Systém 360
Od nabídky pro klienta až po účty od vašeho účetního poradce. Se zistemo máte pod kontrolou všechny vaše obchodní procesy za pomoci jediného nástroje.
Dávejte pozor na pohyby financí ve vaší společnosti a usnadněte si práci s účetnictvím.
Zjistěte více o zistemo správě podnikání
Udržujte si dobré vztahy se zákazníky
zistemo vám pomůže udržovat dobré vztahy se zákazníky:
- Snadno si prohlédnete celkový přínos jednotlivých zákazníků - stačí si prohlédnout přehled, kde uvidíte všechny pro ně dokončené projekty a příjmy z nich.
- Zákazníci se mohou přihlásit do zistemo a přijímat faktury či odeslat vám zprávu.
- Šetřete čas a energii vynaložené na administrativu díky organizaci svých zákazníků v zistemo. Čas, který můžete investovat do produktivní práce.
Chytrá správa týmu
zistemo nabízí různé možnosti přístupu na základě rolí. Máte tak možnost snadno spravovat váš tým. Samozřejmě i pokud nejste zrovna v kanceláři. Ať už jste zrovna kdekoliv, můžete
- přidávat členy a dodavatele do vašeho týmu,
- sledovat, jak postupuje práce na projektech a
- zobrazit si detailní výkazy členů týmu do několika vteřin.
Správa týmů a oddělení
Snadno můžete mít přehled o vašich týmech a odděleních:
- Umožněte nadřízeným schvalovat dovolené a další absence.
- Dostávejte pravidelné výkazy od týmů a oddělení.
- Přidělujte šablony upravené na míru pro různá oddělené.
Vytváření nabídek snadno a rychle
Nikdy nebylo jednodušší
- vytvářet a odesílat cenové nabídky,
- převádět nabídky na projekty a faktury jedním kliknutím,
- připojovat poznámky a prohlížet si změny provedené na původní nabídce,
- přidávat jednotlivé sekce a způsoby platby do dokumentů, nebo
- vytvářet dokumenty rozvržené podle vašich představ a ve vašem firemním designu.
Online fakturace
Využijte výhod online fakturace:
- jednoduše vytvářejte faktury v různých jazycích a měnách,
- mějte po ruce konverzace se zákazníky týkající se předešlých projektů a plateb,
- odesílejte automatická upozornění na platby a
- šetřete čas pomocí automatických faktur.
Dokumenty 100% ve vašem firemním designu
zistemo vám nabízí jedinečný editor pro vytváření faktur a nabídek. Jednoduše vytvářejte vše ve vizuálním stylu vaší společnost. A to vše pomocí jediného nástroje.
Snadno si všechno přizpůsobíte svým potřebám, nepotřebujete žádné designérské schopnosti.
Užijte si 100% svobodu designu.
Rozvržení změníte jednoduše přetažením.
Navrhněte si profesionální dokumenty, které si zároveň zachovají styl vaší značky.
Využijte možnosti záloh a předem placených služeb
Zálohy od vašeho klienta a jakékoliv další předem placené služby fungují v zistemo jako způsob platby - tuto funkci vám nenabídne téměř žádný jiný software. Mezi hlavní výhody záloh a předem placených služeb patří zejména:
- Záloha je uložena v účtu klienta a není započítána jako příjem do doby, kdy stejnému účtu nejsou poskytnuty služby.
- Můžete si vybrat také metodu fakturace - fakturovat lze na základě jednotlivce, úkolu atd. - protože se zálohou je zacházeno stejně jako s jakýmkoliv jiným způsobem platby.
- Faktury můžete vytvářet průběžně, aby záloha nebyla příliš dlouho nevyužita.
Dostávejte rychleji zaplaceno díky zistemo
Každý podnikatel dobře ví, že jeho podnikání neudržuje v běhu jen spodní řádka finálních faktur, ale taky průběžný pohyb peněz. A zistemo vám pomůže optimalizovat právě ten:
- Rozhodujte, kdy chcete odesílat upomínky plateb.
- Mějte přehled o všem, co se týká plateb: zcela uhrazeno, částečně uhrazeno, nevyřízené faktury.
Žádosti o cenové nabídky
Odesílejte jednorázové žádosti o nabídky několika prodejcům, porovnejte je a vyberte si ty nejlepší.
Jen pár kliknutími pak můžete vytvořit ze schválené žádosti objednávku.
zistemo vám nabízí elegantní systém zpracovávání zakázek, abyste už nemuseli nakupovat nahodile.
Objednávky a stvrzenky
Jakmile označíte objednávku jako „doručeno“, spustí se automaticky proces vyúčtování.
Své stvrzenky si můžete vytisknout kdykoliv, na základě data doručení.
Díky zistemo už nebudete mít problém s nezkontrolovanými dodávkami.
Spravujte profesionálně své provozní náklady
zistemo vám výrazně zjednoduší účetnictví. Můžete
- mít vždy přehledně seřazené záznamy, protože každou položku snadno propojíte s odpovídající daňovou kategorií ve vaší zemi,
- archivovat doklady během roku, aby tak byly připraveny, až je budete potřebovat do daňového přiznání,
- získat výkazy o nákladech jediným kliknutím.
- Díky zistemo můžete spravovat své účetnictví bez bolesti hlavy, protože budete pracovat s tou nejlepší aplikací pro správu vašich nákladů.
Kategorie výdajů
zistemo zahrnuje standardní seznam kategorií výdajů.
Kromě toho si můžete přidávat vlastní kategorie a podkategorie.
Máte také možnost změnit počet kategorií tak, aby odpovídal systému číslování vašeho účetního poradce.
Propojení se záznamem času projektu
zistemo je jediný nástroj, který potřebujete pro všechny vaše obchodní procesy.
Jedním kliknutím můžete přepínat mezi obchodním vyřizováním, záznamem času projektu a zase zpět.
A samozřejmě si zde můžete uložit i všechny faktury spojené s projektem a připravené pro vašeho účetního poradce.
Propojení se správou docházky
V zistemo můžete také spravovat a zpracovávat mzdy.
Data jsou jednoduše převzata ze zistemo fuknce správa docházky.
Bankovnictví
zistemo vám umožňuje propojení s bankovními účty, a to dvěma způsoby:
Buď si můžete propojit zistemo přímo s bankovními výpisy a importovat všechny transakce jedním kliknutím,
nebo můžete použít soubor CSV - dokonce i bez inteligentního programu pro analýzu CSV souborů můžete snadno importovat své bankovní výpisy ve formátu CSV do zistemo.
Převádějte výdaje na transakce
Transakce získané z vašich importovaných bankovních dat můžete rovnou převádět na výdaje:
Buď je můžete připojit k již existujícímu výdaji, nebo vytvořit nový výdaj z bankovní transakce.
Chytré obchodní výkazy
Podnikejte úspěšně a chytře s pomocí detailních výkazů.
Nikdy nebylo jednodušší udržovat si přehled o zisku a ztrátě, výdajích a odpracované době.
Díky systému reportů zistemo okamžitě vidíte, kolik utrácíte a kde můžete ušetřit.
Přímá spolupráce s vaším účetním poradcem
Dejte vašemu účetnímu poradci přístup do zistemo.
Tak bude mít možnost si prohlížet a organizovat všechny vaše faktury a výdaje přímo v systému.
Všechna data důležitá pro jeho práci si tak může jednoduše exportovat jako soubor CSV, nebo dokonce ve formátu DATEV. Ušetří tak sobě spoustu času a vám peníze za práci.