Vánoce, Vánoce přich… no však to znáte

Vánoce, Vánoce přich… no však to znáte

Přichází doba Vánoc a s ní také doba hromadných e-mailů. Nestíháme ani kontrolovat schránky, které plní nejrůznější vánoční přání a zprávy od obchodních partnerů i přátel. zistemo vám pomůže získat zpět kontrolu nad vašimi e-maily s jednoduchou funkcí exportu adres. Hromadné e-maily nikdy nebyly zábavnější!

Už to máte za sebou? Nebo to děláte právě teď? Nebo to snad ještě visí někde na seznamu úkolů? Každý rád dostane hezké vánoční přání, ale jejich rozesílání není vždycky zrovna jednoduché. Pokud jste na tom stejně jako já, trvá vám téměř věčnost, než jste spokojeni s výběrem slov, obrázku a vůbec všeho. A když je veškerý výběr hotov, dostáváte se k boji se sháněním adres. Ale ne letos. Protože letos vám stačí jedno kliknutí. Jediné kliknutí a zistemo vám poskytne přehledný seznam všech kontaktů, který je možný snadno exportovat a importovat kamkoliv potřebujete.

Import kontaktů do Outlooku

Žijeme v digitálním věku, to není nic nového. Asi vás tedy nijak nepřekvapí, že většina podnikatelů a podniků rozesílá vánoční přáním pomocí e-mailu. Kontakty exportované z zistemo mohou být ve formátu excel nebo csv, v podstatě lusknutím prstu se tak dají nahrát do programu Microsoft Outlook, či jiného e-mailového programu. Díky času ušetřenému snadným sháněním kontaktů tak teď můžete věnovat více času obsahu zprávy.

Profesionální hromadný e-mail

Uznávám, že není nijak snadné najít ten správný design pro vaše přání. Pokud tedy nejste z těch šťastlivců, kteří mají po ruce marketingový tým. Nám ostatním nezbývá než si někde mezi výročními zprávami, uzávěrkami a vánočním večírkem vyhradit dostatečný čas i množství energie na vytvoření profesionálního, ale přesto osobního přání. Zdá se to téměř nemožné.

Neztrácejte hlavu, všechno se dá zvládnout

Pokud dodržíte dvě základní pravidla pro rozesílání vánočních přání, není už v podstatě co pokazit.

  1. Neposílejte obchodním partnerům soukromé fotky, ani příběhy z osobního života. Nikdy. Vaše dítě, kočka, nebo třeba pes jsou bezpochyby roztomilí, ale nemají své místo ve formální komunikaci s obchodním partnerem. Stejně tak se nehodí ani zmiňovat například váš nedávný rozvod. Držte se přátelského, jednoduchého přání.
  2. Zároveň by ale přání mělo zůstat dostatečně osobní. Není nic horšího než používat automatické šablony přání a textů, navíc ještě každý rok ty stejné.

Slovy německého psychologa Paula Watzlawicka, který se věnoval teorii komunikace „Člověk nemůže nekomunikovat“. Poslat nicneříkající přání je skoro jako neposlat nic. Vlastně ještě hůř, váš klient získá pocit, že vám nestojí za lepší přání. A to určitě nechcete.

Lepší komunikace s klientem

Vy i já, oba dobře víme, že čas je ze všeho nejcennější. Přesto se vyplatí vyhradit si i čas pro kvalitní, profesionální komunikaci s klientem. Není to až tak složité – postačí osobní adresa, vlastní text přání a jednoduchý obrázek. Vaším cílem je, aby měl klient pocit, že vám na něm záleží.

