Hledáte ten nejlepší program pro evidenci hodin?
Právě jste ho našli. Výkonný, rychlý a přesný program pro evidenci hodin a kalkulaci pracovních výkazů na cloudu.
Vyzkoušejte zdarma!Vaše podnikání, vaše virtuální evidence hodin. Bez instalace.
Automatizujte své podnikání na cloudu s nejchytřejším programem pro evidenci hodin. Umožněte svým zaměstnancům pracovat v době, kdy jsou nejvíce produktivní. Přejděte na sledování času pomocí naší mobilní aplikace. Více svobody pro ně. Více možností pro vás!
Sledování času, které se přizpůsobí potřebám zaměstnanců
Vaši zaměstnanci si zaslouží ten nejlepší a nejpřesnější program pro sledování času online. Umožněte jim zaznamenávat zahájení i ukončení práce tak, jak se jim to nejlépe hodí, a přitom mějte pořád přehled o jejich pracovním rozvrhu.
- Okamžitě dostupné záznamy času
- Nastavení geozón pro zaměstnance
- Profesionální reporty odpracované doby
- Automatické pracovní výkazy i zpětná úprava záznamů o čase
Pokud jsou zrovna na meetingu, či pracovním veletrhu, mohou snadno zaznamenávat čas z jakéhokoliv zařízení a jakékoliv lokace, na které se dohodnete.
Online kalkulačka pracovních výkazů – už se nemusíte bát chybných výpočtů
Proč zůstávat u zastaralých karet se záznamy času? Automatizujte ve své společnosti správu času s našimi nejnovějšími nástroji:
- Profesionální aplikace pro evidenci hodin
- Snadná integrace mzdových reportů
- Intuitivní barevné značení
- Chytré rozvrhy volných dnů
- Upozornění na schválení dovolených
Šetřete čas a peníze a přitom se zbavte se strachu z chybných výpočtů. Méně manuální práce s daty. Větší digitalizace.
Aplikace pro evidenci hodin, kterou si můžete vzít kamkoliv
Vy i vaši zaměstnanci si můžete užít neomezených možností cestování, prohlížet časové reporty, odhady, kontrolovat svátky a volné dny či schvalovat dovolenou z jakéhokoliv zařízení.
- Zaznamenávání zahájení i ukončení práce odkudkoliv
- Podání žádosti o schválení dovolené či přesčasu jedním kliknutím
- Kontrola výkazů zaměstnanců vaším vlastním tempem
- Upozornění na změny a možnost kontrolovat odpracovaný čas kdykoliv a kdekoliv
Navrženo pro podniky i týmy všech velikostí. Dokonalé pro různé modely pružné pracovní doby.
Kalkulačka pracovní doby s polední pauzou
Vytvořte si pravidla pro polední pauzu během několika vteřin a ujistěte se, že všichni tato pravidla dodržují. Vyhnete se tak zbytečným nákladům na přesčasy.
- Nastavte si základní dobu polední pauzy
- Dostupná možnost „zahrnout či nezahrnout dobu mimo provoz kanceláře“
- Sledujte, jak si obvykle vaši zaměstnanci vybírají polední pauzu a předejděte problémům
- Pravidla nastavitelná podle potřeb – v závislosti na denní pracovní době
Všechny informace budou bez námahy zahrnuty do reportu kalkulace pracovní doby a následně vám usnadní i práci se mzdami.
Systém evidence hodin FAQ
Jaká aplikace pro evidenci pracovní doby je nejlepší pro Apple, Android, iPad a iPhone?
Nejlepší aplikace pro evidenci hodin je kompatibilní s jakýmkoliv iPhonem, telefonem se systémem Android či tabletem. Musí mít intuitivní a přehledný design, který povzbuzuje zaměstnance k tomu, aby ji co nejvíc využívali. Pracovní výkazy by měla tvořit automaticky, ale přitom by měli mít uživatelé možnost zadávat záznamy času také manuálně. Pro zaměstnance by mělo být snadné spouštět záznamy času z jakéhokoliv místa, na kterém se dohodne se svým nadřízeným. Záznamy času musí být synchronizovány živě, aby tak byly uživatelům okamžitě dostupné na jakémkoliv zařízení, ať už pevném či mobilním. Ta nejlepší aplikace pro evidenci pracovní doby by měla navíc nejen zjednodušovat zaznamenávání docházky zaměstnanců, ale také usnadnit zpracovávání mezd.
