Přejděte na pružnou pracovní dobu!
Přehoďte své podnikání na autopilota s našimi modely pracovní doby. Rychleji. Snadno. Na cloudu.
Vyzkoušejte pružnou pracovní dobu. Na 14 dní zdarma!Posuňte vaše podnikání o krok dál s tou nejlepší strategií pružné pracovní doby
Učiňte krok do budoucnosti podnikání – s našimi interaktivními a snadno ovladatelnými nástroji pro správu času a docházky. Spravujte tolik pracovních plánů, kolik jen budete chtít. Zkoušejte je a vylepšujte, dokud nebudou sedět přímo na míru vašim zaměstnancům. Vše je uloženo na cloudu, synchronizováno a optimalizováno pro elektronická zařízení všech velikostí a tvarů.
Funkční a přehledný systém varování při překročení pravidel
Náš semafor pro pružnou pracovní dobu je přehledný a snadno se používá. Například přílišné nahromadění přesčasů uvidíte na první pohled – bude totiž označeno červeně.
- Přizpůsobte si pravidla pracovní doby během několika vteřin
- Nastavte si, kdo bude dostávat upozornění při porušení pravidel
- Spravujte snadno změny ve směnách
- Sledujte průběh práce a předcházejte nevýhodným či nákladným postupům
Intuitivní a automaticky propojené se souborem výkonných nástrojů, správou docházky a záznamy času – tak vypadá Podnikání 4.0.
Sledování odpracované doby zaměstnanců odkudkoliv
Zapomeňte na papírové pracovní výkazy. Umožněte svým zaměstnancům zaznamenávat odpracovanou dobu z jejich telefonů. Naše aplikace pro evidenci hodin zaznamenává odpracovanou dobu odkudkoliv a umožňuje nadřízeným:
- Okamžitě zpozorovat příliš pomalu či příliš rychle odvedenou práci
- Dostávat upozornění o přílišných přesčasech či nepřítomnosti zaměstnanců
- Přizpůsobovat základní i volitelnou pracovní dobu kdykoliv a odkudkoliv.
Kdokoliv – od ranních ptáčat až po noční sovy může odvádět kvalitní práci v době, kdy se jim nejlépe pracuje a na místě, které jim k tomu nejlépe vyhovuje.
Snadno ovladatelné rozvrhy času a docházky
Spravujte pracovní dobu, nemocenské, dovolené, polední pauzy i absence všech vašich zaměstnanců ve vašem nejoblíbenějším prohlížeči.
- Přehled ve všech pravidlech pružné pracovní doby
- Příjemný design tabulek a grafů
- Dostupná upozornění na nedostatek odpracovaných hodin i přesčasy
- Pokročilé možnosti nastavení poledních i krátkých pauz
Užívejte si výhody pružné pracovní doby bez nadbytečných výdajů i snahy. Jakmile jednou vše nastavíte, jednoduše to pracuje za vás.
Jak funguje pružná pracovní doba FAQ
Co je pružná pracovní doba?
Systém pružné pracovní doby používají firmy pro organizaci práce – umožňují různé časy začátku a konce pracovní doby. Pružná pracovní doba většinou zahrnuje tzv. „základní pracovní dobu“, tj. dobu, kdy musí být všichni zaměstnanci přítomní v kanceláři, např. od 10 do 4.
Jak mohou společnosti efektivně využívat pružné pracovní doby?
Používají ten nejlepší program pro správu času a docházky: s evidencí hodin a digitálními kalkulačkami odpracovaného času se mohou společnosti snadno přizpůsobit a zvládat tolik různých dohod o pracovní době, kolik chtějí. Od zaznamenávání práce na dálku až po rozvrhování směn na výrobu produktů či spolupráci se zaměstnanci na poloviční úvazek – manažeři mohou snadno spravovat a prohlížet momentální data z jakéhokoliv zařízení, během několika vteřin.
Jak stopovat pružnou pracovní dobu?
Nejchytřejší způsob, jak zaznamenávat pružnou pracovní dobu, je použití toho správného programu pro správu času a docházky – systému, který ukládá, monitoruje a automaticky převádí záznamy času zaměstnanců online, na cloudu. Uživatelé (včetně nadřízených) mohou prohlížet záznamy v jakémkoliv prohlížeči na svém iPhonu, telefonu či tabletu se systémem Android, počítači nebo notebooku.
Proč je pružná pracovní doba pro zaměstnance důležitá?
Pružná pracovní doba umožňuje zaměstnancům pracovat v době, kdy jsou nejvíce produktivní. Namísto povinné pracovní doby od 9 do 5, který nikdy nemůže vyhovovat všem, jim můžete nabídnout možnost vyvážení jejich pracovního a osobního života. Mohou vyzvednout děti ze školy, nebo odejít dříve či později, aby se vyhnuli špičce – v rámci určitých pravidel, která si můžete sami nastavit, je možné všechno.
Jak je možné, že pružná pracovní doba funguje?
Systémy pružné pracovní doby fungují, protože mají vhodný pracovní plán pro každého zaměstnance. Od kreativních marketingových týmů až po jednotlivce se speciálními potřebami či dodavatele a pracovníky v továrnách. Perfektně vystavěný pracovní plán existuje pro každé oddělení i každého pracovníka. Zaměstnavatelům pak pružná pracovní doba umožňuje redukovat zbytečný čas v práci, zvýšit produktivitu. Jejich zaměstnanci jsou navíc šťastnější.
Gilles Poncin
MAQIT SA
The best about zistemo is the fast and efficient cooperation with the support team
Daniel Deutscher
DeKa Gastronomie-Treuhand
We chose zistemo because the system is so easy to use and all processes are transparent
Angelika Fite
Infrastructure Consulting & Engineering
We recommend zistemo because of the support team — quick to respond and provide quick resolution
Martin Domenig
Kohl & Partner
Since we started using zistemo, we have much less effort for time and expense tracking
Marcus König
targenio
We love to use the zistemo features and our employees don’t see time tracking as punishment
Dennis Stogl
Stogl Robotics
Zistemo works very coherently and is very easy to use even with complex projects
Andreas Pfister
All Around Digital
It is the most complete tool on the market for agencies like us
Georg Holz
Mansystems
You won't find more value for your money
Eva Timurová
ProUP
Zistemo is the best thing that could happened to us
Ruben Maier-Gerber
FFI Agentur GmbH
Proximity to the user and always an open ear for improvements
Enrico Aramini
HTC High Tech Consultant Corp
Zistemo’s flexibility, parametric customization and user’s access control won us from day 1
André Kälin
Perspectix
The very fact not wasting a single minute unbilled is worth its price
Priska Stamm
Softsolution International
We really couldn’t ask for a better invoicing solution!
Fabian Bergner
LUX FUX Media
With better business intelligence, we can offer better and more efficient services
Hendrik Huerkamp
slashwhy GmbH & Co. KG
I thoroughly recommend zistemo for the people behind it and the clever features
Terence Hänni
Megasol Energie AG
Zistemo gives structure to the company and is transparent for all users
Pracoviště s pružnou pracovní dobou vám leží v rukou
Zajistěte, aby byli vaši zaměstnanci spokojení, produktivní a věrní. Zbavte se zbytečných výdajů za odvedenou práci.
Práce už není místo. Práce je kdekoliv, kde se vaši zaměstnanci cítí produktivně a podávají ty nejlepší výkony.
Vyzkoušejte pružnou pracovní dobu. Na 14 dní zdarma!