Řemeslná práce a cloudové účetnictví? Jde to dohromady!

Řemeslná práce a cloudové účetnictví? Jde to dohromady!

Řemeslníci, mechanici – i těm, kteří běžně pracují spíš rukama než na síti, může být digitální fakturace a aplikace pro sledování času více než užitečná. Pojďme si společně projít zistemo, uvidíte sami.

Celá digitální éra by se bez řemeslníků a odborníků zhroutila. Internet, burza, datová centra – vše je závislé na lidech, kteří pracují rukama. Na jejich znalostech, schopnostech, dovednostech poradit si s kabely, šroubky a podobně. Někdo musel postavit zdi a vložit do nich kabely, aby se celá ta digitální magie mohla odehrávat. Na druhou stranu se rozsah řemeslné práce s příchodem digitální reality hodně změnil. Přibývá nových dovedností a postupů, které je třeba se naučit.

Hlavně menším či rodinným firmám by mohla aplikace zistemo hodně pomoci. Bohužel jen „mohla“, protože u mnohých z nich se tak nestane.

Sbohem starému softwaru

Majitelé malých, řemeslných firem často zůstávají u klasického papíru, tištěných formulářů, či starého softwaru, který na počítači sotva funguje. Ať už je to proto, že nemají čas a energii na hromadu administračních úkonů, nebo proto, že se bojí změny. A to nijak nepřeháním – potkala jsem velmi zručné řemeslníky, kteří si nemohli aktualizovat počítač, nebo dokonce nahradit omšelý typ nějakým novějším, a to jen ze strachu, že by se něco stalo s jejich softwarem. Ráda bych digitálním účetnictvím pomohla každému, komu jen mohu, proto prosím, čtěte dál. Vysvětlím vám, jak vám můžu pomoci.

Sbohem neefektivní práci

Vezměme si třeba takového tesaře. Ráno pracuje na stavbě na střeše, najednou mu zvoní telefon – neodkladná záležitost na stavbě na druhé straně města. Co teď? Před pár lety by nejspíš zavolal do kanceláře, kde by mu snad někdo byl schopný říci, zda by práci mohl udělat někdo jiný z týmu, někdo kdo je blíž druhé stavbě. Taková by byla ideální situace. Pravděpodobnější je, že v kanceláři by nikdo nebyl (nebo by nebyla ani kancelář). Tesař by tak ze střechy musel začít obvolávat kolegy, aby sehnal pomoc. Případně by dokonce musel jet na druhou stavbu sám.

Předpokládejme, že se tam vydal. To by znamenalo, že musí někde v zaparkovaném autě sepsat na papír veškeré vybavení, které bude potřebovat. Takový seznam by pak musel odevzdat večer šéfovi (nebo někde v kanceláři, pokud existuje). Dotyčný by pak musel detaily převést do starého softwaru, nebo třeba do word dokumentu, aby je pak mohl vytisknout v podobě faktury.

Zbrusu nové účetnictví

S novým účetním pracovním postupem je situace mnohem, mnohem jednodušší. V dnešní době by se tesař mohl jednoduše přihlásit do aplikace zistemo, několika kliknutími zjistit, kde jsou ostatní členové týmu a na čem zrovna pracují. Mohl by napsat všem spolupracovníkům naráz a ten, který je zrovna nejblíž stavbě by se tam mohl vydat. Jako lusknutím prstu je aplikace pro sledování času schopná změřit čas strávený jízdou na místo určení a zároveň ho přiřadit ke správnému projektu a klientovi. Díky zistemo máte navíc v rukou i všechny informace o klientovi – předchozí naléhavé případy přehledně na jednom místě. Takové informace vám mohou pomoci snáze a rychleji vyřešit nastalou situaci. Výdaje za vybavení a materiál snadno nahrajete do aplikace a později mohou být připojeny k faktuře klientovi. Což mě přivádí k další výhodě – během několika vteřin je aplikace zistemo schopná vytvořit fakturu z již nahraných dat, poslat ji a upozornit vás, když je uhrazená (případně poslat klientovi drobné upozornění na čekající platbu).