Proč by měli zaměstnavatelé začít používat aplikaci pro evidenci hodin, která pracuje s více zaměstnanci?
Používání aplikace pro evidenci hodin je výhodné pro jakkoliv velkou společnost, která se snaží o co nejpřesnější zaznamenávání pracovní doby. V dnešním pracovním prostředí, které je „neustále online“, jsou zaměstnanci více pracovně vytížení, než kdy dříve. Žádat je, aby si přitom zapisovali svou pracovní dobu je proto značně neproduktivní. Ruční záznamy času jsou navíc zastaralé a snadno se v nich chybuje. V dnešní době mohou být snadno automatizovány chytrou aplikací pro evidenci hodin, která zaznamenává odpracovaný čas, polední pauzy, volné dny, přesčasy i vše ostatní, co ovlivňuje pracovní dobu. Všechna data zaměstnanců jsou ukládána, aktualizována a jsou vám k dispozici online. Jen několika kliknutími dokáže uživatel vytvořit a exportovat přehledné časové reporty, nebo dokonce vypočítat mzdu.
Je bezpečné přejít na aplikaci pro evidenci pracovní doby i pro malé podniky?
Přestože jakákoliv kalkulačka pracovní doby je dnes na cloudu, ochrana osobních údajů a jejich zabezpečení jsou nejlepší v historii. Uživatelé tak mají přístup k přesným, vždy aktuálním datům online. Nepotřebujete už žádné papírové pracovní výkazy a zredukováním zapisování časových záznamů se také výrazně sníží pravděpodobnost lidské chyby. A navíc pokud i tak dáváte přednost papírovým výkazům, můžete je snadno exportovat a vytisknout, zabere to jen pár vteřin.
Jaké výhody má používání aplikace pro zaměstnance?
Tím, že přejdete od papírových tabulek k online evidenci hodin, může ušetřit vaše podnikání až 10 hodin práce s papírováním měsíčně. Výzkumy ukazují, že s aplikací pro evidenci pracovní doby pracují zaměstnanci precizněji a jsou produktivnější, a to díky přesnému zaznamenávání docházky a okamžitým upozorněním na start/konec práce. Zaměstnavatelé se už nemusí bát podvodných záznamů ani nevyužité placené pracovní doby, protože si kdykoliv mohou ověřit přesné místo a čas každého záznamu času, přímo ze svého telefonu.
Kdo chodí vždycky pozdě? Kdo včera odešel dřív a kdomá zrovna polední pauzu?
Naše aplikace pro evidenci pracovní doby pro Android a iPhone má pro vás všechny odpovědi.
Gilles Poncin
MAQIT SA
The best about zistemo is the fast and efficient cooperation with the support team
Daniel Deutscher
DeKa Gastronomie-Treuhand
We chose zistemo because the system is so easy to use and all processes are transparent
Angelika Fite
Infrastructure Consulting & Engineering
We recommend zistemo because of the support team — quick to respond and provide quick resolution
Martin Domenig
Kohl & Partner
Since we started using zistemo, we have much less effort for time and expense tracking
Marcus König
targenio
We love to use the zistemo features and our employees don’t see time tracking as punishment
Dennis Stogl
Stogl Robotics
Zistemo works very coherently and is very easy to use even with complex projects
Andreas Pfister
All Around Digital
It is the most complete tool on the market for agencies like us
Georg Holz
Mansystems
You won't find more value for your money
Eva Timurová
ProUP
Zistemo is the best thing that could happened to us
Ruben Maier-Gerber
FFI Agentur GmbH
Proximity to the user and always an open ear for improvements
Enrico Aramini
HTC High Tech Consultant Corp
Zistemo’s flexibility, parametric customization and user’s access control won us from day 1
André Kälin
Perspectix
The very fact not wasting a single minute unbilled is worth its price
Priska Stamm
Softsolution International
We really couldn’t ask for a better invoicing solution!
Fabian Bergner
LUX FUX Media
With better business intelligence, we can offer better and more efficient services
Hendrik Huerkamp
slashwhy GmbH & Co. KG
I thoroughly recommend zistemo for the people behind it and the clever features
Terence Hänni
Megasol Energie AG
Zistemo gives structure to the company and is transparent for all users
Zjednodušte si správu pracovní doby a docházky již dnes!
Více možností pro vás a větší svoboda pro vaše zaměstnance.
Vytěžte maximum z vašich údajů o pracovní době a docházce. Online správa času – jednoduše.
Vyzkoušejte zdarma!