Poštovní klasika

Přestože žijeme v době techniky, nejlepší volbou je pořád starý dobrý pohled. Takový, který můžete vzít do ruky, vlastnoručně podepsat a poslat poštou. To je aspoň můj osobní názor, ověřený lety praxe a potvrzovaný specialisty na komunikaci z celého světa. Poslat papírový pohled může sice přijít o něco dráž než rozesílání e-mailů, ale stojí to za to. Protože tím dáváte klientům najevo, že vám za to stojí. Stručný ručně psaný text, drobná připomínka, jak si vážíte dlouholeté spolupráce, zcela postačí. A samozřejmě je tu zistemo, aby vám s tím pomohla – stačí si exportované kontakty nahrát do programu, který používáte pro tisk štítků na dopisy.

Na rozdíl od Ježíška vám zistemo plní přání po celý rok. Vytvořili jsme ji tak, aby vám zjednodušila komunikaci s klienty, jak jen to bude možné. Kontakty si můžete importovat v podstatě kamkoli, například i do programů pro tvorbu newsletterů, jako např.

MailChimp. Newslettery jsou mimochodem stále ještě jedním z nejdůležitějších nástrojů podnikatelů a menších podniků. I když boj o trochu prostoru v e-mailových schránkách je obrovský. Hlavní je umět upoutat, a aby se vám to podařilo, budete potřebovat způsob, jak vyčnívat z davu. S tím vám sice zistemo nemůže pomoci, ale s zistemo po ruce budete mít alespoň více času i energie na hledání toho správného způsobu. A můžete mi věřit, že se ta snaha vyplatí.

Hodně štěstí do nového roku!

S pozdravem, zistemo

podnikání a management


Také zajímavé

Zálohová faktura: definice a příklady

Zálohová, nebo také pro forma či „proforma“ faktura – ať už se rozhodnete pro kterýkoli z názvů, otázka zůstává stejná: o co přesně jde? Kdy a proč ji mohu potřebovat? A jak by měla vypadat?

faktura

Proč potřebuje váš malý podnik firemní jazyk?

Má váš podnik firemní jazyk? Ne? Měl by! Proč? Čtěte dál. Počkat, co? Máte firemní jazyk? Skvělé! V tom případě můžete tenhle článek přeskočit a využít váš drahocenný čas na něco jiného.

menší podniky podnikání

Cena pro zistemo v přehledu webu FinancesOnline

Odhodlání vyniknout Díky našemu odhodlání vynikat bylo zistemo nedávno oceněno prestižní cenou Uživatelské spokojenosti (Great User Experience) a Vycházející hvězdy (Rising Star) na webu FinancesOnline. Tato cena je předávána na základně několika faktorů, včetně prostředků spolupráce, uživatelské přístupnosti, možnosti vlastních úprav, integrace více možností.

podnikání a management novinky sledování času

Mezinárodní podnikání v 6 jednoduchých krocích

Vydat se s podnikáním za hranice nikdy nebylo jednodušší – Internet postupně rozmazává geografické hranice, počet mezinárodních pracovních týmů stoupá. Přesto se mnoho podnikatelů takového kroku bojí. Proč? Čtěte dál, a dozvíte se o 6 největších překážkách na cestě za mezinárodním podnikáním.

podnikání a management freelancer

Sledování času: Vítejte v budoucnosti podnikání

Podnikáte? Skvělé! A máte také zaměstnance, řídíte tým, nebo spolupracujete s freelancery? Výborně! A teď mi řekněte – víte kdo na čem pracuje v konkrétní moment? Třeba…zrovna teď? A hlavně, víte na které zakázce pracují?

podnikání a management

Co je faktura a na co všechno je třeba dát si pozor?

Zakládáte si nové podnikání? Dostali jste zrovna první objednávku a musíte vystavit svou první fakturu? A víte opravdu, co to taková faktura je a co by měla všechno obsahovat? Jelikož by někteří z vás mohli váhat, co na fakturu napsat a co ne, dali jsme dohromady základní informace, které potřebuje majitel podniku nebo freelancer znát.

faktura účetnictví

Pracujte chytře a nechte si zaplatit rychleji!

Kreditní karta není potřeba, zrušit to můžete kdykoli.