – představu všeho, co jste si mysleli, že jste nechali daleko za sebou. Buďte klidní. Můj software je stvoření pro vás, ne proti vám. Chytrý přístup k měření času znamená mnohem víc, než jen snadnější spravování peněz. Znamená to i lepší organizaci vašeho života.

Proč sledovat čas?

Ze statistického pohledu je poměrně jisté, že počítáte hodiny trošku nedbale. Vlastně hodně nedbale – podnikatelé na volné noze a stejně tak i majitelé malých firem obvykle pracují mnohem víc hodin, než kolik si reálně naúčtují (naúčtujete vy!). Podívejte se na to takhle: Stálý zaměstnanec dostává zaplaceno, dokud sedí u stolu, nejspíš přihlášený k nějakému měřiči času. To znamená, že dostává zaplaceno za každý e-mail, každý meeting a v podstatě i za každou cestu na záchod a podobné přestávky. A co vy? Měříte si čas, který strávíte odpovídáním na e-maily ještě před snídaní? Čas strávený telefonováním s klientem, který zavolal ve chvíli, kdy jste měli rozděláno něco úplně jiného? A co teprve takové ty cesty na záchod, kdy zrovna přijdete TO řešení klientových problémů? Tak vidíte.

A teď se zamyslete nad tím, jak velké množství nezaplacených hodin je tohle všechno v součtu za týden, za měsíc, za rok… Jen tak odhadem, o kolik peněz si myslíte, že každý rok přicházíte? Řekla bych, že alespoň o měsíční výdělek. Celý měsíc práce zadarmo. Přijde vám to správné, vzhledem k tomu, že si nejspíš ani neberete delší čas na dovolenou, pokud se dá v těchto odhadech věřit statistikám? Zapřemýšlejte nad tím! To je přesně důvod, proč potřebujete chytrý sledovač času.

A proč chytrý?

Protože zistemo vám neodpočítává pracovní dobu. V zistemo můžete každou odpracovanou minutu přiřadit k danému klientovi, projektu, a dokonce každému úkolu v určitém projektu. Kdykoliv a kdekoliv jste, z jakéhokoli zařízení – stačí jen být online. Během několika kliknutí můžete vytvořit nový úkol, spustit automatický časovač a začít pracovat. A pokud chcete, můžete zároveň i hled účtovat klientovi.

Jednou za týden nebo za měsíc vám zistemo ukáže detailní zprávu o tom, jak a na čem jste vy nebo váš tým strávili čas, samozřejmě zcela důvěrně – vaše data jsou vždy chráněna na úrovni bankovního zabezpečení. Úrovni zabezpečení švýcarských bank, samozřejmě.

Týmy a spolupráce

Jelikož je měření času v zistemo chytré, bylo vytvořeno i pro týmy a různé typy spolupráce. Všichni členové se mohou přihlásit a měřit si čas a samozřejmě ho přiřazovat ke klientům, projektům i úkolům. Kdekoliv, kdekoliv, z jakéhokoli zařízení. Žádné složité počítání času podle tabulek nebo na časových kalkulačkách – jen jednoduchý časovač a šablony časových rozvrhů. Díky automatickému sledování časovačů vždy víte, kdo co dělá – a kdy. Navíc dostáváte týdní nebo měsíční zprávu s detaily. A tak se přímo pod vašimi zraky mění denní chaos spolupráce lidí, klidně z celého světa, v jasně strukturovanou týmovou souhru. A vy máte přehled.

Automatické účtování

Přeměna času na faktury je však něco úplně jiného než jen samotné měření času. Jelikož miluji propojování věcí, dokážu přeměnit proměnit váš čas v peníze mrknutím oka. Naměřený čas můžete účtovat klientovi okamžitě nebo pravidelně jednou za týden nebo měsíc – jakkoli vám to nejlépe vyhovuje. A pokud potřebujete mít, stejně jako já, nad vším vždy kontrolu a chcete si faktury zkontrolovat, než odejdou klientovi – tak samozřejmě můžete! Pro případ, že byste měli obavy – virtuální zistemo funguje absolutně bez chyb. A téměř stejně rychle jako já.

