Správa docházky
Potřebujete okamžitý přehled všech přítomných členů týmu? Přáli byste si mít nějak snadno přehled o tom, kdo má kdy dovolenou, nebo bez komplikací spravovat více různých pracovních modelů? Kalendáře týmu a mapy zaměstnanců jen na jedno kliknutí. Jste na správném místě.
Vítejte v zistemo.
Zjistěte více o zistemo správě docházky
Aktivujte funkci správa docházky
Můžete si nastavit zistemo tak, abyste mohli používat pouze funkce, které jsou pro vás podstatné. Díky tomu zůstane rozhraní přehledné a jednoduché.
Aktivujte si pouze funkci správa docházky, pokud budete používat zistemo pro správu docházky vašich zaměstnanců.
Vytváření nových šablon docházky
zistemo je stejně flexibilní jako vaše společnost - vytvářejte si vlastní šablony docházky tak, aby perfektně odpovídaly vašim potřebám:
- Plný úvazek
- Částečný úvazek
- Šablony pro jednotlivá oddělení, jako např. marketing, prodej či produkce
- Modely pružné pracovní doby
Dokonce i pauzy lze v šablonách nastavit jednotlivě.
Změna šablon docházky
Neuvěřitelně flexibilní - samozřejmě můžete přepínat mezi různými šablonami docházky a upravovat je podle momentálních potřeb.
Nastavení šablon docházky
Vylaďte si každý detail plánu:
- Spravujte pracovní plány
- Přidávejte pravidla pauz
- Upravujte nastavení pro pružnou pracovní dobu
Nastavujte pravidla pro:
- přihlašování
- dovolenou
- a mnoho dalšího.
Žádný jiný software nenabízí tolik možností.
Vyberte si model pružné pracovní doby
Můžete si vybrat celkem z 5 modelů. Vyberte si ten, který se pro vás nejlépe hodí.
Nastavte správný plán pružné pracovní doby pro vaše zaměstnance.
Spravujte pravidla pravidla pružné pracovní doby
Rozhodněte, kdy vaši zaměstnanci dostanou upozornění: [no paragraph] Po kolika hodinách přesčasu či nepřítomnosti chcete aktivovat odeslání upozornění? Jak by je měli dostávat?
Jakmile systém upozornění jednou nastavíte, bude fungovat automaticky. Nemusíte si s ním už dělat žádné starosti.
Definujte pravidla pro přihlášení
Pracuje váš tým také mimo kancelář? Žádný problém! Zaměstnanci se i tak mohou přihlásit do systému zistemo a zaznamenávat odpracovanou dobu.
Funguje to samozřejmě i na mobilních zařízeních.
Můžete také rozhodnout, které IP adresy budou mít do systému přístup a z kterých lokací je možné se přihlásit.
Nastavte si pravidla pro pauzy na jídlo
Obědvá celý tým ve stejnou dobu? Mají všichni zaměstnanci vaší společnosti pauzu na oběd v konkrétní dobu? Nebo si dělá každý pauzy kdy potřebuje, jen musí dodržet vymezený časový limit?
Zvyklosti se mohou lišit v každé zemi i každé společnosti.
Ale to nevadí. Díky zistemo si můžete nastavit pravidla pro pauzy na jídlo tak, jak potřebujete.
Určete si pravidla pro běžnou pracovní dobu
Nastavte základní pracovní dobu a pravidla pružné pracovní doby ve vaší společnosti. Ta se mohou lišit dokonce i den ode dne.
Pravidla si můžete nastavit jakkoliv to vyhovuje zvykům vaší společnosti i vaší země.
Vždy aktuální informace o dovolených
Jakmile provedete hlavní nastavení, všechny všeobecné i regionální svátky i školní prázdniny se vyznačí růžově v kalendáři každého z členů týmu.
Díky tomu mohou vzít všichni tyto dny v úvahu při plánování schůzek a dovolené.
Zastavení provozu společnosti
Zastavuje vaše společnost v určité dny v roce kompletně svůj provoz?
Pokud si nastavíte takovou dobu v zistemo, každý člen týmu o ní bude vědět v dostatečném předstihu.
Pravidla dovolené vždy pod kontrolou
Kolik dnů dovolené si smí jednotliví členové týmu vybrat? Kolik přebytečných dnů dovolené může být převedeno do příštího roku a kdy propadnou? Všechna tato pravidla si můžete v zistemo nastavit.
Typy absence
Můžete si nastavit různé typy nepřítomnosti a rozhodnout, jestli mají vliv na placenou a neplacenou pracovní dobu. Například:
- Nemocenská
- Obchodní jednání
- Vzdělávací dovolená
- Průběžné vzdělávání
- Narození dítěte
- Stěhování
Přidělujte šablony docházky členům týmu
Dokončené šablony můžete přiřadit celým týmům či jednotlivým zaměstnancům.
Sledování docházky
Jediný pohled a budete mít ihned přehled, kteří z vašich zaměstnanců jsou dnes v práci.
Mapy zaměstnanců vám poskytnou všechny zásadní informace o pracovních plánech vašeho týmu v reálném čase.
Mapy členů týmu
Jediným kliknutím na mapu zaměstnance si můžete snadno prohlédnout všechny relevantní informace pro jeho placenou pracovní dobu.
Můžete
- prohlížet všechny odevzdané a schválené žádosti
- aktualizovat pracovní plány a
- odesílat upozornění členům týmu.
Absence calendar
zistemo má kalendář absencí, takže nikdo nemůže ztratit přehled o svých absencích.
Každý má možnost zobrazit své žádost i dovolenou a další volné dny dohromady, a to jak návrhy, tak i odeslané a schválené žádosti.
Kalendář oddělení
Prohlédněte si celý kalendář plánů pro konkrétní oddělení a jeho zaměstnance na jednom místě.
Můžete si zobrazit všechny události a plánované absence a pak snadno plánovat dál.
Individuální nastavení pružné pracovní doby
Automatické funkce nejsou vždy tou nejlepší volbou. Zde si můžete nastavit individuální pravidla pro členy týmu, pokud chtějí (dočasně) přejít na pružnou pracovní dobu.
Určíte si, kdy se účet pružné pracovní doby spustí a můžete ho srovnat s plánem.
Zahájení a ukončení práce
Tlačítko pro zahájení a ukončení práce je viditelné na každé stránce.
Každý se tak může snadno přihlásit i odhlásit, zaznamenat začátek a konec pauzy a vybrat si, zda chce v konkrétní den pracovat v zistemo, nebo ne.
Upozornění
Upozornění jsou jednoduchý způsob, jak informovat o důležitých požadavcích co možná nejrychleji:
tento nástroj okamžitě zobrazuje důležité zprávy.
Například žádosti o dovolenou vašich členů týmu a jejich návrhy na zástup. Jediným kliknutím můžete takové žádost snadno schválit či zamítnout.
Správa zaměstnanců už ani nemůže být jednodušší.
Vlastnosti hlavního panelu
Hlavní panel pro správu docházky vám nabízí okamžitý celkový přehled. Na první pohled vidíte
- kdo je dnes nemocný
- kdo má dovolenou a
- jakékoliv nevyřízené žádost čekající na schválení.
Jediným kliknutím můžete přepnout na přehled kalendáře či zpracovat nevyřízené žádosti.