Posílení produktivity vašeho podnikání
Více času, větší přehled, lepší soustředění, méně stresu
Měsíčně
Ročně
Začínám
€ $ CHF £ / měsíčně / ročně
jako jediný uživatel
- Přizpůsobení, odesílání a správa neomezeného množství faktur
- Úpravy, odesílání a správa neomezeného množství faktur
- Neomezená práce s klienty, projekty a výdaji
- Automatické či manuální upomínky plateb
- Možnost přijímat platby kartou a přes PayPal
- Sledování času stráveného na projektech a prací pro klienty
- Přizpůsobitelné šablony
- 1GB prostoru pro dokumenty
Pro
€ $ CHF £ / měsíčně / ročně
5 uživatelů
- Stejné vlastnosti jako Základní balíček, rozšířeno o 4 uživatele
- Úplný ráj týmových rozvrhů práce
- Přidávání/správa odpracovaného času členů týmu
- Přesný časovač
- Upozornění sledování času
- Nastavení a využití účtovatelných sazeb týmu
- Různé stupně oprávnění přístupu pro členy týmu
- Přístup do panelů klienta, podniku i projektu
- 2GB prostoru pro dokumenty
Podnik
€ $ CHF £ / měsíčně / ročně
za 15 uživatelů
- Stejné vlastnosti jako Pro, o 10 uživatelů více
- Možnost koupit dalšího uživatele jen € $ CHF £ 5 měsíčně
- Schvalování rozvrhů týmu
- Týdenní přehledy výkonnosti týmu
- Soukromá webinar školení
- Propracované plánování zaměstnanců
- Seznam úkolů na základě plánovaných úkolů
- Plánování zaměstnanců na základě kvalifikace
- 5GB cloud prostoru pro dokumenty
- Vlastní zrcadlená databáze SQL pro další individuální analýzy, reporty a interface
Kontaktujte nás
Všechny balíčky obsahují:
- Úroveň zabezpečení jako ve švýcarských bankách
- Přístupnost ze všech zařízení – počítače, tabletu či telefonu
- Chytré reporty a panely
- Zázračné faktury pro klienty a projety – 1 kliknutí, neomezené množství rozvržení
- Jednoduché sledování a uspořádání výdajů
- Mobilní aplikace (iOS, Android)
- Zabezpečená švýcarská datová centra
- 100% zabezpečené automatické zálohy dat
- 24/7 e-mailová podpora
- Prostor pro vaši značku (šablony, e-maily, zprávy)
- Možnost změny balíčku kdykoliv
- Zrušení balíčku kdykoliv zdarma
Máte dotaz?
Co přesně získám ve zkušební verzi?
Jakmile se registrujete, dostanete 14 dní neomezeného přístupu a podporu 24/7 zdarma. Bez podepisování smluv. Bez poskytování informací o platební kartě.
Můžu během zkušební doby požádat o pomoc?
Samozřejmě. Kdykoliv během vaší zkušební doby je náš tým po ruce, připravený odpovědět na vaše otázky.
Co se stane s mými daty po ukončení zkušební verze?
Jsou to vaše data, takže si je můžete kdykoliv exportovat. Jakmile skončí 14denní zkušební doba, zůstanou vaše data uložena na našich vysoce zabezpečených serverech ve Švýcarsku po dobu 60 dnů. Pokud si do té doby nevyberete žádný placený plán, budou vaše data ze zkušební verze po 60 dnech smazána.
Jsou u vás má data v bezpečí?
Používáme Secure Sockets Layer (SSL) - protokol, který šifruje všechny informace, které s námi sdílíte. Používáme tedy pro ochranu vašich dat zabezpečení na úrovní švýcarských bank. Naše datové centrum Industry Level 3 a certifikát PCI DSS zaručují přední světové zabezpečení a ochranu vašich dat. Funkční systém, ochráněný před útoky.
Kdo je „uživatel“?
„Uživatel“ zistemo je kdokoliv s určenou uživatelskou rolí ve vašem podnikatelském účtu. Mezi role patří: majitel účtu, správce, vedoucí týmu a člen týmu. Jakýkoliv externí spolupracovník - například klient, účetní poradce či dodavatel - není považován za „uživatele“.
Existuje mobilní aplikace zistemo?
Jistě. Organizujte si klienty, zaznamenávejte čas, postup projektu a výdaje kdekoliv zrovna jste s naší profesionální, přehlednou a uživatelsky přívětivé aplikace pro iOS a Android.
Jak mohu platit?
Přijímáme platby skrze PayPal a karty Visa a Mastercard.
Mohu si změnit balíček?
Kdykoliv můžete snadno přejít na dražší či levnější balíček.
Mohu zrušit balíček kdykoliv?
Ano. Se zistemo máte vždy vše pod kontrolou a můžete zrušit balíček kterýkoliv měsíc.
Co se stane s mými daty, když si zruším účet?
Pokud si zrušíte účet, vymažeme natrvalo vaše data z našich serverů. Než ukončíte předplatné, doporučujeme proto exportovat všechnu vaši práci, soubory a data ze zistemo, abyste zajistili, že nepřijdete o žádné důležité informace.
Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás. Jsme k dispozici 24/7. Kontaktujte nás kdykoliv na: support@zistemo.com.
Gilles Poncin
MAQIT SA
The best about zistemo is the fast and efficient cooperation with the support team
Daniel Deutscher
DeKa Gastronomie-Treuhand
We chose zistemo because the system is so easy to use and all processes are transparent
Angelika Fite
Infrastructure Consulting & Engineering
We recommend zistemo because of the support team — quick to respond and provide quick resolution
Martin Domenig
Kohl & Partner
Since we started using zistemo, we have much less effort for time and expense tracking
Marcus König
targenio
We love to use the zistemo features and our employees don’t see time tracking as punishment
Dennis Stogl
Stogl Robotics
Zistemo works very coherently and is very easy to use even with complex projects
Andreas Pfister
All Around Digital
It is the most complete tool on the market for agencies like us
Georg Holz
Mansystems
You won't find more value for your money
Eva Timurová
ProUP
Zistemo is the best thing that could happened to us
Ruben Maier-Gerber
FFI Agentur GmbH
Proximity to the user and always an open ear for improvements
Enrico Aramini
HTC High Tech Consultant Corp
Zistemo’s flexibility, parametric customization and user’s access control won us from day 1
André Kälin
Perspectix
The very fact not wasting a single minute unbilled is worth its price
Priska Stamm
Softsolution International
We really couldn’t ask for a better invoicing solution!
Fabian Bergner
LUX FUX Media
With better business intelligence, we can offer better and more efficient services
Hendrik Huerkamp
slashwhy GmbH & Co. KG
I thoroughly recommend zistemo for the people behind it and the clever features
Terence Hänni
Megasol Energie AG
Zistemo gives structure to the company and is transparent for all users