Sledování času online

Můžete se rozloučit s papírovými formuláři, které se vám snaží ukrást drahocenný čas. Nebudete už potřebovat ani čas na převod dat z papír do počítače, zistemo vše zvládne za vás. Díky ukládání na cloud jsou vaše data připravena k použití, ať už se vydáte kdykoliv kamkoliv. Sledování času nikdy nebylo snazší a je možné odkudkoliv. Stačí se přihlásit do zistemo app a začít. Voilà, čas se automaticky přiřadí k odpovídajícímu projektu a klientovi. Pokud potřebujete, můžete samozřejmě později data manuálně upravit. A to nejlepší? Ušetříte čas i peníze na daňových přiznáních. Pozvěte si do aplikace daňového poradce a uvidíte sami.

Cenový odhad, faktura, platba – vše na jednom místě

Digitální pracovní postup šetří nejen papír, ale hlavně čas. Už žádné plýtvání času na nudná, komplikovaná čísla a účetnictví. Za normálních podmínek vypadá pracovní postup v zistemo takto: Po schůzce s klientem vytvoří člen týmu cenový odhad, který klientovi pošle. Klient ho buď přijme, nebo k němu přidá nějaké poznámky (to vše je možné pomocí aplikace zistemo). Jakmile je vše dohodnuto, může se začít pracovat, měřit odpracované minuty a pečlivě zaznamenávat v aplikaci každý výdaj. S použitím všech nashromážděných dat se pak snadno poupraví cenový odhad a může se proměnit na fakturu. Faktura je odeslána klientovi, který ji může snadno a rychle uhradit skrz Paypal platební bránu, platební kartou, bankovním převodem, nebo jakkoli jinak. Pokud se tak nestane, automaticky je mu odeslána připomínka čekající platby.

Jediné, co zistemo neumí je skutečná práce. Na tu jste odborníky vy.

Přechod k novější aplikaci může být sice děsivý, ale „změna je život“. Přináší nové možnosti. Tak se nebojte, zbavte se přebytečného papírování a šetřete svůj cenný čas. Přihlaste se ještě teď a vyzkoušejte si zistemo. Nebudete litovat.

S pozdravem, zistemo

účetnictví


Také zajímavé

Určete si priority v 5 jednoduchých krocích

Jako podnikatel občas musíte dělat velmi rychlá rozhodnutí – a často se vám může zdát, že takové naléhavé případy se hromadí jeden za druhým. No a od koho se nejlépe naučit, jak se v takových případech chovat?

podnikání a management

Self-promotion: 7 tipů jak na to

Každý z nás to někdy musí udělat a obvykle ne uplně rád. Self-promotion, tzv. sebepropagace. Vše ale půjde snáz s našimi sedmi tipy a jedním tajným navíc! Propagace sebe sama může být složitá.

podnikání a management freelancer

BI, KPI a spol. – co vlastně znamená business intelligence?

V dnešním světě jsou různé typy inteligence „na každém rohu“ – emoční inteligence, umělá inteligence, business inteligence…, stačí si vybrat. A nesmíme zapomenout i na mého původního zaměstnavatele, tajnou službu, tedy Secret Intelligence Service.

podnikání a management účetnictví

Nová mise: Dokonalý projekt

Dnes bych ráda řekla něco o zlepšení práce na projektech, chtěla bych vám dát nahlédnout, jak vypadá správné řízení projektu a jak můžete jeho strategie využít pro zdokonalení vlastních projektů.

podnikání a management sledování času

Přežití projektu 101: Jak se vyhnout 5 hlavním příčinám selhání projektu

Organizace po celém světě každoročně zahajují mnoho projektů, ale značná část z nich nedosáhne svých cílů nebo je zcela ukončena. Výsledkem těchto neúspěchů jsou promarněné zdroje, promarněné příležitosti a v některých případech i značné finanční ztráty.

podnikání a management marketing

5 věcí, které byste měli vědět o účetnictví v cloudu

Už jste své účetnictví přesunuli do cloudu? Ještě ne? Ale víte, že už je na čase, že ano? Účetnictví v cloudu je víc než jen momentální trend. Je to budoucnost účetnictví pro malé podniky i větší společnosti.

budoucnost podnikání cloud podnikání a management účetnictví

Pracujte chytře a nechte si zaplatit rychleji!

Kreditní karta není potřeba, zrušit to můžete kdykoli.