Nejste zcela přesvědčeni?

Vypadá to, že jste velmi rozumný člověk, nevěříte jen tak každému – za to vám můžu jedině tleskat. Obzvlášť v dnešní době internetu. Právě proto jsme vytvořili zistemo – v plné verzi a bez závazků. Celý měsíc používání všech nástrojů zistemo zdarma. A protože vím, že jste rozumný člověk, jsem si jistá, že řeknete: Ano, to dává smysl. Vytvořila jsem (abych byla spravedlivá, můj talentovaný tým vytvořil) mé virtuální já, které je schopné zvládnout vše, co může podnikatel na volné noze nebo menší firma potřebovat. (A také: pokud se vám zdá, že nám nějaký nástroj chybí, dejte nám vědět! Vážně, chceme to vědět.)

Mimochodem, víte, čeho nejčastěji lituje člověk na smrtelné posteli? Že moc pracoval, nebo spíš – že dost nežil. I když vím, že člověk, který je svým vlastním šéfem, většinou nemůže zcela oddělit práci a soukromý život – chytré sledování času vám pomůže uspořádat si svůj čas, a dosáhnout lepší pracovní-životní rovnováhy. Protože jak máte jednou svůj čas pod kontrolou, můžete si snáze dopřát čas na oddech. Chopte se toho času. Je jen váš.

S pozdravem, zistemo

sledování času freelancer


Také zajímavé

Je CRM právě pro vás? Vyzkoušejte náš dotazník

Uvažujete nad zavedením CRM, tedy tzv. řízení vztahu se zákazníky? Nebo se možná už jen rozhodujete, který si vybrat? Už nemusíte hledat nikde jinde, naše 4 jednoduché otázky vám pomohou se rozhodnout.

účetnictví

E-mailovému newsletteru už odzvonilo… Nebo ne? 7 faktů o e-mailovém marketingu a jeden jako bonus

Mnoho markentingových odborníků už v minulosti vyhlásilo smrt e-mailového newsletteru – a stejně tak jich mnoho tvrdí, že je stále naživu. Tak kdo má pravdu? Podívejme se na fakta. E-mailovému newsletteru už odzvonilo.

budoucnost podnikání novinky podnikání a management podnikatel

5 lekcí z rodinné farmy: Proč podávají rodinná podnikání lepší výkon?

Pokud je rodina páteří naší společnosti, pak podnikání je srdcem naší ekonomiky. Vzhledem k tomu, že 89% amerických společností řídí rodiny, je poměrně pravděpodobné, že i váš podnik je také rodinnou záležitostí.

budoucnost podnikání podnikání a management podnikatel

Co je Cloud? A můžete mu věřit se svým podnikáním?

Cloudová alba, cloudové účetnictví, cloudová úložiště – cloud se stal domovem pro téměř všechna naše data. Ale co přesně vlastně cloud je? A nakolik je vhodný pro freelancery a menší podniky?

budoucnost podnikání cloud podnikání a management účetnictví

Potřebujete lásku zákazníků! Řízení zákaznické zkušenosti ve 3 krocích

CEM (Customer Experience Management), neboli řízení zákaznické zkušenosti – na které závisí víc než kdy dřív. Ale co dělat, pokud jsou vaše finanční prostředky pro marketing omezené? A co když si nemůžete dovolit najmout odborníka?

podnikání a management freelancer podnikatel

10 důvodů proč vyzkoušet sledování pracovní doby v cloudu

Se sledováním odpracovaného času zaměstnanců se to má tak: Měli bychom to dělat, ale většina z nás ti buď nedělá, nebo dělá špatně – ať už z rozpačitosti nebo jiných důvodů.

podnikání a management sledování času

Pracujte chytře a nechte si zaplatit rychleji!

Kreditní karta není potřeba, zrušit to můžete kdykoli.