Přejděte na pružnou pracovní dobu!

Přehoďte své podnikání na autopilota s našimi modely pracovní doby. Rychleji. Snadno. Na cloudu.

Vyzkoušejte pružnou pracovní dobu. Na 14 dní zdarma!

Posuňte vaše podnikání o krok dál s tou nejlepší strategií pružné pracovní doby

Učiňte krok do budoucnosti podnikání – s našimi interaktivními a snadno ovladatelnými nástroji pro správu času a docházky. Spravujte tolik pracovních plánů, kolik jen budete chtít. Zkoušejte je a vylepšujte, dokud nebudou sedět přímo na míru vašim zaměstnancům. Vše je uloženo na cloudu, synchronizováno a optimalizováno pro elektronická zařízení všech velikostí a tvarů.


Online kalkulačka pracovní doby zaměstnanců

Funkční a přehledný systém varování při překročení pravidel

Náš semafor pro pružnou pracovní dobu je přehledný a snadno se používá. Například přílišné nahromadění přesčasů uvidíte na první pohled – bude totiž označeno červeně.

  • Přizpůsobte si pravidla pracovní doby během několika vteřin
  • Nastavte si, kdo bude dostávat upozornění při porušení pravidel
  • Spravujte snadno změny ve směnách
  • Sledujte průběh práce a předcházejte nevýhodným či nákladným postupům

Intuitivní a automaticky propojené se souborem výkonných nástrojů, správou docházky a záznamy času – tak vypadá Podnikání 4.0.

Sledování odpracované doby zaměstnanců odkudkoliv

Zapomeňte na papírové pracovní výkazy. Umožněte svým zaměstnancům zaznamenávat odpracovanou dobu z jejich telefonů. Naše aplikace pro evidenci hodin zaznamenává odpracovanou dobu odkudkoliv a umožňuje nadřízeným:

  • Okamžitě zpozorovat příliš pomalu či příliš rychle odvedenou práci
  • Dostávat upozornění o přílišných přesčasech či nepřítomnosti zaměstnanců
  • Přizpůsobovat základní i volitelnou pracovní dobu kdykoliv a odkudkoliv.

Kdokoliv – od ranních ptáčat až po noční sovy může odvádět kvalitní práci v době, kdy se jim nejlépe pracuje a na místě, které jim k tomu nejlépe vyhovuje.

Týdenní docházka
Rozvrh docházky

Snadno ovladatelné rozvrhy času a docházky

Spravujte pracovní dobu, nemocenské, dovolené, polední pauzy i absence všech vašich zaměstnanců ve vašem nejoblíbenějším prohlížeči.

  • Přehled ve všech pravidlech pružné pracovní doby
  • Příjemný design tabulek a grafů
  • Dostupná upozornění na nedostatek odpracovaných hodin i přesčasy
  • Pokročilé možnosti nastavení poledních i krátkých pauz

Užívejte si výhody pružné pracovní doby bez nadbytečných výdajů i snahy. Jakmile jednou vše nastavíte, jednoduše to pracuje za vás.


Jak funguje pružná pracovní doba FAQ

Co je pružná pracovní doba?

Systém pružné pracovní doby používají firmy pro organizaci práce – umožňují různé časy začátku a konce pracovní doby. Pružná pracovní doba většinou zahrnuje tzv. „základní pracovní dobu“, tj. dobu, kdy musí být všichni zaměstnanci přítomní v kanceláři, např. od 10 do 4.

Jak mohou společnosti efektivně využívat pružné pracovní doby?

Používají ten nejlepší program pro správu času a docházky: s evidencí hodin a digitálními kalkulačkami odpracovaného času se mohou společnosti snadno přizpůsobit a zvládat tolik různých dohod o pracovní době, kolik chtějí. Od zaznamenávání práce na dálku až po rozvrhování směn na výrobu produktů či spolupráci se zaměstnanci na poloviční úvazek – manažeři mohou snadno spravovat a prohlížet momentální data z jakéhokoliv zařízení, během několika vteřin.

Jak stopovat pružnou pracovní dobu?

Nejchytřejší způsob, jak zaznamenávat pružnou pracovní dobu, je použití toho správného programu pro správu času a docházky – systému, který ukládá, monitoruje a automaticky převádí záznamy času zaměstnanců online, na cloudu. Uživatelé (včetně nadřízených) mohou prohlížet záznamy v jakémkoliv prohlížeči na svém iPhonu, telefonu či tabletu se systémem Android, počítači nebo notebooku.

Proč je pružná pracovní doba pro zaměstnance důležitá?

Pružná pracovní doba umožňuje zaměstnancům pracovat v době, kdy jsou nejvíce produktivní. Namísto povinné pracovní doby od 9 do 5, který nikdy nemůže vyhovovat všem, jim můžete nabídnout možnost vyvážení jejich pracovního a osobního života. Mohou vyzvednout děti ze školy, nebo odejít dříve či později, aby se vyhnuli špičce – v rámci určitých pravidel, která si můžete sami nastavit, je možné všechno.

Jak je možné, že pružná pracovní doba funguje?

Systémy pružné pracovní doby fungují, protože mají vhodný pracovní plán pro každého zaměstnance. Od kreativních marketingových týmů až po jednotlivce se speciálními potřebami či dodavatele a pracovníky v továrnách. Perfektně vystavěný pracovní plán existuje pro každé oddělení i každého pracovníka. Zaměstnavatelům pak pružná pracovní doba umožňuje redukovat zbytečný čas v práci, zvýšit produktivitu. Jejich zaměstnanci jsou navíc šťastnější.

Track your business performance live | zistemo

Online aplikace a nástroje pro správu času a docházky vždy po ruce

Kompatibilní se všemi internetovými prohlížeči i všemi velikostmi obrazovek. Zahájení i ukončení záznamů času, správa pracovní doby a docházky z jakéhokoliv iPhonu, telefonu s Androidem, iPadu/tabletu, počítači či notebooku.

Pracoviště s pružnou pracovní dobou vám leží v rukou

Zajistěte, aby byli vaši zaměstnanci spokojení, produktivní a věrní. Zbavte se zbytečných výdajů za odvedenou práci.

Práce už není místo. Práce je kdekoliv, kde se vaši zaměstnanci cítí produktivně a podávají ty nejlepší výkony.

Vyzkoušejte pružnou pracovní dobu. Na 14 dní zdarma!